Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z układem wspomagania - b5 ADP


osa_84

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie w Nowym Roku:-)

Wymienilem węże od chlodniczki płynu bo przeciekały na takie zwykłe zbrojone do paliw i olejów kupione w motoryzacyjnym. Wyczysciłem zbiorniczek. Jeden z węży był zakuwany wiec musialem go obciac i nasunać waz na pozostałą rurke. Wszystko skrecilem opaskami. Do zbiorniczka wlałem nowy płyn. Pokrecilem prawo lewo sprawdzielm stan i kilkukrotnie odpalalem i gasiłem auto sprawdzajac w międzyczasie poziom płynu aż pompa przestała wyc. Pozniej na odpalonym prawo lewe prawo lewo bylo juz ok. Wyjechalem po jakimś czasie z garazu i lipa. Wspomagania brak. Przy maksymalnym skrecie pompy nie slychac jakby nie obciazala silnika. Olej w zbiorniczku jak jest stan minimum widac ze się przelewa. Jest tez powietrze ale tylko droble babelki jak krece. Macie jakies pomysly, sugestie? Pompa raczej pracuje paska nie zrywa nie wyje tylko wspomagania brak :-(

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez osa_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze to jaki plyn wlales, ten uklad jest wrazliwy na slabej jakosci plyn. druga sprawa nie moze byc powietrza w ukladzie. w trakcie pracy pyln w zbiorniczku powinien stac prawie nie ruchomo bez pecherzykow powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plyn SWAG 99 90 6162 zielony.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plyn SWAG 99 90 6162 zielony.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

średnica wężów pozostała taka sama na całej długości ukladu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sama identyczna wewnętrznie. W sobote przód podniose i bede kręcił może ruszy bo teraz nim nie jezdzilem bo jeszcze walcze z ukladem chlodniczym ale po tescie wychodzi ze spalin w ukladzie chlodniczym nie ma korek wymieniony wiec tylko pompa z termostatem zostaje.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

No wiec sprawdzilem i du...a :-( podnioslem przod auta jak nie mam odpalonego silnika kreci sie lekko na zalaczonym ciężko. Sa bąble powietrza w zbiorniczku. Gdy krece na zgaszonym to slychac jakby powietrze się przetlaczalo w maglownicy... Wspomagania brak. Jak sprawdzic pompę?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawa rozwiązana. Zaciety zawor w pompie. Po wymianie uszczelniacza wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystko ok. Przy okazji wymienilem caly płyn lacznie z płukaniem ukladu :-)

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...