inomi13 0 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Witam jestem posiadaczem auta Audi a4 b7 2.0 TDI 16V BRE. W aucie niedawno wymieniłem głowicę na nową wraz z uszczelką, rozrządem, pompą wody, nagrzewnicą, króćcem wody. Problem polega na tym że ubywa płynu chłodniczego . Nie zauważyłem żadnych wycieków z pod auta. Olej w silniku ma prawidłowy kolor choć wydaje mi się że jest go może trochę za dużo albo po prostu źle mierzyłem. Po nocy żeby odpalić auto to trzeba dodać gazu, bez dodania gazu auto odpali ale od razu gaśnie. Do złapania temperatury 90 C kopci na biało. Zauważyłem że po dodaniu gazu słychać odgłos "przelewającej się wody". Czyżby mechanik spartolił robotę z wymianą głowicy i uszczelki? . Proszę o jakieś sugestie bo już nie mam siły do tego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grethic333 0 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Godzinę temu, inomi13 napisał: Witam jestem posiadaczem auta Audi a4 b7 2.0 TDI 16V BRE. W aucie niedawno wymieniłem głowicę na nową wraz z uszczelką, rozrządem, pompą wody, nagrzewnicą, króćcem wody. Problem polega na tym że ubywa płynu chłodniczego . Nie zauważyłem żadnych wycieków z pod auta. Olej w silniku ma prawidłowy kolor choć wydaje mi się że jest go może trochę za dużo albo po prostu źle mierzyłem. Po nocy żeby odpalić auto to trzeba dodać gazu, bez dodania gazu auto odpali ale od razu gaśnie. Do złapania temperatury 90 C kopci na biało. Zauważyłem że po dodaniu gazu słychać odgłos "przelewającej się wody". Czyżby mechanik spartolił robotę z wymianą głowicy i uszczelki? . Proszę o jakieś sugestie bo już nie mam siły do tego samochodu. Siemka sprawdź sobie Krocciec od wody, mialem to samo w 1.8T B7 zle,zamontowanym wyparowywal jak sie rozgrzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Wygląda, że zrobił coś źle. Płyn chłodzący czysty? dużo go ubywa? może układ się odpowietrza, a może jak kolega napisał króciec na głowicy, zdarza się, że mechanik ukręci gwint i jest mocowany na jednej śrubie. Problem z uruchamianiem, to albo źle zamontowane wtryskiwacze (uszczelnienia), lub/i mocowanie wtrysków ( stare śruby), lub/i regulacja wtrysków, lub/i nieszczelny układ paliwowy i łapie powietrze lub/i (ponieważ trzeba dodać gazu i kopci na biało - najbardziej mi pasuje) źle ustawiony rozrząd. komputer: do sprawdzenia błędy i log grupy 004. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafałwol 1 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 A nie może to być chlodniczka recylkulacji spalin (jeśli taką posiada auto) miałem podobnie. Jak złapał 90 C to dymu nie było. A do 90 stopni to białe chmury za mną i ubywało płynu rzecz jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 też jest możliwość, dlatego pytałem ile go ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inomi13 0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Na trasie 100km potrafi wyparować cały zbiorniczek z płynem chłodniczym. Obstawiam że do wymiany będzie chłodnica EGR bądź nie daj boże są jakieś pęknięta na którejś z tulei cylindra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafałwol 1 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 2 godziny temu, inomi13 napisał: Na trasie 100km potrafi wyparować cały zbiorniczek z płynem chłodniczym. Obstawiam że do wymiany będzie chłodnica EGR bądź nie daj boże są jakieś pęknięta na którejś z tulei cylindra Kolego to ja bym Ci proponował nie poruszać się autem w takim stanie. Płyn w cylindrze się nie spręży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 4 godziny temu, inomi13 napisał: Na trasie 100km potrafi wyparować cały zbiorniczek z płynem chłodniczym. Obstawiam że do wymiany będzie chłodnica EGR bądź nie daj boże są jakieś pęknięta na którejś z tulei cylindra prosta sprawa. zimny silnik, podać ciśnienie na układ chłodzenia i szukać... gdzieś wypłynąć musi. jeżeli nie na zewnątrz silnika to do wewnątrz (do oleju (do miski ale równie dobrze do chłodnicy oleju), wydechu lub cylindra). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bit4you 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Na trasie 100km potrafi wyparować cały zbiorniczek z płynem chłodniczym. Obstawiam że do wymiany będzie chłodnica EGR bądź nie daj boże są jakieś pęknięta na którejś z tulei cylindraSprawdź chłodnice za wiatrakami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 chłodnice można łatwo wyeliminować, trzeba odłączyć od niej węże płynu chłodzącego i albo je zaślepić, albo połączyć razem kawałkiem rurki. jeżeli będzie płynu ubywać ,trzeba szukać gdzie indziej. zdarza się że pękają króćce z tworzyw sztucznych, bywa uszkodzona chłodnica. układ na zimno pod ciśnienie i trzeba szukać wycieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się