Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVG - Uszczelka pod głowicą ?


Wilku1122

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim audi a4 b5 1.9 tdi 110km avg otóż gubi plyn chlodniczy ubytki sa duze gdy auto stoi nie używane dodatkowe te mrozy gdy jest ciepłe nie widac aby plyn skasc uciekal wszystko wskazuje na uszczelke pod glowica gdyz sciaglem wszystkie obudowy z dolu z gory wyczyscilem resztki g12 i zostawiłem na noc na podnosniku plyn ukazał sie w tym miejscu dodam ze auto zachowuje sie jak zawsze olej czarny żadnego masla pod korkiem oraz babli w zbiorniku na odpalonym szykować sie na wymianę uszczelki ?.. dzieki z gory za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnego parowania szyb nie czuc slodkiego zapachu z nawiewu auto grzeje jak zawsze moc tak samo bez zmian bardzo zwawe.  Teraz przy tych temperaturach tak jak piszesz z tlumika paruje ale jak sie zagrzeje to praktycznie nie występuje te zjawisko.Po ostrej jeździe jedyny objaw to trochę twarde te weze a wyciek plynu bardzo duże na zimnym silniku zbiera sie tak jagby wlasnie z pod uszczelki pod glowica tam zbiera sie plyn..

20170127_180431-2241x3984.thumb.jpg.4f9f457a31056611ddbd8bc17ce47093.jpg

Edytowane przez Wilku1122
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób test na obecność co2 w układzie chłodzenia

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz na jakąś stacje diagnostyczną zrób ten test kosztuje około 20 zł i bedziesz miał pewność

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te testy się nadają. Miałem problem u siebie płynu nie ubywało ani olej nie szedł ale co jakiś czas puchly przewody. ostatnio juz cm częściej. Kupiłem zestaw CO2 i co chodził z 20 minut plyn nie zmienił koloru sprawdzałem kilka razy. w końcu wziąłem pod wydech i również nie zmienił koloru. Na drugi dzień zrzuciłen głowice i oczywiście na 4 cylindrze przerdzewiała uszczelka ze starości oryginał 17 lat przebieg 250 tys silnika.. Przy tym przebiegu również hydro do wymiany. Ale jqk mowie test okey a jednak uszczelka była uszkodzona i pompowalo przewody. Teraz jak ręką odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego 90 % ze uszkodzony masz ten krociec przy glowicy zwykle peka w strone srubki i dopóki nie zdemontujesz go to nie widac pekniecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mozgu napisał:

Kolego 90 % ze uszkodzony masz ten krociec przy glowicy zwykle peka w strone srubki i dopóki nie zdemontujesz go to nie widac pekniecia

Kurde tez sie boje by nie zrzucić glowicy na marne ale czy z tego kroćca nie uciekal by plyn na cieplym gdyż na cieplym sucho nie było widać wycieku a gdy auto postalo 2 godzinki na mrozie juz bylo widać wodę w tym miejscu a rano gdy przyszedlem plama konkretna na dole auta i cala glowica mokra na laczeniu jagby 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem identycznie, lało się z króćca i tylko na zimnym i spływało na łączenie bloku z głowica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilku1122 masz może numerki tego króćca? Gdzie go kupić?

Opisałeś dokładnie identyczny mój problem, nie mam masła, dwóch mechaników sprawdzało auto, każdy mi tłumaczy że chyba uszczelka, jeden zrobił test CO2 nic nie wyszło, za drugim razem stwierdził że chyyyba się zbiera CO2 więc głowica.
Zrób zdjęcie gdzie tego króćca szukać. Też mam 1,9tdi, AVG.

 

Pozdrawiam, Wojtek!

to to?

http://allegro.pl/krociec-wody-audi-80-b4-a4-b5-a6-c5-vw-passat-b5-i5955354736.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.01.2017 o 16:40, pauliosss napisał:

Te testy się nadają. Miałem problem u siebie płynu nie ubywało ani olej nie szedł ale co jakiś czas puchly przewody. ostatnio juz cm częściej. Kupiłem zestaw CO2 i co chodził z 20 minut plyn nie zmienił koloru sprawdzałem kilka razy. w końcu wziąłem pod wydech i również nie zmienił koloru. Na drugi dzień zrzuciłen głowice i oczywiście na 4 cylindrze przerdzewiała uszczelka ze starości oryginał 17 lat przebieg 250 tys silnika.. Przy tym przebiegu również hydro do wymiany. Ale jqk mowie test okey a jednak uszczelka była uszkodzona i pompowalo przewody. Teraz jak ręką odjął

Identycznie miałem testy robione ,,testerem,, za 20 zł ale i także tym za 500 zł przez mechanika i co i gów.. nic test robiony u niego z 5 razy i co i nic. Twarde węże od 3 lat ostatnie miesiące już waliło przez ujście w zbiorniczku. Węże kamień. I też tak samo. Uszczelka lekko tak lekko przepalona że nie byłem pewny że to winnowajca. Ale co werdykt robię. Głowica splanowana, wymieniłem gumki na pompowtryskach, szklanki itd itd i zrobione 20 tysiecy. I autko pieknie śmiga nie zaglądam już pod maskę. Chyba żeby kurz zetrzeć z pokrywy.      

Sprawdź ten króciec, bo uszczelkę to się robi na końcu ja to czekałem na rozwój wydarzeń 3 lata. Aż się zesrało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krociec ten co wyzej w zdjeciu mi kolega podrzucil koszt 15zl ale numeru nie mam bo tego sam nie robiłem warto go sprawdzić i jak koledzy mowia trzeba go wyciągnąć aby zobaczyć a uszczelka ostatnim etapem lepiej zaczac od tych tańszych rzeczy jak ja robilem i autko śmiga jak nowe i weze tez mialem twarde gdyz zapowietrzal sie uklad po wymianie kroćca weze mieciutkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy forumowicze. A powiedzcie mi czy jest mozliwosc aby byl wyciek z tylu w lewym rogu uszczelki pod glowica. Gdzie nie mam oleju w zbiorniczku wyrownawczym. Pali mi normalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tylu to trujnik oblukaj czy nie leci z niego...

Tez czesta zaraza audi po tylu latach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie zdaje ze to ten trojnik. Duzo roboty przy tym aby go wymienic bo nic innego w sumie nie moze tam sie popsuc i zeby tak sikalo chyba ze z kolektora ktory idzie do turba jest taka mozliwosc?

Edytowane przez adrianjaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak olej leci to z kolektora jak plyn to z trujnika.

Nie urwij srub bo bedzie trza czapka zwalac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...