Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawory n249 i n75


dudek6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanko przeładowuje mi turbine powiedziano mi że mogą być uszkodzone dwa zawory n249 i n75 jak sprawdzić czy działają poprawnie i gdzie one się znajdują

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.02.2017 o 00:46, dudek6 napisał:

 

Witam mam takie pytanko przeładowuje mi turbine powiedziano mi że mogą być uszkodzone dwa zawory n249 i n75 jak sprawdzić czy działają poprawnie i gdzie one się znajdują

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

n249 jest to elektrozawor i znajduje sie na turbosprezarce od strony chlodnicy, nr czesci to 06F145710G i koszt w ASO okolo 205zł, a n75 to rowniez elektrozawor i znajduje sie obok n249, koszt w aso 150zł i nr czesci 06F906283F, obstawiam zawor n75 w ktorym bardzo czesto peka jeden z kroćców i ucieka cisnienie sterowania turbina, ale warto zmienic dla pewnosci oby dwa zawory, mozna je dostac nieco taniej w intercarsie po nr czesci audi ktore podalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował jak wymienię dam znać czy pomogło

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował jak wymienię dam znać czy pomogło

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



Hej, i jak pomogła wymiana?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hej, i jak pomogła wymiana?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wymiana pomogła teraz jeszcze bylem na chipsie i jestem bardzo zadowolony [emoji16]

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś oba czujniki? Miałeś w ogóle jakieś błędy na kompie czy tylko negatywne odczucia i jakie w czasie jazdy?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne, że jest tu tyle oleju w dolocie do turbiny? Czy odma tyle go powinna przepuszczać czy jest jednak niesprawna? Podejrzenie jest ze ten olej bryzga w króciec od n75, który jest na przeciwko i przez to zaworek jest zaolejony i nie steruje prawidłowo pracą turbo. Auto szarpie, dławi się przy mocniejszym depnięciu w pedał. Odma która była na aucie została już wywalona i założyłem zamiennik Vaico. Niestety po podmianie widok jest dokładnie taki sam i nie wiem czy obie są wadliwe i puszczają tak olej czy to jednak normalne i problem szarpania leży gdzie indziej?bdfacad599c6389bea0292139205cffb.jpg3dea09cff097b5bc4b4c94f9c502e94b.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2018 o 17:21, bladzio1 napisał(a):

Czy to normalne, że jest tu tyle oleju w dolocie do turbiny? Czy odma tyle go powinna przepuszczać czy jest jednak niesprawna? Podejrzenie jest ze ten olej bryzga w króciec od n75, który jest na przeciwko i przez to zaworek jest zaolejony i nie steruje prawidłowo pracą turbo. Auto szarpie, dławi się przy mocniejszym depnięciu w pedał. Odma która była na aucie została już wywalona i założyłem zamiennik Vaico. Niestety po podmianie widok jest dokładnie taki sam i nie wiem czy obie są wadliwe i puszczają tak olej czy to jednak normalne i problem szarpania leży gdzie indziej?bdfacad599c6389bea0292139205cffb.jpg3dea09cff097b5bc4b4c94f9c502e94b.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I jak udało się rozwiązać ? Jaka była przyczyna mam teraz taką samą sytuacje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...