Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem po badaniu diagnostycznym kontroler trakcji


Markooo90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie znawców i fascynatów tego pięknego modelu

od pół roku posiadam moje Audi a4 B8 Quattro 2010 r i  mam problem 

wyskoczył mi problem z hamulcami ( hamulce działają dobrze, ABS również ) Lecz nie działa mi kontrola trakcji

w drugim dniu, zapaliła mi się dioda z silnikiem.

 

Pojechałem nim na badanie komputerowe, i tam zdumiony mechanik powiedział, że po skasowaniu błędów nie będzie dalej problemu, ponieważ to są tylko błędy w komputerze

silnik jest nienaruszony.

po skasowaniu błędów po 2 minutach, obroty zaczęły mi skakać, oraz gdy jechałem auto traciło moc. po 5 minutach wyskoczył błąd ( ten który wcześniej wyskakiwał ) i auto jak mówił później mechanik przeszedł w tryb awaryjny

zrobiłem po raz drugi badania techniczne, i chciałbym z wami się nimi podzielić, ponieważ nie wiem z czym mam do czynienia 

 

DIAGNOSTYKA SILNIKA

Oznaczenie elementu: 8K1 ABT 115 M HW: 8K1 907 115

Komponent i/lub wersja: 1.81 R4/4V TF H17 A002

Kodowanie: 010C000C180F0920

Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 

Zbiór danych ASAM: EV_ECM18TFS8K1907115M AOlOOZ (AU48) VCID: 6FED2A28861F1B667D9-803A 

2 ilość znalezionych błędów. Oto one: 

4698 Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości 01113 00 [039] ~ 

Niepotwierdzony Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: 

Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Przebieg: 151103 km Data: 2017.01.17 Czas: 16:31:31 

5667 Miernik masy powietrza (G70) P0101 00 [101] niewiarygodny sygnał 

Niepotwierdzony Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: 

Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 151103 km Data: 2017.01.17 Czas: 16:31:31 

Kody gotowości: 1110 0101

BŁĘDY ABS TO

VCDS Raport z diagnostyki  

Wtorek,17,Styczeń,2017,16:43:24:33303 

VIN: Numer rejestracyjny: 

Adres 5F: Elektr.informacji (J794) 

Oznaczenie elementu SW: 8T1 035 652 F Komponent: B-BN-EU H58 0108 

Weryfikacja: -------Numer ' _ _ seryjny: 323E.0A7579137 Kodowanie. 010100010206C1FDO3000FOE000000030001 

Kod serwisu: WSC 00396 211 174050 VCID: 387FD1748BD19CDE6C3-806D 

Plik etykiet: 4E0-O35-6xx-5F.clb HW: 8T1 035 652 D 

Podsystem 1 ~ Oznaczenie elementu SW: 4L0 919 604 HW: 4L0 919 604 Komponent: DU6 Basic H43 0306 

Podsystem 2 Oznaczenie elementu SW: 8T0 919 609 HW: 8T0 919 609 Komponent: E0380 Bedient H08 0100 

2 ilość znalezionych błędów. Oto one: 

03276 Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania 

Ramka zamrożona: 

Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 17 Przebieg: 151103 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2017.01.17 

Czas: 16:24:15 

Ramka zamrożona: Napięcie: 11.80 V 

03157 Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji 

000 -  -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 6

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 17

Przebieg: 151103 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2017.01.17

Czas: 16:24:17 

 

Ramka zamrożona:

Bity binarnie: 00000001 00000000 

Bity binarnie: 00000000 00000000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Bity binarnie: 00000000 00000000

 

 

 

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli potrzebne są dodatkowe informacje, proszę dać mi znać, a je tutaj dodam.

pozdraiwam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widze tylko blad czujnika G70 w silniku ,natomiast pod Twoim wpisem "Bledy ABS to" sa bledy z MMI a nie ABS ,a to nie ma zadnego wplywu na prace silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sądziłem, że te dwie kartki wystarczą.

 Dobrze wieczorem dodam pełny skan auta Panowie.

takie dostałem wydruki z komputera, sądziłem, że przydadzą się kartki tylko te z błędami.

dziękuje za zainteresowanie!!! :)

 

Gdy komputer jest przestawiony na "tryb awaryjny" praca silnika jest równa i nie mam zastrzeżeń. Lecz gdy się skasuje wszystkie błędy w silniku, auto na chwile traci moc,  do czasu gdy nie pojawi się ten błąd na nowo

sądzę, że to jest problem w komunikacji, silnika z komputerem, lecz niestety nie wiem jak to naprawić. 

za 3h przygotuje skany całego badania komputerowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydruk z badania komputera, ( prawdopodobnie błąd mechanika, sprawdzanie auta przy wyłączonym kluczyku ) zaś silnik już przy włączonym silniku )

Jest jakiś pomysł, dlaczego taki błąd się pojawił? i jak można go usunąć? silnik nie był ruszany między czasie gdy się pojawił błąd, nikt w nim nie grzebał, i jest w nienaruszonym stanie. Dlatego spodziewam się,

że może być to jakaś mała rzecz. Ale w Samochodzie wszystko jest możliwe!!!! 

 

20170121_143159.jpg

 

20170121_143150.jpg

 

20170121_143142.jpg

 

20170121_143131.jpg

 

20170121_143124.jpg

 

20170121_143116.jpg

 

20170121_143107.jpg

 

20170121_143059.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodź do tematu spotów we Wrocławiu - ktoś się na pewno znajdzie z VCDS.

Trzeba zacząć od ponownego pełnego przeskanowania auta.

 

Nie nazwałbym mechanikiem kogoś kto robi skan na wyłączonym zapłonie.

Edytowane przez komoornik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził przepływkę. Może padła dlatego zła dawka paliwa, a do tego skakanie obrotów i notlauf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...