Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Relacja z reanimacji silnika - A4 B6 2.0 ALT


Dajmon

Rekomendowane odpowiedzi

Owszem z 1litra na 1000 do 1.2litra na 1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev - nie chcę być nie uprzejmy ,ale takie nabijanie się jest naprawdę chamskie :D. Tymbardziej ,że kolega który się pytał o pobór ma passata w tym silniku i niebieski dymek - doradzilem mu wymiane uszczelniaczy, a mechanik wskazuje zapieczone pierscienie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Anelson napisał:

Dev - nie chcę być nie uprzejmy ,ale takie nabijanie się jest naprawdę chamskie :D. Tymbardziej ,że kolega który się pytał o pobór ma passata w tym silniku i niebieski dymek - doradzilem mu wymiane uszczelniaczy, a mechanik wskazuje zapieczone pierscienie. :)

tutaj nie ma chamstwa tylko jest  żelazna logika

ktoś kto kupuje auto z takim silnikiem musi się liczyć z tym że będzie jadł oliwę żaden remont tego nie zmieni

tematów na ten temat.na forum jest naście 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ i spalanie oliwy jeszcze spadło , a o więcej szczegółów piszcie do założyciela tematu .

Dev nie siej propagandy że się nie da wyremontować silnika , da się tylko czasami jest to nieopłacalne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

ktoś kto kupuje auto z takim silnikiem musi się liczyć z tym że będzie jadł oliwę żaden remont tego nie zmieni

Niestety nie siedzę w temacie motoryzacji. Jestem zwykłym człowiekiem który chce kupic auto i nim jeździć tak jak Ty kupujesz telewizor i nie zastanawiasz się jaki zasilacz impulsowy i na jakim chipie w nim siedzi. Sądziłem że jak kupie niewysilony silnik 2.0 to nie będę miał problemów. Rzeczywistość jest inna. Na przyszłość zanim kupie samochód przejrzę cały internet. W tym przypadku sprawdziłem tylko pobieżnie opinie. I to był mój błąd. Cieszę się że remont pomógł. W moim przypadku jest on niestety nie opłacalny przy wartości samochodu 10 tysięcy złotych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Nefarious19 napisał:

Niestety nie siedzę w temacie motoryzacji. Jestem zwykłym człowiekiem który chce kupic auto i nim jeździć tak jak Ty kupujesz telewizor i nie zastanawiasz się jaki zasilacz impulsowy i na jakim chipie w nim siedzi. Sądziłem że jak kupie niewysilony silnik 2.0 to nie będę miał problemów. Rzeczywistość jest inna. Na przyszłość zanim kupie samochód przejrzę cały internet. W tym przypadku sprawdziłem tylko pobieżnie opinie. I to był mój błąd. Cieszę się że remont pomógł. W moim przypadku jest on niestety nie opłacalny przy wartości samochodu 10 tysięcy złotych. 

Wpisując w google Audi A4 b6 2.0 opinie , 2 wynik wyszukiwania wskazuje na topic w ktorym jest wzmianka ze te silniki pochłaniają olej ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Passata, nie Audi. O Passatach z tym silnikiem jest mało opini. Dopiero później się dowiedziałem że ten silnik to to samo co w Audi i tak trafiłem tu na forum. Ale mniejsza z tym. Koniec off topa.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, k232 napisał:

@Nefarious19 ogarnąłeś temat z naftą?

Dzisiaj drugi dzień kuracji. Przprowadza ją mój ojciec bo jest na L4 i ma czas. Na dwóch cylindrach (2 i 4) nafta mega wolno spływa. Na 1 i 3  po wlaniu 60ml ubywa całkowicie w ciągu 2 godzin.  Takie dane mam z wczoraj. Dzisiaj się okaże. świeca na 3 cylindrze po wyjęciu miało troszkę czarnego nalotu ale rzekłbym że minimalnie. Reszta świec normalna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Nefarious19 napisał:

Na 1 i 3  po wlaniu 60ml ubywa całkowicie w ciągu 2 godzin.

Jeżeli spływa a nie paruje to nie będziesz miał pękniętej głowicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego w takim razie na 2 i 4 cylindrze stoi ? Hmm..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, k232 napisał:

To dlaczego w takim razie na 2 i 4 cylindrze stoi ? Hmm..

Obstawiam że tam może nie są aż tak zapieczone olejowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje aby się ktoś odezwał kto robił taki test, będzie wiadomo czy ma spływać czy nie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nafta spływa szybko to są zapieczone pierścienie , ma ubywać w takim samym czasie na wszystkich cylindrach .

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że tam może nie są aż tak zapieczone olejowe. 

Rozumiem, ze przed zalaniem nafty spusciles olej?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waham się czy u siebie nie przeprowadzić tej operacji. Poczekam na wyniki Twojego testu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...