Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T 150KM - Bierze 1200ml oleju na 1000k


szpakuziom

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w serwisie za czyszczenie miski i smoka + uszczelka pod miskę i za wszystko 350 zł xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, zaldar napisał:

Tak właśnie mam pro line. Mi oleju nie bierze Ale.nagaru jest od cholery więc trzeba to wyczyścić :)

 

He.He aż tak głupio jak się nie dolewa,ale na pewno odruch sprawdzania stanu na 

bagnecie został :wink:

na razie mało sprawdzam bo mało trasy robię, ale szykuje sie parę odcinków dłuższych więc zapewne sprawdzę bo nie da mi to spokoju :p

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak długo powinna się utrzymywać nafta w cylindrach? Po zalaniu po 150ml nafty w 3 zleciała po 2h a w jednym po 4h jeszcze była?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak pierwszy raz zalałem, to rano na odkręconych świecach kręciłem rozrusznikiem, to było jej jeszcze na cylindrach, ale kiedy dolewałem drugi raz naftę, to też długo się nie utrzymywała. Może zależy ile nagaru masz na pierścieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aiwer napisał:

Jeszcze raz bo nie zrozumiałe to jest.

Jeśli nafta utrzymuje się długo to źle czy dobrze?

Ujowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjdę na głupka ale w takim razie skoro zapieczone pierścienie nie przepuszczają nafty w dół to jak to się ma do wpierdzielania oleju? Skoro zapieczone to nie przepuszczają do góry i olej nie idzie w komorę spalania.

Wytłumaczcie proszę człowiekowi małej wiedzy o sercu samochodu[emoji16]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, aiwer napisał:

Wyjdę na głupka ale w takim razie skoro zapieczone pierścienie nie przepuszczają nafty w dół to jak to się ma do wpierdzielania oleju? Skoro zapieczone to nie przepuszczają do góry i olej nie idzie w komorę spalania.

Wytłumaczcie proszę człowiekowi małej wiedzy o sercu samochoduemoji16.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Na mój chłopski rozum, pierścienie są sprężyste i pracują sobie w rowkach na tłoku, zapieczone tzn że stanęły w miejscu, nie są równolegle do ścianki cylindrów, kiedy gładź cylindra jest smarowana, to pierścienie olejowe, które za zadanie mają zbierać z powrotem nadmiar oleju z gładzi cylindra jego nie zbierają, bo są zablokowane przez nagar i już nie wraca do miski olejowej tylko wówczas jest spalany. Stąd właśnie ten ubytek oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...