Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Modyfikacja A4B5 1.9tdi [1z] +200km


xGOLINxA4

Rekomendowane odpowiedzi

 

1 godzinę temu, audifan123 napisał:

W moim aucie mam hybrydę JR speca bardzo dobrze pracuje https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid

Poka loga 11.

Moim zdaniem lepiej dac gtb 22...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wesz82 napisał:

 

Poka loga 11.

Moim zdaniem lepiej dac gtb 22...

Logi ma stroiciel ja niestety ich nie posiadam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.11.2018 o 18:48, Kowi87 napisał:

no to w 2 lata nabiłeś nią 300tys mimo że miała czekać na hajs

Po 2 latach, projekt legł w gruzach

Noi mimo planów, zrobiłeś ledwo podcisnienia, turbo awx(sugeruje wpisem że na bazie podzespołów z B6), a z B6 mozna conajwyżej przełozyć turbo i kolektor w sprawie silnikowej. 

A teraz piszesz po 2 latach

Dużo sie nie jeżdzi, stoi sie w garazu, a kilmetry sie nabijają jak u zawodowego kierowcy dostawczaka rozwożacego chleb codziennie tą sam drogą, noi blacha sie reanimowała z opłakanego stanu w ideał?

i nastepnie

hh

Przecież poruszając temat modyfikacji gdzie w planie był nawet.... 2,0TDICR i ogólnie wszystko nowe piszesz takie coś? "bezmyślnie pakować hajs"? przeciez to czysty cel o którym wspomniałeś, pojęcie mysleć ekonomicznie to poprostu zmiana planów z racji kalkulacji, czyli wniosek? Hajs sie liczy w tym co robisz, w tym wszystkim tylko ten rozrzutny tekst mnie razi, kazde hobby kosztuje a odrestaurowanie kazdego auta przynosi straty, ale nie robi sie tego pod wzgledem ekonomii tylko satysfakcji, wtedy mozna powiedzieć że hajs nie gra roli bo z góry wiesz że ładujesz w coś co sie nie zwraca.

hh

   2 godziny temu, xGOLINxA4 napisał:

Wiesz, hajs nigdy nie gra roli jeśli masz cel to dążysz do tego, ale bezmyślnie pakować $ w auto które nie wiadomo ile pożyje to tez bez sensu, trzeba myśleć ekonomicznie.

 

   2 godziny temu, xGOLINxA4 napisał:

 Gorzej jak skończy się mojej b5 żywot..

A czemu ma sie skończyć, przecież celem było stworzenie projektu na nowych gratach z nowym innym silnikiem hajs nie ograniczał, a tu takie coś...

Został stary klamot który z góry było wiadomo że jest beznadziejną bazą do modyfikacji co i w komentarzach było poruszone

Zamiast owijać w bawełne było napisać że inwestycja w gruza FWD w kiepskim stanie blacharskim z beznadziejnym 1Z była by stratą pieniedzy, bo taniej wyszło by kupienie 2 świeższego egzemplarza pod projekt

Czasy się zmieniają, chciałem żeby została a4 w rodzinie i tak jest. Wtedy miałem inne podejście do tej a4. Nie chce mi się czytać dalej tych śmieci co mi próbujesz wytoczyć, miała 300tys na liczniku wtedy, rzeczywisty przebieg to ponad 700 bo był kręcony.. to tak dla sprostowania. Tak jak to ze auto ma lewy vin i inne problemy o których nie wspomnę. Już wiesz dlaczego nie robiłem nic więcej? Zrobione jest tyle by nadal funkcjonował i był w miarę dynamiczny. Choć nie ma gwarancji kiedy ten silnik będzie do remontu..  Właśnie, każde hobby kosztuje dlatego nie biorę hajsu pod uwagę.. co nie oznacza ze zatopię kazdy grosz żeby ten samochód przywrocic do stanu fabrycznego i udowadniać cokolwiek. Tekst uważam ze nie był rozrzutny. Raczej próbowałem tym tekstem wyeliminować komentarze w których by mi raczej odradzano jakichkolwiek modyfikacji, bo kazdy ze znajomych uważał ze szkoda hajsu..  Jednak okazuje sie ze ktoś ma chyba problemy finansowe i strasznie zabolało go to co napisałem. Haha. Niby czepiasz się słówek a to co sam piszesz nie ma jakiejkolwiek analogii..  mam nie jeździć autem i czekać z projektem? Normalny jesteś? Jeśli jeszxze nie wiesz to samochód nie zwraca żadnych kosztów.. wiec nie a to sensu o piszesz. zrobiłem co chciałem zrobić i tyle. Postanowiłem ze na tym przystaje i koniec.  Nie wiem z czym masz problem, chyba z samym sobą najwidoczniej.. dla mnie miód na uszy. Za tydzień wejdę tu sprawdzić co napisaliście ? śmiesznie się zrobiło. Bo nie udowodniłem typowi ze zatopię kazdy grosz w ten samochód który był kupiony przez kobietę w polszy. ??  Możesz pisać ze nie wazę slow czy nie dokończyłem tego co zacząłem na forum. Wytykaj mi belki w oku.. mnie to nie rusza. Najgorzej trafić na maniaka zarozumiałego. czytałem Twoje komentarze i tez można chwycić Cię za słówka. Chociażby te Twoje porównania wyników czasowych od 0 do 100 lub inne... daleko nie trzeba szukac. Ewidentnie masz problem koleś i nie zamierzam kontynuować tej dyskusji. Zajmij się lepiej swoją poczciwa b5, albo przejedz się s4 to będziesz widział roznice przyspieszen 100-200. Akurat s4 & A6 woziłem d*pę jako pasażer, tak dla ścisłości, skrupulatności :D nie uwierzę ze 200/400nm czy 210/420nm będzie jechało jak s4 biturbo. Napisz teraz usprawiedliwienie odnośnie tych przyspieszeń, czekam również na kolejne obiekcje. 

Edytowane przez xGOLINxA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, xGOLINxA4 napisał:

Czasy się zmieniają, chciałem żeby została a4 w rodzinie i tak jest. Wtedy miałem inne podejście do tej a4. Nie chce mi się czytać dalej tych śmieci co mi próbujesz wytoczyć, miała 300tys na liczniku wtedy, rzeczywisty przebieg to ponad 700 bo był kręcony.. to tak dla sprostowania. Tak jak to ze auto ma lewy vin i inne problemy o których nie wspomnę. Już wiesz dlaczego nie robiłem nic więcej? Zrobione jest tyle by nadal funkcjonował i był w miarę dynamiczny. Choć nie ma gwarancji kiedy ten silnik będzie do remontu..  Właśnie, każde hobby kosztuje dlatego nie biorę hajsu pod uwagę.. co nie oznacza ze zatopię kazdy grosz żeby ten samochód przywrocic do stanu fabrycznego i udowadniać cokolwiek. Tekst uważam ze nie był rozrzutny. Raczej próbowałem tym tekstem wyeliminować komentarze w w których by mi raczej odradzano jakichkolwiek modyfikacji, bo kazdy znajomy mi odradzał.. Jednak okazuje sie ze ktoś ma chyba problemy finansowe i strasznie zabolało go to co napisałem. Haha. Niby czepiasz się słówek a to co sam piszesz nie ma jakiejkolwiek analogii..  mam nie jeździć autem i czekać z projektem? Normalny jesteś? zrobiłem co chciałem zrobić i tyle. Postanowiłem ze na tym przystaje i koniec.  Nie wiem z czym masz problem, chyba z samym sobą najwidoczniej.. dla mnie miód na uszy. Za tydzień wejdę tu sprawdzić co napisaliście ? śmiesznie się zrobiło. Bo nie udowodniłem typowi ze zatopię kazdy grosz w ten samochód który był kupiony przez kobietę w polszy. ??  Możesz pisać ze nie wazę slow czy nie dokończyłem tego co zacząłem na forum. Wytykaj mi belki w oku.. mnie to nie rusza. Najgorzej trafić na maniaka zarozumiałego. czytałem Twoje komentarze i tez można chwycić Cię za słówka. Chociażby te Twoje porównania wyników czasowych od 0 do 100 lub inne... daleko nie trzeba szukac. Ewidentnie masz problem koleś i nie zamierzam kontynuować tej dyskusji. Zajmij się lepiej swoją poczciwa b5, albo przejedz się s4 to będziesz widział roznice przyspieszen 100-200. Akurat s4 & A6 woziłem d*pę jako pasażer, tak dla ścisłości, skrupulatności :D nie uwierzę ze 200/400nm czy 210/420nm będzie jechało jak s4 biturbo. Napisz teraz usprawiedliwienie odnośnie tych przyspieszeń, czekam również na kolejne obiekcje. 

hahahah no tak grunt że hajs nie gra roli, srodek przemilcze bo napisłeś takim gimnazjalnym bełkotem, że nie ma czego sie czepiać w sumie.

A co do 

Cytat

nie uwierzę ze 200/400nm czy 210/420nm będzie jechało jak s4 biturbo. Napisz teraz usprawiedliwienie odnośnie tych przyspieszeń, czekam również na kolejne obiekcje. 

Sęk w tym ze napisałem że to nie realne, a Ty nawet tego nie zrozumiałeś, obiekcji wiecej nie będzie, bo o czym gadać, jebnąłeś bajke o hajsie, zaprzeczyłeś to wszystko w nastenych wypowiedziach by zrobic własciwie "nic" o czym pisałeś i pamietaj mnie nie boli, ja w przeciwieństwie do Ciebie nie rzucam planów na "szklane domy" by mieszkać "w drewniaku" po wszystkim, grunt chłopie to nie pisać bajek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i na przyszłość czytaj tyle razy aż zrozumiesz co do słowa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym domem to takie srednie porównanie kolego.. owszem nie zrobiłem moda na 200kucy, wiec masz się czego czepiać, ja to rozumiem. Nie wiem z jakiej części polski pochodzisz ale chyba z hajsem krucho.. już nie mówię o tym ze chciałeś remontować kuchnie za 6tys.  bo nie sztuka jest wywalić 36tys na swapa i resztę, trzeba się zastanowić czy w ogole się opłaca i na czym Ci zależy. Ty zinterpretowałeś to w ten sposób, ze mam hajsu po sufit i jutro już jadę robić swapa gdzie mowa była o modzie na +200 typie. Zrobiłem niższy stage, gdzie Ty juz masz owy stage i wielki kozak, innym belki w oczach wytyka jak sam piszesz rzeczy do których można się przyczepić. Nie muszę Czytać drugi raz, bo raz to tylko przeczytałem , porównywałes przyspieszenia po modach.. nie będę dociekał szczegółów co tam porownywales. Nietrafione porównania, jak zwykle.. w dużej mierze czas przyspieszenia to również umiejętności kierowcy tak się składa i zawsze będzie różnica. także Nie udawaj mądrego bo daleko Ci do tego, sam przeczytaj co napisałeś i nie wytykaj nosa w nie swoje sprawy. Bo oceniać to pierwszy a nie wiedziałeś nawet ile to auto ma km cofniętych.. na 2.0tdi tez był pomysł bo miałem okazje rozbitka kupić za śmieszna kwotę. JA rozumiem, jarasz się swoim autem, faworyzujesz je, tez się jaram tym co mam ale nie szerze takich pier**l z przyspieszeniami nie mając zielonego pojęcia jak s4 jeździ a jesli już to nie wytykam innym ich slow sprzed 2lat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, xGOLINxA4 napisał:

z tym domem to takie srednie porównanie kolego.. owszem nie zrobiłem moda na 200kucy, wiec masz się czego czepiać, ja to rozumiem. Nie wiem z jakiej części polski pochodzisz ale chyba z hajsem krucho.. już nie mówię o tym ze chciałeś remontować kuchnie za 6tys.  bo nie sztuka jest wywalić 36tys na swapa i resztę, trzeba się zastanowić czy w ogole się opłaca i na czym Ci zależy. Ty zinterpretowałeś to w ten sposób, ze mam hajsu po sufit i jutro już jadę robić swapa gdzie mowa była o modzie na +200 typie. Zrobiłem niższy stage, gdzie Ty juz masz owy stage i wielki kozak, innym belki w oczach wytyka jak sam piszesz rzeczy do których można się przyczepić. Nie muszę Czytać drugi raz, bo raz to tylko przeczytałem , porównywałes przyspieszenia po modach.. nie będę dociekał szczegółów co tam porownywales. Nietrafione porównania, jak zwykle.. w dużej mierze czas przyspieszenia to również umiejętności kierowcy tak się składa i zawsze będzie różnica. także Nie udawaj mądrego bo daleko Ci do tego, sam przeczytaj co napisałeś i nie wytykaj nosa w nie swoje sprawy. Bo oceniać to pierwszy a nie wiedziałeś nawet ile to auto ma km cofniętych.. na 2.0tdi tez był pomysł bo miałem okazje rozbitka kupić za śmieszna kwotę. JA rozumiem, jarasz się swoim autem, faworyzujesz je, tez się jaram tym co mam ale nie szerze takich pier**l z przyspieszeniami nie mając zielonego pojęcia jak s4 jeździ a jesli już to nie wytykam innym ich slow sprzed 2lat. 

wiesz co przeczytaj ten post, albo nie ja Ci odpowiem?

Jak przewiniesz te swoje plany(tak o szklanych domach -helloł elo elo swap 2,0CR i hajs nie gra roli) to zauwazysz posty jednego kolegi gdzie pisze że jego AFN majac 190km jezdzi porównywalnie do tych 300KM, ja sie odniosłem do tego majac te 200KM pytaniem czy oni wiedzą że sie z nim ścigał? Czaisz baze? Bo 200konny AFN jezdzie bardzo słabo w porównaniu jak dumnie brzmi jego ilość koni. Co tam mozesz ugrać? 7-8s? jak wywalisz wnetrze to wysokie 6? i vmax na 230km/h? Z tym ma sie równać pod auta 300konne o których wspomniał?  jak byś czytał, to byś nie chlapał jezorem o jakimś zadufaniu, tylko spojrzał racjonalnie 

Co mnie interesuje ile miał cofniete, szarpiesz sie na swapa, hajs nie gra roli to po co wspominasz o liczniku? przecież planowo serducho inne ti przebieg inny, to i remont silnika... myśleć troche

i kuchnia za 6tys, gdzie ja chciałem kuchnie robić za 6tys??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozmowa o S4 skończyła sie pytaniem bez odpowiedzi, ale jak byś czytał i myślał o tym co czytasz, dostrzegł byś pytanie na końcu tekstu {... jedzie?} 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kowi87 napisał:

wiesz co przeczytaj ten post, albo nie ja Ci odpowiem?

Jak przewiniesz te swoje plany(tak o szklanych domach -helloł elo elo swap 2,0CR i hajs nie gra roli) to zauwazysz posty jednego kolegi gdzie pisze że jego AFN majac 190km jezdzi porównywalnie do tych 300KM, ja sie odniosłem do tego majac te 200KM pytaniem czy oni wiedzą że sie z nim ścigał? Czaisz baze? Bo 200konny AFN jezdzie bardzo słabo w porównaniu jak dumnie brzmi jego ilość koni. Co tam mozesz ugrać? 7-8s? jak wywalisz wnetrze to wysokie 6? i vmax na 230km/h? Z tym ma sie równać pod auta 300konne o których wspomniał?  jak byś czytał, to byś nie chlapał jezorem o jakimś zadufaniu, tylko spojrzał racjonalnie 

Co mnie interesuje ile miał cofniete, szarpiesz sie na swapa, hajs nie gra roli to po co wspominasz o liczniku? przecież planowo serducho inne ti przebieg inny, to i remont silnika... myśleć troche

i kuchnia za 6tys, gdzie ja chciałem kuchnie robić za 6tys??

Jezdziles tym autem i porownywales do 300km? -Nie. Wiec po co szerzysz głupotę? Można porównać 190km w a4 4x4 do 300km w S classie, wtedy masz wynik podobny od 0-100. Z fizyka nie wygrasz.. Jakiego swapa??? O czym Ty piszesz? Założyłem nagłówek o modzie na +200. Swap był alternatywa Na 2.0tdi alternatywa. Zupełnie czymś innym. No co Ty nie powiesz ze inne serce.. kurde nie domyśliłbym się Panie mądry inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o samo przyspieszenie s4 mądralo.. tylko o to ze przyjąłeś jakaś regule śmiesznego porównywania/obliczania przyspieszenia. To tylko przypuszczenia jak już chcesz mówić o czasach przyspieszenia 

Edytowane przez xGOLINxA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego X ale Pietrek ma racje...

Piszesz ze hajs nie gra roli a jednak szkoda jest Ci wydac x pieniedzy nie po to by zrobic te 200kucy a po to by auto po tej cofce licznika mialo sie dobrze..

Wiadomo Kowi jara sie tym starym kondonem i właściwie sie mu nie dziwię.

Ten dziadek stawi opor dla 95%aut spotykanych na asfalcie nawet bez umiejetnosci ze strony kierownika.

Myslisz ze ktos kto jedzie w b7/8 po przeciagnieciu na biegu zobaczy ze staruszek idzie jak pojebany nie bedzie plul sobie w kasze.. 

Kowi jezeli chodzi o robote Ciaha to znam go od x lat  i wiem ze jego auto mimo tych 200 bedzie jechać tak ja te z 230 koni bo on wsio dogrywa tak by dzialalo to od a do z....

Mam porównanie jego roboty i roboty innego tunera.koles sie przylozyl i zrobil to  rewelacyjne.

Poza tym on nie napisal ze auto smiga tak jak 300 konne tylko ze kierowca tego 300 konnego doznal zdziwienia jak jezdzi taki 200 konny.ale nie o tym  mowa..

 

Kolega x powinien sobie odpuscic.

Po kij toczyć  piane???.

Piszesz ze mialbys nie jezdzic autem alr niestety tak to wyglada jak robisz cos ponad stan..

 

Sam chcialem ponad 200.

Ale niestety realia gniota mnie po jajcach i tu nie ma lekko.

U mnie siedzi skromne 216 pompa 11  walek sdi fmic i turbo hybryda a podejrzewam ze tych 200 nie wypluje.

Nie zalezy mi, nie ma spiny na to bo i tak nie jezdze tym juz tak wiele jak wczesniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, xGOLINxA4 napisał:

Jezdziles tym autem i porownywales do 300km? -Nie. Wiec po co szerzysz głupotę? Można porównać 190km w a4 4x4 do 300km w S classie, wtedy masz wynik podobny od 0-100. Z fizyka nie wygrasz.. Jakiego swapa??? O czym Ty piszesz? Założyłem nagłówek o modzie na +200. Swap był alternatywa Na 2.0tdi alternatywa. Zupełnie czymś innym. No co Ty nie powiesz ze inne serce.. kurde nie domyśliłbym się Panie mądry inaczej

Wiesz co ja ci wytłumacze zdanie po zdaniu bo widze że jesteś czołowy lider u Pani z Polskiego w kwestii czytania ze zrozumieniem?

To jest post, który podsumował Twoje i reszty uzytkowników jakie zdązyłem przeczytać

Cytat

 

Poczytałem wczesniejsze komentarze że(czyli nie ja twierdze że) set 200/400 zabija 95% aut na drodze, pod warunkiem że oni nie wiedzą że sie ścigasz(mój sarkazm do takiej sytuacji), bo 200km szału nie robi w nadwoziu B5 i prawde mówiąc wiekszość dzisiejszych aut które mają te 8s do setki robi niezłe zagrozenie tuningowanemu AFNowi(tfu)(mój wniosek czyli podsumowanie pierwszego zdania). Znowu(przytaczam kolejną wyrywke z komentarzy), że niecałe 200km klepie auta po 350km(bójda, chyba ze przeciwnikiem jest masa), mam teraz dobre porównanie bo z 200 przeszedłem na 300+ i tu jestem wręcz przekonany że to niemożliwe(moje uzasadnienie na przykładzie własnej d*py) by taki AFN jechał równo z autami 300+(musiał by mieć również 300+), chyba że miałeś na myśli auta pokroju Q7/X6(waga swoje robi przecież), bo auta wagowo do 1,5tony mają z 3-4s róznicy ledwo do 100, a przelot 100-200 jest w ogóle nie do porównania(czyli że znowu waga i pojemność odgrywa role). Taki AFN ponizej 200km to moze jechać równo z A6 200-220km(to akurat sprawdziłem)(porównałem kibla do nowych aut), ale modele 333km np w A6 mają ponizej 6s setke(wiec jak moze 190KM mając 8s do setki jechać porównywalnie z z tym A6 jak ma 6s), wiec wychodziło by na to że AFN zmodzony na 190km jedzie porównywalnie jak S4... a jedzie? (i tu jest śmiechowy wniosek który wynika że 190km niby jedzie porównywalnie do S4, nastepnie pytanie bez odpowiedzi, bo dobrze wiemy że nie jedzie)

Kwestia intercoolera przy takich modach daje znać o sobie choćby miedzy południem a wieczorem, przecisniecie w południe 10 razy ma smicu to 11raz auto bedzie juz tak zadżumione temperaturą, że straci sie z 2s, a w sprincie do 100 te 2s to już znacząca strata, to nie tylko cyferki, a proporcjonalny spadek przyspieszenia wzgledem rosnacej prędkosci i jak sobie porównasz czasy z róznicą 20st otoczenia to sie okaze że zgubiłeś 4-5s przy sprincie do 180km/h, gęstości powietrza nie oszukasz.

 

 

Jak widzisz, wystarczyło przeczytać by zrozumieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, xGOLINxA4 napisał:

Panie racjonalny, irracjonalny ma pan przelicznik przyspeszen ;D 

mam doswiadczenie z TDI którego Ty totalnie nie masz, ot wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wesz82 napisał:

Kolego X ale Pietrek ma racje...

Piszesz ze hajs nie gra roli a jednak szkoda jest Ci wydac x pieniedzy nie po to by zrobic te 200kucy a po to by auto po tej cofce licznika mialo sie dobrze..

Wiadomo Kowi jara sie tym starym kondonem i właściwie sie mu nie dziwię.

Ten dziadek stawi opor dla 95%aut spotykanych na asfalcie nawet bez umiejetnosci ze strony kierownika.

Myslisz ze ktos kto jedzie w b7/8 po przeciagnieciu na biegu zobaczy ze staruszek idzie jak pojebany nie bedzie plul sobie w kasze.. 

Kowi jezeli chodzi o robote Ciaha to znam go od x lat  i wiem ze jego auto mimo tych 200 bedzie jechać tak ja te z 230 koni bo on wsio dogrywa tak by dzialalo to od a do z....

Mam porównanie jego roboty i roboty innego tunera.koles sie przylozyl i zrobil to  rewelacyjne.

Poza tym on nie napisal ze auto smiga tak jak 300 konne tylko ze kierowca tego 300 konnego doznal zdziwienia jak jezdzi taki 200 konny.ale nie o tym  mowa..

 

Kolega x powinien sobie odpuscic.

Po kij toczyć  piane???.

Piszesz ze mialbys nie jezdzic autem alr niestety tak to wyglada jak robisz cos ponad stan..

 

Sam chcialem ponad 200.

Ale niestety realia gniota mnie po jajcach i tu nie ma lekko.

U mnie siedzi skromne 216 pompa 11  walek sdi fmic i turbo hybryda a podejrzewam ze tych 200 nie wypluje.

Nie zalezy mi, nie ma spiny na to bo i tak nie jezdze tym juz tak wiele jak wczesniej.

 

Spoko stary. Ja tez to rozumiem, niech ma szybka furę, niech się cieszy. Chodzi o to żeby docenić co się ma. Tylko sam probuje być skrupulatny wytykając mi jakieś śmieszne rzeczy a sam niedokładnie porównuje przyspieszenia.. o to tylko chodzi ze sam nie jest super słowny a innym wytyka. Te przyspieszenia to jedynie przypuszczenia. To tak jak Kopernik, on nie odkrył ze ziemia się kręci wokół słońca tylko to były przypuszczenia. Nie miał dowodów na to. Nawet badania względem konstelacji to nie dowod.. ale mniejsza. Jakby nie szydził z innych to byłbym miły i piany by nie było bo z reguły dysponuje kultura i jestem WYROZUMIALY jeśli ktoś ma jakieś zdanie załóżmy ze jego a4 po modach lata jak s4 w serii. Nawet jakby nie było to prawda to i tak jestem wyrozumiały. 

Szacun za a4 jeśli u was w mieście zjada 95% aut to spoko, nie wnikam. Ale szanujmy się a nie typ szyderczo pisze ze nie dobilem do 200km. Jak masz jaja żeby być kozakiem na drodze scigajac się z każdym to miej jaja również postawić się twarzą w twarz tym w tico których nie stać na tuning a4. W piórka Twój kolega obrósł, tak to odebrałem.. bo przecież popełniłem wielki błąd ze zamiast +200 mam 170koni. Trochę słoma z butów, nie sądzisz? Tym bardziej ze tym autem jeździ kazdy w rodzinie kto tylko ma prawko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kowi87 napisał:

mam doswiadczenie z TDI którego Ty totalnie nie masz, ot wszystko. 

Super, napisz na Facebooku wszystkim o tym. Ja tez mam z którego Ty akurat nie masz.. i co będziesz się licytował? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, xGOLINxA4 napisał:

Super, napisz na Facebooku wszystkim o tym. Ja tez mam z którego Ty akurat nie masz.. i co będziesz się licytował? 

Już napisałem dawno temu, dużo osób skorzystało,

 

przeczytałeś już ze zrozumieniem wpis? czy dalej bedziesz mi przytaczał zdanie ze S4 jedzie jak 1,9? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Kowi87 napisał:

Wiesz co ja ci wytłumacze zdanie po zdaniu bo widze że jesteś czołowy lider u Pani z Polskiego w kwestii czytania ze zrozumieniem?

To jest post, który podsumował Twoje i reszty uzytkowników jakie zdązyłem przeczytać

Jak widzisz, wystarczyło przeczytać by zrozumieć

Super Panie ze postarałes się by to wkleić. Doceniam Twój stracony czas. Nie musiałeś się tym zasłaniać.. bo nie zmienia to faktu ze to tylko kalkulacje na oko. A jeśli już będzie Twoja a4 jechała łeb w łeb z s4 to tylko pogratulować. ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, xGOLINxA4 napisał:

Super Panie ze postarałes się by to wkleić. Doceniam Twój stracony czas. Nie musiałeś się tym zasłaniać.. bo nie zmienia to faktu ze to tylko kalkulacje na oko. A jeśli już będzie Twoja a4 jechała łeb w łeb z s4 to tylko pogratulować. ?? 

kalkulacje spod d*py, bo miałem rózne stage i wiem co ile jechało, zresztą MASA x MOC na tle gamy silników w tej budzie moze uświadomić jakie są realne czasy do zrobienia mając tyle i tyle. Ale to już trzeba pomyśleć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...