Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Relacja z reanimacji silnika - A4 B6 2.0 ALT


Dajmon

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję Ci kolego serdecznie za Twoje i jak widzę jedyne wsparcie. Koło pasowe używane w bardzo dobrym stanie i osłonę kupiłem u gościa przez Alledrogo. Koło 70zł. Osłona 25zł. Kurier na drugi dzień 20zł. Razem 115zł za całość. Jak przyjdzie w czwartek to się przekonamy o stanie tych dwóch elementów.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śledząc wątek na pewno zauważyłeś że nie pochwaliłem Twojej decyzji o remoncie, ale skoro już tak daleko to zaszło to czemu nie pomóc - zwłaszcza że parę ALZów i ALTów na złom wywiozłem, ale osprzęt leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc dzisiaj u Jurka ws tego koła pasowego, to wyszło na to, że silnik jest złożony. Oto dowód na stojaku.

da9vm5c7.jpg

Brakuje przy nim jeszcze kilku osprzętów ale to już są drobnostki.

A tu zrobiłem sobie zdjęcie od strony skrzyni biegów, czyli nowego sprzęgła.

9b3dcduv.jpg

Dwumas został stary. Nie wykazywał totalnego zużycia. Może na nim jeszcze pojeżdżę. Jak będzie z nim problem, to wtedy będę się zastanawiał nad jego wymianą.

Super robota.

Edytowane przez Dajmon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj numer koła, nie obiecuję ale może mi się wala.

Jeśli dobrze czytam ETKE to 06A105243E

Pasuje to do wielu silników, więc jest nadzieja na sztukę od ręki w okolicach Będzina.

Dajmon sprawdź te

http://allegro.pl/kolo-pasowe-audi-a3-8p-2-0-fsi-axw-06a105243e-i6625993905.html- Sosnowiec

http://allegro.pl/vw-golf-iv-2-0-apk-kolo-pasowe-06a105243e-i5333480945.html- Katowice

Jeśli chcesz nowe, to łatwo je dostać za w miarę ludzkie pieniądze

http://google.plauto-czesci/kolo-pasowe-walu-korbowego-i-pomp,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,2-0-130km,5-4731-15507-101971.html

https://aparts.pl/partscatalogue/kolo-pasowe-wal-korbowy-audi-a4-8e2-b6-2-0-2000-11-2004-12,8-00005-04731-15507-0002-03213-0100016,0101971.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też Cię dajmon popieram bo sam jestem zdania, że lepiej wydać kasę na remont i później jeździć do osranej śmierci tego auta niż sprzedać i kupić od handlarza następny złom..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy chwali co swoje, remoncik dobry olej i poprawisz fabrykę bo nie zalejesz longlife. Coraz więcej opinii czytam, że perełki 1.8t też lubią olej tylko już remont droższy.... Nic nie jest wieczne, radzę zdjąć klapki z oczu. Osobiście swapu bym nie polecał, zawsze coś wyjdzie i są niepotrzebne problemy.

Najlepszy przykład to kolega Wandej, posłuchał znajomych wpakował przecudny silnik 2.7 bit zamiast 2.0 alt i coś się nie odpychało. Nowy rozrząd siadł, rolka pękła i jestem ciekaw jak się historia reklamacji skończyła. Ale o tym znaFcy nie mówią, dlaczego?

Bezpieczniej zrobić remont według mnie, ja Cię popieram

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Jeździ :wink: Niestety urwana rolka to albo pech albo bład w sztuce. Odpycha się normalnie bo ma zaledwie 230KM ;) Uszol ma z jednej strony rację. Jak wsiadam do auta i przejadę się nim wynagradza mi to wszyskie jego bolączki. ALT po prostu jeździł a Bit w B6 daje frajdę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Dzisiaj dużo zostało zrealizowanych zadań.

Przyszło zamówione koło pasowe i osłona za nim (dolna rozrządu).

Jurek poskładał te dwa elementy i sam zdołał włożyć silnik do samochodu.

Ponieważ brakowało mu dekla pokrywy zaworów, który ja dałem do odrestaurowania i malowania, to zdołałem jeszcze kliknąć zdjęcie na wałki, wariator, łańcuch.

h5fxcus6.jpg

Ponieważ przywiozłem już na sam wieczór elementy od lakiernika: pomalowany na nowo zderzak z dokładką, nowy błotnik polakierowany i odrestaurowaną pokrywę zaworów (kazałem pomalować na czerwono), to przymierzyliśmy tą pokrywę od razu na sucho do silniika. Spoglądnijcie:

beu8onyf.jpg ienzurpm.jpg

A tu już zmontowany dekiel na nowej uszczelce. Kilka fot.

56gw9iur.jpg 7wh5h4si.jpg adog98ck.jpg

I jeszcze jedna fotka z dalszej odległości.

3lygtu3l.jpg

Na chwilę obecną Silnik oczekuje na płyny.

Edytowane przez Dajmon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszczę dobrze wykonanej roboty :) silnik ma nowiutkie bebechy i na pewno pojeździ jeszcze duuużo. Taki remont to super sprawa, jeśli wykonana dobrze to tylko na plus dla auta. Nie zrażaj się negatywnymi ocenami, bo to Twój silnik, i fajnie, że zrobiłeś fotostory, które z pewnością posłuży użytkownikom tych silników :) życzę powodzenia z "nowym starym" silnikiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajmon jestem pod wrażeniem. Super profesjonalna robota !! Szczerze.... też tak chce :-) Szacun i gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do uszol

Myślisz że napisał bym tu Wam wszystkim gdyby mi brał olej jak do tej pory ?

Edytowane przez Dajmon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po remoncie 5w40 x-clean brało, zlałem i zagościł 10w40 synergie i narazie nic a nic nie dolewałem

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po takim remoncie to licznik w aucie mozna juz chyba wyzerowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi tu jeszcze multitronika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...