Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX - Wykaz z VAG - Analiza Błędów


dawid922

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , 
 komputer pokazał mi parę błędów  i nie wiem jak je  diagnozować  .  
Wkleje je tutaj jak i również dołaczę raport   z VGA :)

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) 
            P1588 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

Chciałbym tu dodać  ,ze silnik grzeje się max do 55 - 60 stopni  zastanawiam się nad wymiana termostatu  co o tym myslicie ? 
Podobno ten bład tyczy się poduszki pod silnikiem ,   na gałce biegów  są zaauwazalne drgania . 
 

00576 - Terminal 15 
            57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
01561 - Rear left door 
            61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
01562 - Rear right door 
            59-10 - Can't Unlock - Intermittent
01562 - Rear right door 
            61-00 - Won't De-Safe

 To wszystkie .  Od czego zacząć  ? 
Z góry dzięki za odpowiedz . Pozdrawiam wszystkich . 
Jak na razie w planach  wymiana termostatu i tej cholernej poduszki , moze jakieś inne sugestie   ? 

 

 

A4b630.01.2017.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kasowane były i wracają? Bo wszystkie intermittent 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zwonko napisał:

A kasowane były i wracają? Bo wszystkie intermittent 

Taaaak ....  
Dzis wymieniam termostat i mechanik zajrzy pod poduszki ...  
Ale nie wiem co z reszta błedów .. ;/ 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)            

Błąd poduchy silnika - lewej z elektrozaworem - jak wylana no to do wymiany.

01176 - Key  - Signal too Low - Intermittent

Spróbuj wymienić baterię w pilocie...

Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu...  dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterie w pilocie  mam dobra ....  Mimo wszystko wymienić ? 
"Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu...  dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody...  ""
Mam b4 ale to szczegół . Nie znam sie woogle na czymś takim ale to chyba nie jest wielka filozofia    by jezdzić z tym do elektryka  . 
 Samemu posciagac listwy i sprawdzić stan ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B4 ? ? ? 

23 minuty temu, dawid922 napisał:

"Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu...  dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody...  ""
Mam b4 ale to szczegół .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony termostat  kosz 40 zł plus robocizna 30 zł chodzi jak nalezy :)
 Poduszka pod silnikiem podobno   jest dobra ale jakis kabelek zdraty i dlatego czujnik szaleje ;/ 
Ale mozna jezdzić choć dziwią mnie drgania na skrzyni biegów  ;/ 
Mam taki mały problem ,ze przy dodawaniu gazu czy na bigu czy na jałowym 
od 900 do 1300 ok  buczy  .. Co to moze byc ? 

Dnia 1.02.2017 o 11:36, kamil-vag napisał:


 

Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu...  dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody... 

 

Jutro to sprawdzę ,   Czyli powypinać kostki i posrpawdzac przewody  ? 
 Wystarczy jak spryskam WD 40 i  poszoruję szczotką do zębów ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już kilku pacjentów z problemami z drzwiami,albo uszkodzone kable były od razu widoczne po zdjęciu harmonijki - wtedy lutownica, cyna i grubsze termokurczki :) Czasem jednak się zdarzało, że kable na pierwszy rzut oka są ok, problemem były styki na słupku, zdarzyły się popękane blaszki od styków itp, bądź brak przejścia prądu spowodowany utlenieniem się materiału. WD-40 raczej nie polecam do czyszczenia styków, bo nie odparowuje w całości - owszem usunie tlenki które powstały na powierzchni, ale nie daję gwarancji czy później nie będzie zwarcia.  

Pozdrawiam, 

Darek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lewiatan1989 napisał:

Miałem już kilku pacjentów z problemami z drzwiami,albo uszkodzone kable były od razu widoczne po zdjęciu harmonijki - wtedy lutownica, cyna i grubsze termokurczki :) Czasem jednak się zdarzało, że kable na pierwszy rzut oka są ok, problemem były styki na słupku, zdarzyły się popękane blaszki od styków itp, bądź brak przejścia prądu spowodowany utlenieniem się materiału. WD-40 raczej nie polecam do czyszczenia styków, bo nie odparowuje w całości - owszem usunie tlenki które powstały na powierzchni, ale nie daję gwarancji czy później nie będzie zwarcia.  

Pozdrawiam, 

Darek 


Dzieki :) mam juz zakuiony specjalny preparat do czyszczenia  jutro zabieram sie za to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...