dijo55 0 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Co to za błąd? 16688.P0304 Cylinder 4- stwierdzona przerwa w zaplonie. Czy winowajca jest moze czujnik HALLA czy wtrysk? przy 4.5tys - 5tys zaczyna przerywac auto nie zawsze ale.... troche nei rowno pracuje a w czoraj cos nie dalem rady go odpalic ale na awaryjnym odpalaniu lpg zapalil. Jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 A przełożyć cewki zapłonowe i wtedy sprawdź błędy. Jak pojawi się za cewką z 4 cylindra na kolejnym to masz winowajce. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dijo55 0 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Przelozylem nie ma zadnego bledu. Nie wiem. Ale na jalowym telepie buda moze to czujnij halla? Za co on odpowiada? A moze mroz? Pojawil sie bląd 17536.P1128 regulacja dlugookresowa paliwa, ogolny zakres obrotow / obciarzenia, rzad cylindrow 1 - mieszanka za uboga Edytowane 6 Stycznia 2017 przez dijo55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Sprawdź grupy 015/016 jakie masz tam wartości oraz zloguj grupę 020. Świece dawno wymieniałeś? Edytowane 6 Stycznia 2017 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dijo55 0 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Swiece maja jakies 40tys. Update. Zrobilem kilka logów nie wiem czy dobrze jak cos zle prosze o sugestie zrobie ponownie http://vaglog.pl/log-015_016_020_C8PMIhv.html http://vaglog.pl/log-015_016_020_DTCqP1.html http://vaglog.pl/log-003_x9eGr00.html http://vaglog.pl/log-002_50Y7MR4.html http://vaglog.pl/log-001_s0BYP2.html http://vaglog.pl/log-001_011_003_30NNS.html Edytowane 8 Stycznia 2017 przez dijo55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Logi z grup 002, 003, 020 się robi pod obciążeniem podczas jazdy na 3 biegu od 1.5 tyś obrotów do odcięcia. Zrób jeszcze raz bo tu nic nie pomożemy. Loguj grupy 002+033, 115+118, 003+020+031. Przynajmniej wszystko się sprawdzi. Dodatkowo wejdź w kanał 032 i sprawdź bez logowania jakie tam są wartości przed kasowanie błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiator 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 A gazownia serwisowana na bieżąco? Może wtryskiwacz gazowy nie daje rady i uboga mieszanka się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dijo55 0 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) Gaz po przegladzie i serwisie. Logi: http://vaglog.pl/log-115_118_q6TTt6F.html http://vaglog.pl/log-003_020_031_195oL.html http://vaglog.pl/log-002_033_amGWr2J.html http://vaglog.pl/log-032_v5an4v.html Dodam ze mapa jest zmieniona na 200Km 300Nm Edytowane 16 Stycznia 2017 przez dijo55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dijo55 0 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Ktos pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 te logi to na bp po resecie ecu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dijo55 0 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 6 godzin temu, krzysiekml napisał: te logi to na bp po resecie ecu ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx 2 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Jak wypadanie zapłonów to cewka świeca przerwa w zasilaniu paliwem danego cylindra i to co najgorsze małe ciśnienie sprężania . Te nasze 1.8t tak jakoś maja że najczęściej wypadają zapłony na 3 i 4 cylindrze.W moim pasku czasami telepie silnikiem i zapłony leca ale to przez to że na 3 i 4 cylindrze ciśnienie około 8 barów tak że głowica do remontu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się