Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ASN kopci, ubywa chłodziwa- co to znaczy?


mefjiu

Rekomendowane odpowiedzi

Sorki dopiero teraz odczytałem Twojego posta jeśli element oznaczony nr 7 czyli właśnie ta rurka wychodząca z pod kolektora cała to dymek może trochę martwić ale jak Ci się to udało zrobić bez wyciągania kolektora??:D Jeśli chodzi o tą pokrywkę to nie mam pojęcia czy tam też może się zablokować ale raczej chyba tak. A rurki generalnie szczelne nie popękane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Białym dymem z obu rur nie można się sugerować, bo spaliny mieszają się w środkowym tłumiku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.04.2017 o 08:33, Envin napisał:

Sorki dopiero teraz odczytałem Twojego posta jeśli element oznaczony nr 7 czyli właśnie ta rurka wychodząca z pod kolektora cała to dymek może trochę martwić ale jak Ci się to udało zrobić bez wyciągania kolektora??:D Jeśli chodzi o tą pokrywkę to nie mam pojęcia czy tam też może się zablokować ale raczej chyba tak. A rurki generalnie szczelne nie popękane??

Ciężko było, ale się udało. Łapska obdrapane, no ale wszystko wyczyszczone.  Trzeba było zdemontować przewody podcićnienia częściowo + przesunąć  zbiorniczek wyrównawczy, co by było lżej. Rurka nr 7 też wyszła ;) Co do rurek odmy... Na pewno całe są wszystkie elementy z twardego plastiku (odma, kolanka) + rurka nr 7, ale same rurki są po naprawach- ktoś już odmę czyścił i miejscami zastąpił je grubszymi gumowymi rurkami, ale są szczelne.

 

Dnia 1.04.2017 o 22:12, dm88 napisał:

Białym dymem z obu rur nie można się sugerować, bo spaliny mieszają się w środkowym tłumiku. 

Dokładnie. Podjechałem do kumpla na kanał i w jednym miejscu jest łączenie w literę "X", więc trzeba by przeciąć wcześniej i patrzeć z której wali bardziej.

Zawartość dodana 2 minutes later

Acz kolwiek, co zauważyłem wczoraj... Zrobiłem "trasę" ok. 30km, silnik zagrzany idealnie, na dworze 18,5 stopnia i co? Nie widać dymu :lol:  

Marne to pocieszenie, ale na 100% nie dymi, bo bierze olej, tylko dlatego, że pali wodę i jak jest chłodniej, to wali para wodna, tylko teraz opcje są dwie- UPG albo pęknięty blok... 

Edytowane przez mefjiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zdemontuj od razu silnik, będzie łatwiej rozbierać :) Stawiam na blok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak blok, to raczej z autem się pożegnam, bo jednak taka naprawa minimum 4k, a nie wiadomo czy za tydzień nie stanie się to samo ;) 

 

A co do bloku, to mam cały silnik na graty, tyle że obrócona panewka (albo stukającą, już nie pamiętam), blok cały, ale wolałbym ten zrobić, bo moim zdaniem lepiej byłoby wydać te 2500-3000 na "remont" tego bloku i bym wiedział co mam...  No czas pokaże. 

Edytowane przez mefjiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jak masz pewny blok, to z dwóch zrobisz jeden sprawny motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że właśnie w tym co ma stukającą panewkę trzeba by było generalke robić (wał do toczenia, panewki, pierścienie, itp.) + najpierw prześwietlenie na mikropęknięcia, za co powiedzieli mi w Lublinie minimum 2500 + jeszcze jakieś uszczelki, łańcuszek, itd., a nie wiem czy ładować w to auto / ten silnik czy poszukać auta/ silnika np.: 2.7 ARE ,  tylko z drugiej strony nie wiadomo co kupię...

Edytowane przez mefjiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał masz uszkodzony czy tylko panewki przytarte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kruk_89 napisał:

do swap-u na 2.7 bez minimum 10 tyś nawet nie podchodź 

Samego swapa w 8-miu się zmieszczę, bo gadałem ze znajomym mechanikiem, co tak u siebie w A4 B6 zrobił, to już koszt z robocizną, ale żeby wszystko na tip top zrobić, to trzeba by od razu wymienić i rozrząd, świece, olej, plyny, filtry, zregenerować turbiny, pouszczelniać silnik i dopiero, więc nawet liczyłem z górką do 12-13k zł... 

 

18 godzin temu, dm88 napisał:

Wał masz uszkodzony czy tylko panewki przytarte?

Tego nie wiem, bo silnika nie rozbierałem od dołu. Kupiłem go od znajomego handlarza za grosze, wiem że stukała panewka, ale odpalał normalnie i chodził- byłem przy tym jak auto zjeżdżało z lory o własnych siłach, tylko wiadomo, że przez uszkodzenie nie był jeżdżony... 

P.S. Teraz wał po zdjęciu świec można bez problemu obrócić (np.: kluczem z przedłużką).

Edytowane przez mefjiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.04.2017 o 14:02, mefjiu napisał:
Dnia 1.04.2017 o 22:12, dm88 napisał:

Białym dymem z obu rur nie można się sugerować, bo spaliny mieszają się w środkowym tłumiku. 

Dokładnie. Podjechałem do kumpla na kanał i w jednym miejscu jest łączenie w literę "X", więc trzeba by przeciąć wcześniej i patrzeć z której wali bardziej.

Bzdura! To, że wchodzą do jednej puchy nie znaczy, że spaliny z obu banków się mieszają, w którymś z SSP (zeszytów szkoleniowych VAG) o tym napisano :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już kurde nie wiem... a za chiny ludowe nie mogę teraz znaleźć materiałów które by potwierdzały moją tezę... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...