Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP 2.2T


devildrum

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chodzi za mną przerzucenie silnika 2.2T do mojego A4 B6. Myślicie,że bez większej rzeźni podejdzie czy raczej mocne pałowanie się będzie ? Czego poza silnikiem mogę jeszcze potrzebować ? Sterownik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie wyobrażasz sterowanie tym 2.2? Przepustnica 2.2 jest na linkę, w 1.8 t elektroniczna, do tego sterowanie ASR, ESP, tempomatem i klimatyzacją. Jeżeli silnik wejdzie pod maskę na mocowania to pewnie i go odpalisz mając sterownik i wiązkę, ale to będzie wydumka, w której poza tym silnikiem nic nie będzie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam ludzi bardziej znających się rzeczy niż. Pytanie jak sobie to wyobrażam jest zbyteczne bo po to założyłem ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek napisz do  kolego czorny07, lub nosb  , dowiesz co co i jak konkretnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiszą na allegro kompletne silniki i nie są za drogie. 2.2T to moje marzenie. 

Dzięki. Podpytam się co i jak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze jest na rynku bardzo długo i 99% to szrot co wisi cud znaleźć coś bez remontu gotowego na mody i bez włożenia worka pieniędzy.. 1.8T to fajny silnik szkoda swapować bo możesz ze swojego zrobić 300km+ jak już swapować to 2.7bit ale to są koszta duże serwisowania takiego silnika wiadomo V6 to nie r4 po prostu 1.8T to za***isty silnik i ma bardzo dobry potencjał, co innego gdybyś miał 2.0 alt czy coś podobnego ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna ciekawa opcja w postaci 3.2 vr6 widziałem ostatnio taką strojoną przez rogala, a kto to wkładał to nie wiem ale po zdjęciach wygląda profi naprawdę jak fabryka .  Super opcja w tej budzie według mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.2T to była ciekawa opcja w erze A80, A100. Dzisiaj nie widziałbym sensu pakować go do nowszego auta, nie ta epoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy chyba nie macie zielonego pojęcia jakim potencjałem dysponuje to przestarzałe, zajechane  5 w rzędzie rodem z poprzedniej epoki... Tylko 2,7bit może się z nim równać.

Co do tematu, to obawiam się że w b5, b6 może być problem bo to jest 5 garów, a w tych samochodach nie było tak długich jednostek. Poza gabarytem, wątpie żeby był jakikolwiek problem ze swapem, silnik jest rozpracowany we wszystkie strony. No i trzeba się liczyć z remontem silnika przed wsadzeniem do auta bo faktycznie ciężko o dobrą sztukę teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont oczywiście na pierwszy ogień by szedł. Pytanie jak z dostępnością części do 2.2T. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, devildrum napisał:

Remont oczywiście na pierwszy ogień by szedł. Pytanie jak z dostępnością części do 2.2T. 

Zobacz temat sagem-a  wkładał do 80tki 2.2t aan, robił tez remont przed więc części raczej dostępne

tu masz temat: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=121896

 

 

temat tez do 80tki ale coś może zaciekawi

http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=10122http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=10122

Edytowane przez marcinoa4b5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wojtek_lbn napisał:

Wy chyba nie macie zielonego pojęcia jakim potencjałem dysponuje to przestarzałe, zajechane  5 w rzędzie rodem z poprzedniej epoki... Tylko 2,7bit może się z nim równać.

2,7 też wymaga drogiego remontu, o kosztach eksplikacji i rzeźbienia nie wspomnę... wątpię by kolega chciał robić solidne moce...

BTW: 2.2 ze względu na mocowanie silnika możesz mieć spory problem z legalizacją, zanim zrobisz cokolwiek 5 tyś razy się zastanów zwłaszcza że nie masz 1,6. 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej zrobić w tej cenie Stage 3 do 1.8 T? będziesz miał ~300+ km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...