z@mela 0 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Witam a moim A4 1,9 110KM od początku jak go kupiłem występował problem z falującymi wolnymi obrotami co można było zauważyć na obrotomierzu delikatne wahania wskazówki to na wolnych obrotach natomiast w czasie jazdy z prędkością obrotową silnika powyzej 3-3,2 tys obr silnik poszarpywał przy tym kopcąc na siwo ale nie zawsze , czasem przyspieszał płynnie. Dziś miałem trasę kilkaset km więc była okazja żeby trochę przegonić autko no i szarpanie powyżej 3 tys a z upływem km granica szarpania przesunęła się w dół i teraz efekt trzęsiawki występuje już od okolo 2 tys obrotów tak więc ciężko jest cokolwiek wyprzedzić chyba że bardzo delikatnie się wciska pedał gazu wtedy szarpie mniej. Moje sugestie filtr paliwa kilka dni parkowalem w garażu i zauważyłem małą plamkę ON pod silnikiem do tego od zawsze czuć woń diesla turbina- łopatki chociaż po takim przegonieniu powinno być lepiej a jest gorzej coś z pompą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Popatrz na pompe. Pewnie cieknie spod nastawnika albo z głowicy tlokorozdzielacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorvw 1 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Raz na pół miliona kilometrów pompę warto naprawić... Aczkolwiek dziwne że przy 170 tys km zaczęło falować, w passacie z 95 z 1mln300tys przebiegu mam takie objawy ale to auto do wożenia gratów i póki od strzała odpala to nie ruszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Obowiązkowo wymienić filtr paliwa (uszczelke filtra posmarować olejem żeby się nie podwinęła) jeśli nie wiesz kiedy był wymieniany.Problem z "kangurem" i falującymi obrotami na jałowym jest spowodowany zapewne, zabrudzonym nastawnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z@mela 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Filtr paliwa i powietrza dziś wymienione - jutro jazda próbna. Obroty prawie nie falują , przyspiesza plynnie do maxa. Aż mi sie nie chcę wierzyć ze to od filtrów hmm zobaczymy jak wleje inne paliwo ale to za miesiąc . Edytowane 7 Marca 2017 przez z@mela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się