Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Utrata oleju przez turbinę, biały dym z wydechu.


bobik789

Rekomendowane odpowiedzi

Witm zmienilem pokrywe nadal turbo puszcza olej  wydech macie jakiś pomyś na to 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo kiepsko zrobiona turbina, albo masz tyle oleju w wydechu, że jeszcze się nie wypaliło to co wpadło przez turbo, może niedrożny spływ oleju z turbo do bloku ( ale to raczej mało prawdopodobne). Stawiam na 1 lub 2.

Napisz jeszcze czy ubywa Ci oleju bo to ważne. Jeśli nie ubywa to masz problem z olejem w układzie wydechowym. Jak ubywa to turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubywa oleju silniku odkrecił wydech i na wirniku pojawia sie olej  wymienilem juz 7 turbin nawed wzialem od kolegi z smochodu  uzywana od niego tez puszcza olej 

Zawartość dodana 10 minutes later

Spływ jest drozny bylo wszytko sprawdzane nowy przewod do oleju jest nowa pompa oleju nowa przystawka oleju zostala teź zmieniona zalozylem dwa dekle od odmy jest to samo uzywane  cinsinenie oleju na zimnym silniku 6 bara na rozgrznym spada silniku 2 bary wolne obroty dodaje gazu cisnienie wzrasta okolo  6 barow na maksa zawor ocina wiecej nie idzie odbia 

Edytowane przez bobik789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg ELSY, zapożyczone od jednego z kolegów

5. 1.9/2.0TDI (AVB/AVF/AWX/BKE/BPW/BRB)

temperatura oleju: ok. 80st.C

ciśnienie na biegu jałowym: minimum 0,8 bar

ciśnienie przy 2000rpm: minimum 2,0 bar

 

Wg, mnie 6 bar na jałowym to za dużo...

Edytowane przez kuba84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimnym silniku cisnienie musi być wieksze mechanik stwiedził ze jest dobre 

Zawartość dodana 1 minute later

Cisnienie przy 5000rpn ile powino być

 

Zawartość dodana 21 minutes later

Dla czego moga być takie cisnienia oleju duze czym moze być spowodowane ?

 

Edytowane przez bobik789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otrzymałeś informacje dotyczące prawidłowego ciśnienia smarowania.

skoro chcesz je badać przy 5000 rpm - powodzenia :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mierze przy takich obrotch tylko slytałem jakie powino być

Edytowane przez bobik789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te cisnienia co podałeś to są minimlne silnik jest na wyknczeniu 

Edytowane przez bobik789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal mam problem z turbosprężarką puszcza cały czas olej wydech zostało wymienione w samochodzie już pokrywa zaworów odmy pompa oleju przystawka filtra oleju przewód do turbosprężarki spływ został sprawdzony jest drożny nie wiem co robić silnik przedmuchów nie ma płynu w chłodnicy nie ubywa Jaka może być przyczyna turbosprężarki zostały zmienionych juz siedem  jest to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nadal mam problem dymieniem turbiny i ubywa oleju wszystko sprawdzone jest ok nadal  dymi nie zawsze dymi co to może być z przyczyna 

Edytowane przez bobik789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kolektor wydechowy luzowałeś ?

Nie widać na wyjściu z głowicy oleju ?

Może oliwę puszczają uszczelniacze zaworowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie widać wszytko było sprawdzane jest ok 

Zawartość dodana 13 minutes later

Ciężki przypadek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...