Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak i gdzie tego szukać?! Zacisk tylny


Bog00sh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanie, okazało się, że puszcza trochę płynu tylny prawy zacisk i teraz pytanie.

Jak odnaleźć taki zacisk? (linki) obszukałem internet i nic... ma to jakiś swój kod? Moje AUDI to A4 B5 1.6 1995R , w hurtowniach w moim mieście tylko do FLa mają...

Macie jakiś pomysł? Regenerować ?

http://ifotos.pl/zobacz/WP2016121_ansarex.jpg

http://ifotos.pl/zobacz/WP2016121_ansaren.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kupić zestaw naprawczy i samemu go zrobić? Ew oddać do mechanika żeby ogarnął? Można tez poszukać używki na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kupić zestaw naprawczy i samemu go zrobić? Ew oddać do mechanika żeby ogarnął? Można tez poszukać używki na allegro

Nie wiem czy naciągacz czy coś... ale byłem u mechanika i było "sorry trzeba nowy zacisk, ale nigdzie takiego nie ma..." , a zestawie naprawczym nie słyszałem, nawet nie wspomniał, że coś takiego jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu"

Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku.

Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały.

Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu"

Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku.

Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały.

Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s

Prawy tył... mechanik mówił, że ośka skorodowana i trzeba szukać zacisku, tylko boję się kupić w ciemno no i jest taki problem, że wszędzie jak znajduję to tylko do wersji po liftowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze wklepałem twoją furę ale w IC są i zestawy i całe zaciski

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3219183115220-D4_1941C-O4613-zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego.html

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3014161714190-BHN147E-O4613-zacisk-hamulca-tarczowego.html

u siebie wymieniałem i nie ma w tym żadnej filozofii, tylko czy nie masz utlenionej obudowy? O ile w twoim są ameliniowe. U mnie były zapieczone ośki od ręcznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tarczy widac ze ten zacisk wcale nie działa.

uszczelki z tłoczkiem do samodzielnej regeneracji ok 50 zł

wiec moze warto kupic sprawna uzywke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci mechanik powiedział ze oska skorodowana to jest cały zacisk do rozebrania i regeneracji. To oska od recznego. Jest to i do zrobienia (jak sie ma spawarke i tokarke i umiejętności) i do kupienia. A najlepiej zgłoś sie do dev-a (zadzwon) i temat ogarnie Ci profesjonalnie. Najlepsze wyjście jak masz takiego mechanika co sie za rozebranie zacisku nie weźmie tylko na inny chce zmieniać.

A zacisk to masz żeliwny.

Edytowane przez SnOOpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za zainteresowanie moim problemem :)

I oczywiście za rady :)

Jeszcze zapytam :) bo ja to lewy w temacie hamulcow...

http://allegro.pl/zacisk-tylny-prawy-zeliwny-audi-a4-b5-poznan-i6637996414.htmlto będzie coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten, żeliwny. Możesz sam spróbowac go zregenerować, ja zaryzykowałem, mimo skorodowanej ośki ręcznego, założyłem nowy uszczelniacz. I odpukać, pół roku już jeździ i nic nie cieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skorodowany trzpien od recznego to nie taka tragedia jak tu panikujecie

cały zjedzony napewno nie jest

czasem wystarczy wkrecic w wiertarke stołową, w reke kawałek papieru sciernego

i polerka az powierzchnia nie zrobi sie gładka

na to oring 8x3 zeby ładnie opinało

złozyc na odpowiedni smar i z głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam tylko z dobrą informacja, że reperaturką dało rade zdziałać :) całe 30 złoty zabawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...