Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptunning 2.7 V6 TDI B8


Sufixis

Rekomendowane odpowiedzi

Audi A4 B8 2011 135tys --> Opłaca się robić chiptunning na 2.7 V6 tdi? 190km na 235km 400Nm na 480Nm 140kw na 173kw? Jest to zwiększenie prędkości max o 10km/h..

Robil już ktoś na tym modelu chip tunning?

jakie są minusy podnoszenia mocy? 

Edytowane przez Sufixis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej 

Program śmiało możesz robić jest parę osób na forum które robiły program i są zadowolone. Nie można tylko szaleć z Nm bo skrzynia to multi ale w b8 są te trochę mocniejsze. Ja na twoim miejscu specjalnie bym się nie napinał na jakieś konkretne cyferki tylko wybrał doświadczonego tuner, a różnica po programie na pewno będzie odczuwalna 

 

 

Edytowane przez klattaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie taką samą b8 jak w twoim opisie :). To było moje ulubione i najbardziej komfortowe auto. Do dzisiaj je bardzo miło wspominam. 

Robiłem u kolegi program przy przebiegu ok. 150 tys km. Nie hamowałem auta więc nie wiem czy to było 220 czy 230 KM ale więcej nie chciałem z uwagi na skrzynie.

Różnica po programie jest bardzo wyraźna, szczególnie w trybie "S". Auto jest bardzo dynamiczne i bardzo fajnie przyspiesza. 

Przed programem miałem problem z osiągnięciem większej prędkości niż 230 km/h. Po programie szedł jak zły do 250 km/h. Więcej nie udało mi się pojechać ;)

Na ww. setupie zrobiłem ponad 30 tys km i skrzynia nigdy nie mnie nie zawiodła. Obecny właściciel po kilku latach również nie narzeka.

POLECAM BARDZO! :)

Dnia 12.02.2017 o 16:58, Sufixis napisał:

Audi A4 B8 2011 135tys --> Opłaca się robić chiptunning na 2.7 V6 tdi? 190km na 235km 400Nm na 480Nm 140kw na 173kw? Jest to zwiększenie prędkości max o 10km/h..

Robil już ktoś na tym modelu chip tunning?

jakie są minusy podnoszenia mocy? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, dobrze przeczytać ze nie było problemu ze skrzynia bo tego się najbardziej obawiam żeby nie było za późno. W jakim czasie to 30tys?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało wal 230 470n lub 240 250 i 500n tylko poprostu nie wyponaj z 1500 obrotów na 4000 lub przy wyprzedzaniu wyjezdzasz na lewy i sport zrób to wczesniej żeby łancuch się tak nie napinał i to samo w drugą nie rozluzniac o 2 3 tysie obrotów odrazu to tak samo jak byś przeciagał line a później dowalił sobie sterydow i bedziesz mocniej ciągnął aczkolwiek mając ta siłę nie musisz możesz bezpieczniej troche się z nia obchodzić a skrzynia bedzie chodziła tak że jedziesz z tematem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ macie kombinacje z tym Multi. I jeszcze tylko pamiętać żeby nie cisnąć, bo FWD ogranicza :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.03.2017 o 23:25, komoornik napisał:

Ależ macie kombinacje z tym Multi. I jeszcze tylko pamiętać żeby nie cisnąć, bo FWD ogranicza :o

Masz rację ale to nie oznacza ze musisz palic kapcia. Wtstarczy emasz ciutmocy zebg wdepnac w gaz i łyknac takiego co sobie 60 czy tam 80 jedzie. Bo faktycznie przy mniejszych predkosciach trakcja jest problemem ale przy większych zda egzamin :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpla B8 trakcję łapie powyżej 120km/h na 18/245, przy 80km/h przy bucie potrafi zmielić. Przyspiesza dobrze tylko na suchej drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...