Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o pomoc. Coś na tłoku lub ciśnienie


wsk809

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Bardzo proszę o pomoc. 
Mam problem ze swoim Audi 1.9 TDI AWX. Po kupnie padł mi 1 wtrysk. Wymieniłem go, ale reszta się rozjechała i wymieniłem wszystkie tzn. regenerowałem i wsadziłem komplet AN. Audi przy 1800-2000 lekko poszarpywało. Pojechałem i na gwarancji zostały wymienione na AR. Lecz zakład który to robił do końca sam nie był zadowolony z efektów bo co chwilę korekcję się rozjeżdzają. Mogą być wszędzie 0,5(+/-) a mogą być od 1 do 1.8 i mniej wiecej równo się trzymają. 2 wtrysk ma tylko podwyższone bipy kanał 23 które wynioszą od 28 do 38. Mówili,że coś może być na tłoku dlatego jest taka rozbieżność i nie trzymają normy. Oczywiście kilka ostatnich dni siedze i czytam jak głupi i też gdzieś padło, że może coś być z ciśnieniem zaworowym. Nie miałem mierzonego bo teraz jestem w Szkocji i raz, że nie ma dobrego mechanika, a dwa że wszystko idzie w funtach ( nawet nie wiecie jaki miałem problem znaleźć zakład który wymieni mi mój olej i mój filtr ). Rano jak odpalam samochód puści błękitnego bączka i chwilkę nierówno 2-3 sek popracuje. Mogę go po zapaleniu od razu zgasić i jak zapalm ponownie to jakbym odpalał salonowe auto 1f603.png:D ciągnie normalnie, nie kopci i zużycie oleju jest też w normie. 
Jeżeli coś jest z ciśnieniem, badz na tłoku jaki jest koszt remontu AWXa ? Niechce go sprzedawać bo mimo, że nie jest to full wersja jest bardzo fajne auto i chyba wolę go naprawić i dalej się nim cieszyć.
Aha.. świeczki też są nowe Beru.

Mogę liczyć na pomoc forumowiczów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont silnika  w UK? :decayed: 

Pomysł remontu silnika jest bez sensu, ogromne koszty, a wynik zależny od fachowca. Lepiej szukać silnika z auta o małym przebiegu i ew. wymienić.

Aby ocenić ew. stan auta potrzebne są logi, a nie opowieści o parametrach.

można pomierzyć kompresję, wykaże stan cyl. tłoków, pierścieni i głowicy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no w życiu w UK. Że tak powiem nie sram kasą jeszcze :D Bardziej myślę o tym, jak wrócę do Polski. A powiedzmy zrobienie w Polsce kompletnego remontu jaki to może być koszt ? Albo jeżeli coś jest na tłoku to co trzeba robić i jaki koszt ? I tak samo jak coś nie halo z ciśnieniem to co trzeba zrobić i mniej wiecej ile to może kosztować ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co niby ma być na tłoku, nie bardzo rozumiem o czym mówisz?

nt. ciśnienia sprężania napisałem.

również napisałem jakie mam zdanie nt. remontu kapitalnego.

prawdziwy remont kapitalny to wymiana wszystkiego co wykazuje jakiekolwiek ślady zużycia. Silnik startuje od stanu - jak nowy.tłoki ze sworzniami, pierscienie, panewki, do tego komplet uszczelnień, śrub, pewnie wałek rozrzadu, hydropopychacze, zwykle dwumas, sprzęgło, rozrząd. itp itd.

Ma to sens o ile nie zamierzasz zmieniać samochodu przez dłuższy czas. W przypadku sprzedaży Polsce, nikt nie doceni zakresu prac oraz wydatków.

a porządnie tzn. zgodnie ze sztuką a biorąc pod uwagę rzetelność i wiedzę wielu warsztatów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy po tym zrzucie ekranu uda mi się zobrazować jak wyglada ten dym. Dziś było w miarę ok, czasami puszcza gorszego dużo tego baczka 

IMG_0431.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...