szper11 1 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Panowie pytanie odnośnie łożysk w tylnych piastach w quattro. Co jest przyczyną że średnio raz na rok wymieniam łożysko w tylnych piastach. Auto generalnie na co dzień używa żona, zimą oczywiście jakieś nie groźne ślizganie na śniegu ale bez katowania. Teraz po roku od wymiany po trasie ok 450 km zaczęło nagle delikatnie wyć. Jak wracałem to dobrze że dojechałem bo już tak napieprzało że masakra. Łożysko fag, wcześniej swag i też rok. A tak wygląda bieżnia wewnętrzna łożyska FAG po roku i jakiś 25kkm. "Najwyższa półka". Edytowane 26 Lutego 2017 przez szper11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rattamahata 1 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Sprawdz czy piasta trzyma srednice nominalna- bywa ze sie wytrze gdy jest dlugo jezdzona z wadliwym lozyskiem. Gdy pojawia sie luz miedzy piasta a lozyskiem dochodzi wlasnie do zniszczenia bierzni. nm, bb.dib Zawartość dodana 2 minutes later jaki wymiar.dib Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Piasta ciasno weszła w łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rattamahata 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Domyslam sie ze opona jak i geometria zawieszenia nie budzi zastrzezen? hym...... a jak sie maja u ciebie amortyzatory ? jak jedziesz powiedzymy ok.80km/h nie slyszysz przypadkiem rytmicznego mlaskania opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Amortyzatory i geometria ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rattamahata 1 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Ostatni podejzany to przegub. Sprawdzales go? Sciagales manszete? Jest tam jeszcze smar? Na pewno bym go przesmarowal nowym mazidlem i sprawdzil czy nie nabral juz za duzego luzu. Czy jak nim krecisz w wychyleniu czy nie ma miejsc ze go przytrzymuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centi 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Moim daniem piasta cała do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Centi napisał: Moim daniem piasta cała do wymiany. A coś więcej na temat tej rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centi 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 No ale co tu więcej dodać?? Piasta jest uszkodzona, łożysko w niej pracuje i jest taki efekt, że ulega częstemu uszkodzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ano to dodać że pisałem wyżej że piasta weszła ciasno w łożysko bo sam to robiłem. Skąd wiesz że piasta jest uszkodzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centi 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Nie wiem, podpowiadam na ile potrafię. Ale skoro łożyska padają jak muchy to innego wyjścia w zasadzie nie ma, chyba, że łożyska wbijasz młotkiem a nie wciskasz na jakiejś prasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się