Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu Audi a4 b5 fl 2.5 TDI AKN


profanator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie o wymianę rozrządu w tym silniku. Jakie orientacyjnie będą ceny usługi i czy trzeba rozebrać przód przed wymianą.

To jest mój pierwszy samochód koncernu VW. 

Samochód kupiłem tydzień temu i już wymieniłem wszystkie płyny i filtry a co do rozrządu to poprzednie właściciel zapewniał że jeszcze mam około 25 tys do wymiany.

Nie za bardzo mu wierzę bo nie miał na to żadnych kwitów.

Chce sobie to zrobić od razu i mieć z głowy. Zestaw z pompą na Alledrogo to około 1000 zł ale ile wymiana będzie kosztować.

Jaki zestaw polecacie ? tzn jaka firma.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robocizna do 500 zł ale w sumie z częściami wychodzi i tak drożej niż ten silnik jest wart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba ściągnąć przód, wymieniałem rok temu pełny komplet razem z paskami klinowymi robocizna 350 z korekcją kąta wtrysku.

Polecają rozrząd firmy Ina a ja założyłem ruville.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem te komplety Ina na Alledrogo. Kosztuje około 1000 zyli.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.02.2017 o 11:26, kaczorvw napisał:

Robocizna do 500 zł ale w sumie z częściami wychodzi i tak drożej niż ten silnik jest wart.

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Rattamahata napisał:

:facepalm:

Szczęśliwy posiadacz ? Współczuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem na komplecie INA, paski contitech. Robocizny nie liczę bo mam brata mechanika więc trochę taniej mi liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2017 o 20:09, kaczorvw napisał:

Szczęśliwy posiadacz ? Współczuję...

nie zasmiecaj watku - sa inne gdzie mozesz podziec sie swoja jak widac zawodowa i "religijna" wiedza.

 

Ja w sowim AKNie tez robilem rozrzad w opraciu o rolki INA i pasek CONTI. Poki co ten tandem nigdy mnie nie zawiodl w moich samochodach.  Wyminilem takze tlumik drgan aby miec spokoj sumienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof.k007

Zgadzam  się z poprzednimi wpisami: Ina oraz Conti. oczywiście bezwzględnie pompa wody i termostat ale chyba to oczywiste.

A tak na marginesie wymieniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymiana paska ,rolek, pompy, termostatu, tłumika drgań. O czym jeszcze powinienem wiedzieć przed wymianą żeby za jednym razem zrobić wszystko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz wymieniał to nie zapomnij o paskach z przodu tzw wielorowkowy na alternator i drugi na pompę klimatyzacji, oczywiście jeszcze do tego kup sobie rolki bo na pewno będą do wymiany,

Jak będziesz miał zwalony przód to fajnie właśnie jest to zrobić wszystko za 1 podejściem i będziesz miał święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...