Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 16688 przerwa zaplonu AVJ


dijo55

Rekomendowane odpowiedzi

Co to za błąd? 16688.P0304 Cylinder 4- stwierdzona przerwa w zaplonie.

Czy winowajca jest moze czujnik HALLA czy wtrysk?

przy 4.5tys - 5tys zaczyna przerywac auto nie zawsze ale.... troche nei rowno pracuje a w czoraj cos nie dalem rady go odpalic ale na awaryjnym odpalaniu lpg zapalil.

Jakies sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przełożyć cewki zapłonowe i wtedy sprawdź błędy. Jak pojawi się za cewką z 4 cylindra na kolejnym to masz winowajce.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelozylem nie ma zadnego bledu. Nie wiem. Ale na jalowym telepie buda moze to czujnij halla? Za co on odpowiada? A moze mroz?

Pojawil sie bląd 17536.P1128 regulacja dlugookresowa paliwa, ogolny zakres obrotow / obciarzenia, rzad cylindrow 1 - mieszanka za uboga

Edytowane przez dijo55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź grupy 015/016 jakie masz tam wartości oraz zloguj grupę 020. Świece dawno wymieniałeś?

Edytowane przez kaman5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece maja jakies 40tys.

Update.

Zrobilem kilka logów nie wiem czy dobrze jak cos zle prosze o sugestie zrobie ponownie

http://vaglog.pl/log-015_016_020_C8PMIhv.html

http://vaglog.pl/log-015_016_020_DTCqP1.html

http://vaglog.pl/log-003_x9eGr00.html

http://vaglog.pl/log-002_50Y7MR4.html

http://vaglog.pl/log-001_s0BYP2.html

http://vaglog.pl/log-001_011_003_30NNS.html

Edytowane przez dijo55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi z grup 002, 003, 020 się robi pod obciążeniem podczas jazdy na 3 biegu od 1.5 tyś obrotów do odcięcia.

Zrób jeszcze raz bo tu nic nie pomożemy.

Loguj grupy 002+033, 115+118, 003+020+031.

Przynajmniej wszystko się sprawdzi.

Dodatkowo wejdź w kanał 032 i sprawdź bez logowania jakie tam są wartości przed kasowanie błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gazownia serwisowana na bieżąco? Może wtryskiwacz gazowy nie daje rady i uboga mieszanka się robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz po przegladzie i serwisie.

 

Logi:

http://vaglog.pl/log-115_118_q6TTt6F.html

http://vaglog.pl/log-003_020_031_195oL.html

http://vaglog.pl/log-002_033_amGWr2J.html

http://vaglog.pl/log-032_v5an4v.html

 

Dodam ze mapa jest zmieniona na 200Km 300Nm

Edytowane przez dijo55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wypadanie zapłonów to cewka świeca przerwa w zasilaniu paliwem danego cylindra i to co najgorsze małe ciśnienie sprężania . Te nasze 1.8t tak jakoś maja że najczęściej wypadają zapłony na 3 i 4 cylindrze.W moim pasku czasami telepie silnikiem i zapłony leca ale to przez to że na 3 i 4 cylindrze ciśnienie około 8 barów tak że głowica do remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...