Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Dymi na ciemno podczas jazdy.


pablo666

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem ponieważ nie bardzo wiem jaka jest przyczyna, moja A4-ka ostatnio coraz cześciej dymi na ciemno z wydechu (przeważnie jak ruszam i to zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku), nie zauważyłem żeby ubywało oleju, jeżeli ktoś może mi coś podpowiedzieć to z góry dzięki.

:a4fan::evil:

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 14-03-2007, 09:50 ]

temat dodany do FAQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kiedyś coś takiego w Astrze i okaząło się, że to wina uszczelki pod głowicą (straszyli przez sprawdzeniem, że bardziej optymistyczna wersja to pęknięty blok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? :lol:

Sprawdź szczelność dolotu, zdiagnozuj auto VAGiem i wszystko będzie jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ?

stanowczo NIE :exclaim:

PS

na jakimś forum kiedyś widziałem tekst który brzmiał mniej więcej tak:

w audi każde kółko oznacza 100kkm przejechane bez problemów, w oplu już pierwsze jest przekreślone :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZięki za porady jak mozecie to dajcie mi jakiś namiar na diagnostyka w wawie,

a co do samochodów to miałem wcześniej małuszka, poldka, megane i wkońcu A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? :lol:

Ja tak, jeździłem kiedyś asterką. Sprzedałem gdy miała już prawie 260 tys. km przejechane - to info dla SebMis :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę że powstała jakaś dziurka w dolocie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakasaj reakwy i pomacaj gumowe rury (dolot) ..... :twisted:

a i pełana diagnoza Vag'iem by sie przydała ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieję ze w tym tygodniu uda mi się od-VAG-ować mojego "demona" ;)

pozdro :a4fan: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro jestem ustawiony z Rogalotti może vag coś pokaże

pozdro :a4fan: :twisted:

Dziwne podejście skoro ludzie ci radzą pomacanie dolotu bo najprawdopodobniej masz nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też pojawiał sie dym, a przy uszczenianiu pompy i analizie VAG wyszło, że mam zacięty zawór recyrkulacji spalin. Przy dobrym butowaniu silnik dusił się własnymi spalinami. Dawkę też miałem zbyt dużą (ma być 5 mgl/h a ja miałem 12 mgl/h) na wolnych obrotach. Dolot mam szczelny. Po rozruszaniu zaworka i ustawieniu daweczki autko zyskało na mocy (tak mi się wydaje) i nie kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też pojawiał sie dym, a przy uszczenianiu pompy i analizie VAG wyszło, że mam zacięty zawór recyrkulacji spalin. Przy dobrym butowaniu silnik dusił się własnymi spalinami. Dawkę też miałem zbyt dużą (ma być 5 mgl/h a ja miałem 12 mgl/h) na wolnych obrotach. Dolot mam szczelny. Po rozruszaniu zaworka i ustawieniu daweczki autko zyskało na mocy (tak mi się wydaje) i nie kopci.

To jest do wykrycia na VAGu ale diagnozowanie zaczyna się od najprostszych czynności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...