Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Buczenie w okolicach 2500 obr/min


countryFan

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Mam dziwne buczenie przy przyspieszaniu występujące w okolicach 2300-2600 obr szczególnie słyszalne na II, III i IV biegu. Brzmi jak wydech wpadający w rezonans - albo rezonans przenoszony od silnika na nadwozie, ale czytałem, że może to być zawór DV?

Kto to może szybko i sprawnie zdiagnozować w KRK?

 

EDIT: Poduszki L i P pod silnikiem były wymieniane na nowe - Meyle.

Edytowane przez countryFan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy przy tlumiku srodkowym masz jeszcze ciezarek rezonansowy, moze przerdzewial i sie poluzowal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.02.2017 o 14:30, soul87 napisał:

Sprawdz czy przy tlumiku srodkowym masz jeszcze ciezarek rezonansowy, moze przerdzewial i sie poluzowal. 

A tam przy środkowym tłumiku mam być ciężarek rezonujący? Bo w okolicach łącznika tłumików końcowych kojarzę jakiś el. rezonansowy, ale przy środkowym niekoniecznie... Sprawdzę to jeszcze, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i nie mam pojęcia co to obstawiałem końcowe bańki wydechu ale wydaje sie okej . A ten ciężarek jak wygląda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie buczenie wystepowało przy seryjnym katalizatorze.... teraz mam DP i od momentu gdzy założyłem nie mam zadnego buczenia miedzy 2-3tys rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także widać że problem jest z wydechem , może po prostu już wypalony i nowe puszki załatwiły by sprawę. 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma jakieś wieści ? :D

Kupiłem B7 1.8T Quattro i tez jest buczące dosyć mocno do 3000 rpm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, soul87 napisał:

Ktoś ma jakieś wieści ? :D

 

 Problem trochę ustąpił, o tyle, że nie zwraca specjalnie mojej uwagi, myślę, że to kwestia poduszek pod silnikiem, jak był mróz to były sztywne, im cieplej tym lepiej. Co ori to ori. Jak jest ciepło tj. powyżej 0st C to Meyle jest OK, ale przy mrozach trzęsą budą.

Prewencyjnie wymienię zawór DV (OE 06A145710N) bo tak jak pisałem wyżej ponoć czasem buczenie to wina jego częściowej nieszczelności. A przy moim przebiegu ma już prawo nie trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie też miałem głośne buczenie startujące od 2.5 tyś obrotów. Po wybebeszeniu kata znacznie ucichło ale nadal mam wrażenie że w tym przedziale coś go hamuje gdy mam wysoki bieg jak na przykład czwórkę. U mnie dodatkowo auto cierpi na straszny wyjec przy równych 2 tyś obrotów podczas ruszania na jedynce.  Wystarczy przekroczyć minimalnie te 2 tyś obrotów i cisza.  Ktoś ogarnia? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...