Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oceńcie mój wsad awx


gracek89

Rekomendowane odpowiedzi

EGR zrobiony i palenie. Po co to palenie jest skoro AWX nie miewały problemów?

To egzemplarz chyba był wyjątkiem od reguły :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten drugi wsad to tragedia.
DW - nietknięty choć to jeszcze pikuś

TL - istny Clutchkiller, a i overboosty przez coś takiego nie do ogarnięcia

ID - cóż tylko rozkalibrowałeś pompki dla dawek 55 i 60mg, te mapy edytuje się wyliczając wartości poprzez ekstrapolację, wychodzi najdokładniej.

BT - tu edytuje się to bardziej liniowo, a nie tak jak Ty dodałeś w pewnym przedziale 154mbar

BL - tak samo, trzeba wyliczyć, a nie podnieść całość

StartIQ jeżeli masz problem z odpalaniem na ciepłym to skopiuj całość StartIQ 2 do StartIQ 1 ;)

Ogólnie to poczytaj więcej bo aktualny wsad mógłby szybko wykończyć silnik, a sprzęgło już na pewno. Porównaj sobie wsad z 1.9TDi np ARL [one miały 150KM] i zobacz na czym to polega, tylko ostrzegam iż siedzą tam inne wtryskiwacze i turbo więc trzeba to odpowiednio przeliczyć dla swojego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, EGROff dobrze zrobiony ;)

Jeżeli chcesz się troszku przyuczyć do modyfikacji wsadów, i zrobić pierwszy soft który będzie w miarę bezpieczny dla silnika, a da już jakiś odczuwalny przyrost,to polecam wczytać się w tę lekturę: https://sites.google.com/site/vagecumap/winols-map-changes-from-pd-130-bhp-to-pd-150-bhp

Tylko Boost map nie przekraczaj na razie 2450mbar ;)

ID nie musisz ruszać dla takich początków :)

To są dopiero początki, później zaczyna się prawdziwe wertowanie anglojęzycznych for w szukaniu podpowiedzi, bo na prawdę nikt nie da odpowiedzi na tacy, jak np zrobić 170KM z AVF/AWX ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo dawki paliwa w najwyższym momencie ustawiłeś ponad 66mg a limiter przepływomierza nadal ustawiony na 60mg. Takze i tak tyle paliwa nie osiagniesz. Poczytaj także o AFR bo u Ciebie wychodzi za niski, nalepiej jakby oscylowało około 17, chyba że lubisz czarny dym za sobą :)
 Tak to chyba reszte juz Ci kolega Ra4al napisał, dużo do poprawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy mogłbym i ja prosić o ocenę programu? Auto zakupione już z cziptuningiem. A4b7 2.0 tdi bpw. Z tego co mi wiadomo silnik ma wyłączony DPF i EGR i do tego korekta mocy.
Odczytane sprzętem Kess v2.
Mapę załączam w linku:

https://megawrzuta.pl/download/c933d7f69e0041fe49b3e4fce1a71970.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...