s4b8poz 0 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Witam, Po pierwsze chciałem się przywitać ze wszystkimi, Od wiosny 2016 jestem posiadaczem S4 b8 sedan manual, doprowadził mnie ten samochód już do nie jednej gorączki ale się nie poddaję, bo wiem że o te samochody trzeba dbać i odwdzięczą się długą jazdą. Auto kupiłem w salonie VW/Audi w Krakowie z przebiegiem ok. 185tys./ produkcja koniec 2009 roku Gdy auto odpalę rano po całej nocy i chodzi na troszkę wyższych obrotach, drgania są całkowicie nie wyczuwalne. Dopiero po zejściu na dół zaczyna całe auto wibrować, nie są to jakieś mega wibracje. widać drgania na drążku zmiany biegów. (jak otworzę maskę to też widać że silnik drży) Zauważyłem ostatnio, że drgania są bardzo wyczuwalne przy przytrzymaniu silnika na okolo 1100 obrotów. Na biegu jałowym jak dodam gazu przykładowo na 3500 obrotów i puszczę wskazówka obrotomierza zwalnia lekko przy tych 1100 obrotów. Dodam ze podczas jazdy nie ma mowy o żadnych wibracjach/trzęsieniach. Zacznę od tego, że 3 miesiące po zakupie po jednym wyścigu padło sprzęgło i dwumas. Wymieniłem wszystko na oryginalne. Doczytałem ze dwumas może być powodem wibracji lecz po wymianie, nic się nie zmieniło. Wymieniliśmy świece, wszystkie cewki, odme silinka, mechanik wyczyścił nagar na zaworach, sprawdzili pompy paliwowe, po podłączeniu do komputera i sprawdzeniu pracy silnika nie ma nic nie pokojącego. Obejrzał poduszki silnika, które mówi że są suche i nie wyglądają żeby było coś nie tak, Co sądzicie koledzy. Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabek800 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam, Po pierwsze chciałem się przywitać ze wszystkimi, Od wiosny 2016 jestem posiadaczem S4 b8 sedan manual, doprowadził mnie ten samochód już do nie jednej gorączki ale się nie poddaję, bo wiem że o te samochody trzeba dbać i odwdzięczą się długą jazdą. Auto kupiłem w salonie VW/Audi w Krakowie z przebiegiem ok. 185tys./ produkcja koniec 2009 roku Gdy auto odpalę rano po całej nocy i chodzi na troszkę wyższych obrotach, drgania są całkowicie nie wyczuwalne. Dopiero po zejściu na dół zaczyna całe auto wibrować, nie są to jakieś mega wibracje. widać drgania na drążku zmiany biegów. (jak otworzę maskę to też widać że silnik drży) Zauważyłem ostatnio, że drgania są bardzo wyczuwalne przy przytrzymaniu silnika na okolo 1100 obrotów. Na biegu jałowym jak dodam gazu przykładowo na 3500 obrotów i puszczę wskazówka obrotomierza zwalnia lekko przy tych 1100 obrotów. Dodam ze podczas jazdy nie ma mowy o żadnych wibracjach/trzęsieniach. Zacznę od tego, że 3 miesiące po zakupie po jednym wyścigu padło sprzęgło i dwumas. Wymieniłem wszystko na oryginalne. Doczytałem ze dwumas może być powodem wibracji lecz po wymianie, nic się nie zmieniło. Wymieniliśmy świece, wszystkie cewki, odme silinka, mechanik wyczyścił nagar na zaworach, sprawdzili pompy paliwowe, po podłączeniu do komputera i sprawdzeniu pracy silnika nie ma nic nie pokojącego. Obejrzał poduszki silnika, które mówi że są suche i nie wyglądają żeby było coś nie tak, Co sądzicie koledzy. Z góry dziękuję za pomoc Siemka. Kolego i jak doszedłeś od czego te wibracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polanski 0 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 mam to samo poradziłeś sobie z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek530d 3 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 ja bym sprawdził wtryski, ew. zalał jakiś dobry środek do ich czyszczenia nie miałem z tym problemów, tylko doradzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykjagoda 0 Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Chetnie też dowiem się co to może być bo mam podobnie. Po nocy chwilę telepie silnikiem ale gdy coś pochodzi lepiej i zanika jak zejdzie z ssania. Ale silnik 3.2fsi. Raz zalalem środek archoil pmax i cały zbiornik chodziło elegancko więc podejrzenia są na wtryski niestety silnik z bezpośrednim może mieć to wpływ nagary itp czyszczenie zaworów nie wyczysci komory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynKopa 0 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) Miałem podobnie, winna okazała się poduszka pod silnikiem Edytowane 22 Lutego 2022 przez SynKopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubiaK 7 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 ja mam co prawda 2.0 tfsi ale problem mam ten sam :) wszystko juz sprawdzane i powymieniane na nowe i dalej drzy. wku*** strasznie. ogolnie ja juz sie chyba poddaje bo mozna tak pol auta wymienic i ch**. ogolnie ja jeszcze sprawdze sprzegielko alternatora bo cos tam lekko slychac i to tez powoduje drgania , ktore sie przenosza na napinacz caly pasek no i wal korbowy - zobaczymy czy to pomoze. ew. za luzny napinacz lancucha. poduchy mam nowe x4. a drgania tylko na biegu jalowym :) btw czytalem na forach zagr. ze problem znany i lubiany. maskara. czasami to mi sie wydaje, ze seicento mialo lepsza kulture pracy niz te tfsi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl93 0 Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 Czołem Udało Ci się to ogarnąć? Co jest/było powodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 53 minuty temu, Karl93 napisał: Czołem Udało Ci się to ogarnąć? Co jest/było powodem mam to samo, juz dawno przestałem sie tym przejmowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl93 0 Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 4 godziny temu, Dev napisał: mam to samo, juz dawno przestałem sie tym przejmowac Aż nie możliwe, że nikt temu nie podołał najgorsze jest to zawibrowanie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl93 0 Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 (edytowane) 18 godzin temu, Dev napisał: mam to samo, juz dawno przestałem sie tym przejmowac Dev,Napisz do mnie na priv, ja nie mogę Edytowane 15 Listopada 2020 przez Karl93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 20 minut temu, Karl93 napisał: Dev,Napisz do mnie na priv, ja nie mogę Nie mam pw Nr do mnie masz w podpisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl93 0 Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 8 minut temu, Dev napisał: Nie mam pw Nr do mnie masz w podpisie Nie mogę namierzyc tego numeru, nie widzę podpisu, może podać? Dzięki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 2 minuty temu, Karl93 napisał: Nie mogę namierzyc tego numeru, nie widzę podpisu, może podać? Dzięki z gory 693456699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny108 0 Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Nie wiem, czy to co napiszę Ci pomoże, tym bardziej, że dotyczy innego samochodu, ale pewnie nie zaszkodzi sprawdzić. Miałem niedawno podobną sytuację w drugim samochodzie ( A3 3.2). Na jałowym chodził nierówno. Winnym okazał się ... akumulator. Co ciekawe, normalnie zapalał, było ładowanie, jedynym dodatkowym objawem było lekkie pulsowanie oświetlenia wnętrza i losowe gaśnięcie podświetlenia... drzwi. Natomiast jeżeli chodzi o silnik to ... właśnie tak dziwnie wibrował, jakby wypadały zapłony, ale bez błędów w kompie. I nawet jak akumulator naładowałem prostownikiem było dokładnie tak samo. Jeśli masz jakiś interfejs może zrób sobie wykres napięcia w instalacji w zależności od obrotów, sprawdź co się dzieje bo to jak się okazuje rzutuje czasami na rzeczy, których kompletnie byśmy się nie spodziewali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się