matekn86 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam, pomoze mi ktos z błedami ponizej? 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Błedy wywala mi na pb i lpg. Jakie logi zrobic? Dodam ze logow jeszcze nie robilem wiec prosilbym o wytlumaczenie jak dla laika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norad 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 błąd ubogiej mieszanki- udaj się jak najszybciej na regulacje LPG albo siada sonda lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekn86 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 błąd ubogiej mieszanki- udaj się jak najszybciej na regulacje LPG albo siada sonda lambda Która sonda? przed czy za katem? Bład wywalalo mi jeszcze przed zalozeniem lpg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norad 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17536/P1128/004392 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Z diagnozą proponuje wstrzymać się do zrobienia logów, logi rób parami na 3 biegu do odcinki na benzynie, wczesniej skasuj błedy nawet jak nic nie ma, kanały 002+033, 003+020, 115+118, możesz tez zrobić jeden na lpg 002+033. Z błędów to napewno katalizator nie spełnia już swojej funcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekn86 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Z diagnozą proponuje wstrzymać się do zrobienia logów, logi rób parami na 3 biegu do odcinki na benzynie, wczesniej skasuj błedy nawet jak nic nie ma, kanały 002+033, 003+020, 115+118, możesz tez zrobić jeden na lpg 002+033. Z błędów to napewno katalizator nie spełnia już swojej funcji. http://vaglog.pl/log-002_033_Qyaxr.html http://vaglog.pl/log-003_020_T0kq26C.html http://vaglog.pl/log-115_118_C6wys.html Niestety na lpg nie zrobilem logow bo jak mu depnalem to w okolicach 3tys obrotow odlaczalo gaz jakby sie skonczyl aprawie pelny bak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Na moje oko dłubnięte AVJ.A log kanału 20 aż boli, napinacz nie hałasuję zbyt mocno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Jest program, jedynie co dobrze działa to turbo, reszta do sprawdzenia, ciśnienie paliwa do zmierzenia, przepływka do podmiany na sprawną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekn86 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Holender jak kupowalem to twierdzil ze ma 206KM. Na oko nie ma, ale od samego poczatku mialem cos do zrobienia. Turbo po regeneracji, a napinacz juz mi mechanik mowil ze cos za glosno chodzi. Przepływke tez podejrzewalem. Po Nowym Roku podmienia na jakas inna uzywana. Na 9 stycznia jestem umowiony na akcje serwisowa na wymiane cewek. A dolot wg logow raczej szczelny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Patrząc po logach to za turbiną wydaje się szczelny, ale wypadałoby też sprawdzić przed czyli odcinek przepływka -->turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekn86 0 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Jutro wstawiam do mechanika auto, bo mam gdzies wyciek oleju. Powiem zeby zerknal jeszcze na katalizator. A mam takie pytanko jeszcze bo na bagnecie i rurkach od odmy znalazlem maź, raczej krotkich tras nie robie. Auto osiaga i trzyma 90st C ale jak ustawie nawiew powiedzmy na 22st C to leci letnie Mozecie mi powiedziec czemu nie moge przeprowadzic logowania na lpg? Instalacja nie wyrabia? Czy moze zle zestrojona?Po depnieciu odlacza gaz jakby sie konczyl a jest prawie pelny bak? A i dziekuje za wczesniejsze odpowiedzi. Pozdrawiam Edytowane 30 Grudnia 2016 przez matekn86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Pewnie instalacja jest zbyt mało wydajna, podaj jakie graty masz zamontowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekn86 0 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Reduktor AC 250KM Zbiornik FZWM SA Sterownik Stag Qbox Listwa wtryskowa AC BFC Na moje oko pewnie listwa wtryskowa daje ciala... Edytowane 30 Grudnia 2016 przez matekn86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Powinno to dawac rade, regulacja i tyle, chyba ze gdzies blad w montazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekn86 0 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Dzieki Lukasz13. Jak odbiore auto od mechanika to pojade do gazownika Odebralem dzis auto. Niestety turbo ponownie do regeneracji, olej w rurze od IC. W listopadzie tamtego roku regenerowalem. Mozliwe ze tak szybko padla? Po logowaniu Lukasz napisales ze jedyne co dziala to turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się