Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVANT CCWA + STRONIC PRZYSPIESZENIE


bababa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno kupiłem a4 b8 3.0tdi, producent podaje 6,3s do setki tyle że rzeczywistość  bardzo mocno odbiega od podanych danych. Nie mam żadnego specjalistycznego urządzenia RaceLogic czy innego, lecz smartfon z aplikacją SpeedUP.  Najlepszy czas jaki uzyskałem to 7,3s. W związku z tym się zastanawiam czy nie powinienem po zakupie czegoś sprawdzić aby auto działało na swoje 100%. Błędów w ecu brak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, weź auto i pojedź gdzieś na hamownie, niech zrobią pomiar mocy i zobaczą "co jest 5". Jak jesteś z Warszawy to polecam:

http://www.rperformance.pl/

https://pl-pl.facebook.com/RperformancePL/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z R-performance jestem umówiony za dwa dni na zwiększenie mocy, własnie z tego powodu postanowiłem sprawdzić aby auto miało swoje pierwotne parametry żeby wyciągnąć z niego max :P 

Nie mam launch control :( Słyszałem ze dopiero po aktualizacji skrzyni będzie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standard 225/50 r17.  Felusie 19 już kupione, czekają na oponki. Nie odczuwałem żadnego poślizgu przy rozpędzaniu, zobaczę co wyjdzie na hamowni pojutrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, bababa napisał:

Dziwne. Oto pomiar, w aucie wymieniony tylko FMIC. 

a co w tym dziwnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam zadnego 3.0TDI CCWA na stockowym sofcie które fabryczne przyśpieszenie osiąga (nawet z LC)  więc nie masz czym się przejmować. Ciesz się że masz taką ładną serię. 

Jaki masz przebieg z ciekawości? Jak masz VCDSa to możesz sprawdzić zapełnienie filtra tzw. Oil Ash. 

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie oglądałem na YT przyspieszenie, i rzeczywiście wszędzie było około 7s. Szkoda że tak odbiega to w rzeczywistości, bo trochę się tym kierowałem przy wyborze auta.

Przebieg - 320tys.  Wynik z hamowni po chipie wynosi 310KM 635NM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim bloku to się sprawdza? 

Podobno wydajność układu paliwowego oraz wydechu kończy się przy 350KM. Czy może mi ktoś potwierdzić to info swoim przykładem? 

Tuner powiedział żebym wyczyścił kolektory, egr, wymienił turbo na mocniejsze - to może się udać osiągnąć 350KM, ale że gwarancji nie daje.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.01.2017 o 16:12, Przemysław Jankowski napisał:

odbiegne troche od tematu,a jak mozna sprawdzic realny przebieg naszych b8?

skrzynia / MMI

na samej sprężarce nie dobijesz do 350 koni, no chyba że stage 3 ale to już spadek dynamiki, odczuwalny lag e etc. Takich projektów w sieci masz sporo.. podejrzyj sobie, w B8 modowanie to przyjemność bez większych kompromisów.

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, peter22 napisał:

na naszym forum jest a5 400 KM

znajomy w garażu ma ~420 w a4, to jakaś licytacja ?

nie zauważyłem że auto ma FMIC z bitdi, w takim układzie okolice 350ps są w zasięgu. Na hybrydzie auto dostanie kopa na górze, jeździ się zupełnie inaczej i jeśli nie jest to dla Ciebie problemem to wymieniaj.

BTW: Taniej i lepiej było ładować 600x300x76

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...