Skocz do zawartości
IGNOROWANY

grzałka, ogrzewacz płynu chłodniczego


thomek00

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Natrafiłem na takie coś w sieci:

http://allegro.pl/dogrzewacz-ogrzewacz-plynu-chlodniczego-12v-i6517578733.html

Czy ktoś tego używał albo miał z tym jakieś doświadczenie? Ciekawe jak to działa i ile szybciej auto przełączały by się na LPG?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba by auto wyłącznik przy zadanej temperaturze, żeby nie przegrzać silnika przypadkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda Ci kilka setek beny na odpalenie i zagrzanie silnika?

:facepalm: Wiedziałem, że ktoś wyjedzie z takim tekstem. Nie oto chodzi że szkoda, bo nawet o takim czymś do tej pory nie myślałem, a to przypadkiem znalazłem. Ale jeśli miało by to działać poprawnie to czemu by nie skorzystać? Dla kogoś kto trzyma auto pod chmurką i kilka razy dziennie odpala mogło by dać więcej niż kilka setek...

trzeba by auto wyłącznik przy zadanej temperaturze, żeby nie przegrzać silnika przypadkiem.

http://allegro.pl/grzalka-12v-podgrzewacz-plynu-diesel-tdi-td-d4d-i6644740993.html

tu jest już z czujnikiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda Ci kilka setek beny na odpalenie i zagrzanie silnika?

dla Twojej informacji, każdy diesel ma taki podgrzewacz, i każda benzyna w skandynawii niemal

ostatnio dumam nad czyms takim, kupilem od renowki http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-renault-megane-i-02-0359211-i6603619577.html#thumb/1

tylko jakos nie mam czasu sie za to zabrac :) a fajna sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, koszt niewielki, roboty też dużo nie będzie. pytanie ile to da? ile skróci czas nagrzania płyny do około 30 stopni?

w którym miejscu masz zamiar to zamontować?

Edytowane przez thomek00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed reduktorem na wężu aby nei stosować kolejnych trojnikow, planowalem podlaczyc tylko dwie swiece, ale jak przyszedl mi caly podgrzewacz okazalo sie ze wszystkei 3 sa spalone i musze szukac nowych na wymiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób to jest sterowane? Zasilanie po stacyjce, a wylaczane w w jaki sposób?

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasilanei po stacyjce ale z opoznieniem kilka sekund aby nie obciazyc ukladu w czasei rozruchu przez rozrusznik

w przekazniku wysjcie na kontrolke oraz wyjscie na termik na przyklad ktory wylaczy calosc przy okreslonej temperaturze, do tego wylacznik na sztywno, kwestia znalezienia przekaznika/modulu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam reduktor wpięty w chłodnicę oleju. Przy obecnych temperaturach na przełączenie mam ustawione 25 stopni czekam około 1km do 1,5 maks zależy czy jest zero czy -6.

Dodam, że mam nowy termostat i osiągniecie 90 stopni na zegarach zajmuje około 3 kilometrów i 300 metrów. Wiem to dokładnie bo zawsze mam 90 praktycznie w tym samym miejscu a i odległość też mam policzoną.


dla Twojej informacji, każdy diesel ma taki podgrzewacz, i każda benzyna w skandynawii niemal

Są też auta z wyprowadzeniem złącza do grzania w przedniej atrapie w zderzaku na przykład Ford focus Flexifuel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


temp troche za niska, skracasz zywotnosc reduktora

Kto bogatemu zabroni? U klientów ustawiam nie niżej niż 30 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...