Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie i rozrząd


Diego Risek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moja a4 szarpie. Na lpg bardziej niż na Pb, ale na pb również. Dodaje gazu gdy jadę i no, poprostu jakby wypadnie zapłonu. Co może być powodem? Mam wyciek oleju, pewnie spod dekli bo na świecy widziałem olej, czy mogło zalać świece i to będzie powód tego? Ile mniej więcej koszta wymian uszczelek dekli wynosi? Widziałem, że na pasku od rozrządu też olej, czy mógł się dostać od dekli czy inny wyciek? Jaki rozrząd polecacie? Również muszę wymienić pasek ten na wierzę od alternatora. Czy można gdzieś kupić cały zestaw rozrządu już z tym paskiem? Ile biorą za wymianę w 2.4? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpanie w 2.4, 2.6, 2.8 to temat rzeka. Napiszę Ci co może być powodem po lekturze for:

  • Nieszczelna odma + zapchany ezektor
  • Brudna przepustnica + adaptacja
  • Cewka (każda jedna pomiędzy dwoma swoimi wyprowadzeniami na kable do świec powinna mieć oporność 8-14Ohm)
  • Lewe powietrze (może gaziarz założył kolektor ssący na starej uszczelce)
  • EVAP
  • Poduszka silnika
  • Przestawiony rozrząd kilka stopni
  • Sondy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej jakby sie dostał olej na pasek to długo bys nie pojeździł :) zrób porządek z deklami i działaj dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Poduszka silnika

Czemu poduszka może mieć wpływ na szarpanie ?

Na wibrację to rozumiem ale na szarpanie podczas jazdy ? np. jednostajnej też ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu poduszka może mieć wpływ na szarpanie ?

Na wibrację to rozumiem ale na szarpanie podczas jazdy ? np. jednostajnej też ?

Przeklejałem dane ze swojego doca na ten temat, akurat w tym przypadku wątpię żeby to była poduszka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też podejrzewałem zalane świece, bo obie środkowe były w oleju, uszczelka pod deklami puszczała. Obie wymienione, wszędzie teraz sucho a szarpanie jak było tak jest. Najbardziej czuć przy ruszaniu, obroty dość mocno spadają jakby auto chciało zgasnąć. Na postoju też widać minimalne ruchy wskazówki od obrotów. Odmę mam nową, ezektor odchamiony, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, wydech też uszczelniony, sondy lambda ok, świece dwukrotnie wymieniane, cewka wraz z kablami podmieniana od sprawnego samochodu, przepływomierz też. W sumie to skończyły mi się pomysły, po prostu jeżdżę z tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile placiliscie za uszczelki pod deklami? I ile za wymianę? I mechanik mówił, że może cieknąć z tyłu silnika jeszcze. Czyli gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za komplet erlinga coś około 160zł (na dwie strony, plus uszczelki okrągłe przy świecach). Wymianę polecam wykonać samodzielnie, robiłem wg instrukcji z tego linku:

http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszczelka-pokrywy-zaworow-uszczelka.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...