Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Aah spadek mocy prosze o pomoc!


Fabian1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na wstępie się przywitam i opiszę problem audi a4 b5 2.8 v6 aah nie ma mocy autko odpala normalnie ma wymienione swiece , kable cewki sprawdzone . po podlaczeniu vaga pokazuje sie blad sondy lambda ale z doswiadczenia wiem ze to nie moze byc takiej roznicy w mocy kiedy rozpedzam sie autem jakos dziwnie przyspiesza raz lepiej a raz gorzej np na drugim biegu czuc ze do obrotow ok 2000 wmiare sie rozpedza a powyzej jakos jakby jej ubywa mocy kiedy puszcze noge z gazu strzela w tlumnik tak jakby byl przestawiony zaplon wiec mam do szanownych kolegow pytanie czy to moze byc wina przestawionego rozrzadu? bardzo prosze o rady co moge sprawdzic gdzie zajrzec  . Audi jest juz z nami 8 lat kiedys byla jak rakieta a teraz jak polonez prosze o pomoc . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzela w wydechu. czyli nie przepala mieszanki. Możliwe opcje: problem z zapłonem (rozumiem że nie ma opcji, o ile nie masz wadliwego elementu), za dużo paliwa (sterowanie- np przepływomierz, ale też zużyty lejący wtryskiwacz), albo słaba kompresja. Dalej czujniki położenia wału/wałków.

Rozrząd sam się raczej nie przestawia, problem z brakiem mocy zaczął się po jakiejś robocie? Wymiana rozrządu czy coś? Jeśli tak, to chyba oczywiste, że poszukiwania przyczyn należy zacząć w pracach które problem spowodowały....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było njc robione auto poprost stracilo moc z dnia na dzien . Co do czujnikow mozliwe zeby vag ich nie pokazal nawet jezeli beda uszkodzone ? Wydaje mi sie ze motor mozze nie miec juz kompresji postaram sie ja zmierzyc w tym tyg i bede pewny czy szukac poprostu drudiego silnika dziekuje za rady (odpowiedź) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sie wyjasnilo po badaniy kompresji w silniku okazalo sie ze na 5 cylindrach jest po 11 a jeden gar czyli dokladnie 3 ma kompresje 6 wiec mysle ze spadek mocy jest oczywisty tylko teraz pytanie co dalej szukac motora czy remont doradzi ktos bo nie wiem co robic pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś próbę olejową? Trzeba najpierw określić przyczyny, jak poszły pierścienie i być może tuleja, albo tłok, to drugi silnik, ale może się okazać równie dobrze, że coś się dzieje z zaworami i wystarczy zrobić remont głowic, albo chociaż tej jednej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...