Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypalanie DPF


resiak82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy jak wygląda z moim DPFem? Robię raczej krótkie odcinki po ok 30 km dziennie. Ostatnio jak jechałem dłuższy odcinek stałą prędkością obr ok 2200/2300 to zauważyłem wypalanie. Czy robić co jakiś czas lepiej taką przejażdżkę w celu wypalania? Bo nie wiem czy na tak krótkich odcinkach to się uda

 

7525337_20170228_172840.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, resiak82 napisał:

Witam. Koledzy jak wygląda z moim DPFem? Robię raczej krótkie odcinki po ok 30 km dziennie. Ostatnio jak jechałem dłuższy odcinek stałą prędkością obr ok 2200/2300 to zauważyłem wypalanie. Czy robić co jakiś czas lepiej taką przejażdżkę w celu wypalania? Bo nie wiem czy na tak krótkich odcinkach to się uda

 

7525337_20170228_172840.jpg

Wszystko masz ok 

Nie musisz jeździć jak w b7 żeby dpf się wypalił 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, skotmen napisał:

Wszystko masz ok 

Nie musisz jeździć jak w b7 żeby dpf się wypalił 

 

Dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, resiak82 napisał:

Dzięki za info

Jaki przebieg z ciekawości masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, resiak82 napisał:

188 tys

To by się zgadzało zapełnienie filtra do przebiegu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, skotmen napisał:

To by się zgadzało zapełnienie filtra do przebiegu 

To spoko, dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B8 jak ci się zapali kontrolka od DPF to jazda 2200obr na piątym biegu i po ok 10-15 km jest ok,znam to z autopsji,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mowisz o płukaniu filtra to nic nie musisz robić. Nie znam drugiego tak bezobsługowego filtra jak w 2.0TDI CR. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba, że wymieniasz na nowy wtedy reset w komputerze i przyuczenie sterownika, że mamy nowy filtr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Pacjentka : Audi A4 B8 2.0 TDI 143 km CAGA

Mam prośbę o pomoc przy demontażu filtra dpf.
Dokładnie chodzi mi o wyjęcie dpf na powierzchnię .
Czy ktoś już wyjmował dpf z Laleczki ? Wychodzi do góry przy turbo czy na dół i trza wózek opuszczać ? Może ma ktoś jakiś manual odnośnie tego zabiegu ?
Filtr będę czyścić więc potrzebuję go wyjąć na powierzchnię

Pozdrawiam i Dziękuję za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ja mechanik wymieniał DPF w 2.7 TDI V6 i z tego co kojarzę wyjmował go do góry, jak będzie w 2.0 tdi to nie jestem pewien.

Mogę natomiast powiedzieć, że do tego 2,7 V6 włożył jakiś zamiennik za 1200-1300 zł i później go wyjmował bo to nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Otóż podjąłem się tematu dpf. Wiem już co trzeba zrobić żeby go wyjąć i włożyć na miejsce :P. Nie było to proste żeby dojść do tego co i jak , ale oznajmiam że odniosłem sukces .
Zdjęć nie robiłem ale jak ktoś będzie potrzebował jakiejś podpowiedzi w tej kwestii służę radą i pomocą :D

Pozdrawiam was i dziękuję :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Żeby wyjąć dpf przynajmniej ja , wyciągnąłem kolektor wydechowy razem z turbo , do tego trzeba podnieść cały egr z nagrzewnicą , wyjąć całą obudowę filtra powietrza i ponaginać rurki olejowe . Potem przy odrobinie sprytu wychodzi do góry . :) Naprawdę jest co rozbierać i wcale nie jest tak łatwo dojść do niektórych zapieczonych śrub :):) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...