Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AJM ile można z tego wydłubać?


adrianek129

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem 1.9 TDI AJM i ciekawi mnie ile można z tego wycisnąć i mniej więcej w jakich kosztach, jeżeli by mi ktoś doradził co i mniej więcej w jakich kosztach zmienić, będę bardzo wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj też już długo śledzę temat podnoszenia kopyt w AJM :wink: i na dzień dzisiejszy wiem tyle że bezpieczna granica to jakieś 150 km :naughty: bez większego kombinowania tylko zmapować. Wersja druga to założyć kolektor ssący i turbo z 130km i wtedy mapuje go pod 170km.. Gościu w rybniku liczy sobie 500zł za mapke na 150km. Brat w zeszłym roku tam był do dziś jezdzi i mówi że przy normalnej jeździe tak do 130 nie katując na obrotach okazał się oszczędniejszy niż przed zmapowaniem ( komp pokazywał 5,3l ) a przy zabawie ( pokaż kotku ile wyplujesz ) rozkulał go do 240km/h i spalanie 11,4 :) czyli nie zle.

Jest jeszcze kosztowniejsza zabawa z zmianą turba + wtryski z 2.0 + strojenie czasami chybryde turba dokładali i widziałem na wyrysie z hamowni ze dobili do 237km :kox:

Moim zdaniem 1.9 jest silnikiem pancernym i jezdzi nawet na oleju po frytach ale 150km to już na a4 fajnie miecie a i silniczek dłużej polata :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi bardziej o tą kosztowniejszą zabawę lipiec - sierpień mam plan właśnie wydłubać coś mocniejszego planowałem chociaż z 250 ale nie wiem czy ten silnik to wytrzyma czy lepiej kupić inną bazę diesla np. AVF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma asz-a czyli to samo co ajm w ibizie i ponad 300km na ropie ze strzałem z nitro 400km i 700nm :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jeżeli ambicja nosi to kup a4 ale w V6 je sie bardzo ładnie zaturbia do tego chybryda turba czy kompresorek dla lepszego efektu dzwiękowego co by od dołu śnigał mapka wtryski kucizna itp i czemu nie ....jak maż kaske to ładuj ją w coś większego. Ja już widziałem V6 na 390km zrobioną ale co musze powiedzieć gdy w tym aucie sie na gaz naciskało wkręcał się na obroty jak szlifierka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o V6 w dieslu czy o V6 2.6? Bo co jak co ale wolę jednak diesla nie wiem dlaczego po prostu kręci mnie ten "klekot" zwłaszcza 1.9 tdi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 to juz dużo na słupek ajm do takich mocy lepiej avf lub awx które maja mocniejszy wał i korbowody, do takich mocy potrzebujesz fmic turbo gtb20 lub wieksze koncówki pompowtrysków fh80 lub wieksze,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/178130-podniesienie-mocy-w-19-vppd-kosztyczesciefekty/page-1

Slupek ajm jest dosc slaby. Przy mocnym dole jakie dysponuja silniki pd powyzej 200km lubia sie rozkraczac. Silnik 2.6 jest zla baza bo nic z niego nie da siebo zrobic sensownego. Tak samo ja 2.4 i 2.8 bo bez doladowania to slabo. A kosntukcyjnie nie sa do tego przystosowane. Jak chcesz zapierdalacza to zrob swap na avf lub awx, sa p&p mozesz pomyslec nad korbami i panewkami a dalej to tak wiele ja wyobraznia cie poniesie. Wazne zeby miec dobrego tunera co ogarnie program zeby sie auto przy pierwszym butowaniu nie wysralo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem trochę na temat przerzucenia avf do mojej budy, i zastanawiam się nad tym czy bez większych problemów się go zamontuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...