Mango155 Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 W dniu 15.10.2017 o 15:10, zamek1200 napisał: Panowie a wrzuci ktoś filmik jak wygląda spryskiwanie szyby dyszami z "siódemki"? bo u mnie jest totalna katastrofa i szukam sensowengo rozwiązania Na forum w dziale DIY jest temat montażu dysz spryskiwaczy i są tam wrzucone filmiki porównujące. Ode mnie mogę napisać, że efekt jest na pewno lepszy niż w przypadku trzech pojedynczych siurów jak w serii, jednak mgła bez szału. Jakby nie było trzy siury dalej są, ale rozpryskują się dodatkowo na boki. Nie możemy się tutaj spodziewać mgiełki znanej z samochodów VW czy Skoda. Reasumując koszt nieduży, a na pewno lepiej niż seria i przynajmniej pasuje Plug&Play. 8 godzin temu, bladzio1 napisał: Podeszły bez problemu na pedały B8? W dziale DIY także jest instrukcja montażu podstopnicy i pedałów z RS4 B7.
zamek1200 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) yhym, jest temat i tam jest filmik z dyszami z B9, a jeszcze chętnie bym zobaczył jak wygląda spryskiwanie dyszami z A7 Edytowane 18 Października 2017 przez zamek1200
Mango155 Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 W dniu 18.10.2017 o 19:47, zamek1200 napisał: yhym, jest temat i tam jest filmik z dyszami z B9, a jeszcze chętnie bym zobaczył jak wygląda spryskiwanie dyszami z A7 Mówiłem, że wszystko jest w temacie, który podałem. https://www.drive2.ru/l/7206537/ Wystarczy poszukać...
zamek1200 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 no dobra.. nie doczytałem. pewnie przez to że po rusku ale i tak już zrobiłem u siebie - zamontowałem dysze z A7. na początku dalej było słabo, chociaż i tak 100x lepiej niz na ori dyszach. okazało sie że wężyk przy zawiasie maski jest zmiażdżony i przez to jest slabe cisnienie. Po wymianie kawalka wężyka wyszło cos takiego: a ostatecznie efekt całego zabiegu jest TAKI mi pasuje
Mango155 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2021 Cześć! Dawno nic się w temacie nie działo... Od mojego ostatniego wpisu samochód dalej jeździ i ma się całkiem dobrze. Od tego czasu zmieniłem jedynie kompletny rozrząd, leje świeży olej Motula co 12k km, tankuję dobre paliwo i nawalam kilometry. Z ostatnich nowości wymieniłem komplet świec żarowych i przy okazji wyczyściłem ponownie kolektor, EGR i klapę gaszącą. Wpadła tez fizyczna zaślepka zaworu, aby nigdy więcej już się nie truł. Poniżej zdjęcia w trakcie czyszczenia, zobaczcie jaki syf kryje się w kolektorze po przejechaniu 80k km od ostatniej inspekcji. Zaznaczę, że przez cały ten czas EGR był programowo wyłączony, a cały syf to jedynie to, co zawór mimo wszystko zdołał przepuścić. A tutaj już wyczyszczone elementy Na chwile obecną borykam się z dwoma myślami: 1) sprzedać samochód (jeżeli jest ktoś zainteresowany, rozważę każdą konkretną ofertę) 2) jeżeli nie sprzedam teraz, to nie rozstaję się już z nim do końca i robię pełny lift Competition+. Na marginesie mówiąc zacząłem już nawet kompletować graty W każdym razie jakby ktoś szukał dla siebie dobrego, sprawdzonego, bezawaryjnego wozidła, zapraszam na priv zanim się rozmyślę, to ostatni moment!
R4xx Opublikowano 7 Stycznia 2021 Opublikowano 7 Stycznia 2021 37 minut temu, Mango155 napisał: Ładnie wylizane 39 minut temu, Mango155 napisał: 1) sprzedać samochód (jeżeli jest ktoś zainteresowany, rozważę każdą konkretną ofertę) W razie czego chętnie przygarnę kierownicę. A tak na poważnie masz konkretny, fajny egzemplarz a wkład własny w mody nigdy w całości się nie zwróci. Jeśli dobrze Ci się nim jeździ - inwestowałbym dalej.
Mango155 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2021 10 minut temu, R4xx napisał: wkład własny w mody nigdy w całości się nie zwróci. Jeśli dobrze Ci się nim jeździ - inwestowałbym dalej. Jakikolwiek pieniądz zainwestowany w mody nigdy się nie zwróci, to trochę jak skarbonka bez dna, z reszta pewnie sam o tym dobrze wiesz. Co prawda 3.0, quattro i stronic to nigdy nie będzie, ale nie jeździ się źle, więc pewnie i tak będę dalej coś dłubał
R4xx Opublikowano 7 Stycznia 2021 Opublikowano 7 Stycznia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Mango155 napisał: Co prawda 3.0, quattro i stronic to nigdy nie będzie Zawsze jakaś opcja na drugi samochód Edytowane 7 Stycznia 2021 przez R4xx
Mango155 Opublikowano 16 Marca 2021 Autor Opublikowano 16 Marca 2021 Zbroimy się jak na wojnę... Zderzak, pokrywa silnika i błotniki już u lakiernika. Brakuje jeszcze tylko kilku puzzli do całej układanki i za jakiś czas zaczynamy dłubać. Lift Competition+ LOADING... 2
kamelus_ Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 19 minut temu, Mango155 napisał: Zbroimy się jak na wojnę... Zderzak, pokrywa silnika i błotniki już u lakiernika. Brakuje jeszcze tylko kilku puzzli do całej układanki i za jakiś czas zaczynamy dłubać. Lift Competition+ LOADING... Wszystko pięknie tylko ten grill jakiś mało competition
R4xx Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 26 minut temu, Mango155 napisał: Zbroimy się jak na wojnę... Zderzak, pokrywa silnika i błotniki już u lakiernika. Brakuje jeszcze tylko kilku puzzli do całej układanki i za jakiś czas zaczynamy dłubać. Lift Competition+ LOADING... Lepi się konkretny front 1
Mango155 Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu Cześć! Bardzo długo nic nie działo się w temacie… Oczywiście już jakiś czas temu samochód doczekał się kompletnego lifta C+ na wszystkich oryginalnych częściach VAG. Wpadło również koło 20’ Pompei z nowymi oponami Michelin Pilot Sport 4S, heble S4, lotka ori RS4, grill S4 full black, elektryczna klapa bagażnika, sprężyny obniżające Eibach ProKit, itd. W natłoku zdarzeń nie było czasu na bieżące opisywanie wszystkich zmian i modyfikacji, natomiast w ostatnim czasie poczyniłem również szereg napraw eksploatacyjnych, m.in.: - kompletny rozrząd conti, - nowa pompa wspomagania, - regeneracja rozrusznika, - regeneracja sprężarki klimy + kompletny serwis, - nowa chłodnica klimatyzacji, - komplet amortyzatorów Sachs, - komplet wszystkich wahaczy przedniego zawieszenia Lemforder, - sworznie, tuleje, gumy Lemforder, - łożyska przednich piast FAG, - itd. Dlaczego o tym wszystkim piszę? Dlatego, że nowy właściciel pewnie będzie zadowolony z poczynionych zmian i napraw, a ja, z bólem serca przymierzam się do sprzedaży pojazdu - prawdopodobnie na wiosnę. Aktualny przebieg 365k km i wciąż rośnie. Serwis olejowy wraz z kompletnym zestawem filtrów zawsze w maksymalnych interwałach 12k km. Tak, samochód był malowany, ale nie ze względu na jakiekolwiek zdarzenie drogowe, tylko a) lift C+, b) mam pierdolca na punkcie wszelkich niedoskonałości, które nie dawały mi spać. Całość lakieru oczywiście zabezpieczona topową powłoką nanoceramiczną Nasiol NL272. Newralgiczne miejsca, takiej jak przednie reflektory, półka zderzaka tylnego, wnęki pod klamkami, klapka wlewu paliwa, itd. zabezpieczone bezbarwną folią PPF. Samochód od lat jest moim niezawodnym oczkiem w głowie, z którym bardzo ciężko będzie mi się rozstać. Nigdy na niczym w nim nie oszczędzałem, nigdy nie używałem półśrodków. Oddam tylko w dobre ręce. Tak, wiem jaki to rocznik. Tak, wiem jaki to przebieg. Rozważę tylko poważne oferty – szanujmy wzajemnie swój czas. Zapraszam na priv, pozdrawiam! 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się