Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF/AWX] Buczenie w kabinie na wolnych obrotach


michcio1985

Rekomendowane odpowiedzi

Panowi co moze byc przyczyną halasu na wolnych obrotach.? Silnik chodzi jak trzeba, parametry wtryskow i inne niemal ideał (bipy srednio -15, korekcje niemal zerowe), pali na dotyk, moc jest, nie dymi, nawet nie rzuca slinikiem jak to w PD bywa, silnik chodzi rowniotko jak terkotka w kole fortuny. Na zewnątrz nie jest glosny, wg mnie jest cichy. A w srodku masakra......dudni w uszach jak stary zetor w kabinie. Jest to taki rezonans z buczeniem. Gdy dodam gazu na 1200 obrotów zdecydowanie cichnie ale dalej jest zbyt głośno. Oryginalna plecionka zastąpiona zestawem od Gruchota, nic to nie zmienilo. Poduchy raczej ok. Podpowiedzcie prosze na co zwrócić uwagę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki, dwumas, źle zamontowana plecionka. warto sprawdzić czy w rezonans nie wpada wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas nie jest juz pierwszej świeżości.  Koncowy wydech mi drzy, jak przycisne nogą drży dalej razem z nogą. Tak bylo na starym kacie i teraz na nowym zamienniku. Luzowalem złącze ale bez efektu.

Zawartość dodana 7 minutes later

Ostatnio jak zajrzalem pod auto to kolano końcowego tlumika drzalo tak że aż sie obraz w oczach mazal ok 1cm.  Po zgaszeniu silnika i ruszaniu go ręką jest dość sztywny ale nie czuc by dotykal gdzies podwozia.

Zawartość dodana 8 minutes later

Piszę tu o tlumiku nie silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy zapchany tłumik może powodować takie problemy.  Podczas jazdy spaliny snują się po tyle auta , tak jakby bez ciśnienia.  Na postoju po dodaniu gazu tez nie ma efektu zamiatania, po dob rej przygazowce spaliny powinny na kilka metrów wylatywac ..

Zawartość dodana 1 minute later

Moze cos je trzyma i stad delikatne drzenie i buczenie na wolnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka.
Doszedłeś co było problemem buczenia u Ciebie?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem przez krótki czas że była to pucha powietrza. Niestety to nie to. Może jest ciszej ale to nie to czego oczekuje. Na warsztat biorę teraz poduchy. Na tej z czujnikiem są stare strupy po czerwonym oleju także sprawna nie jest na pewno. Mam już druga ori na wymianę. U mnie jeszcze silnik drży chyba bardziej niż powinien, ale za cholerę nie wiem od czego.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeszcze silnik drży chyba bardziej niż powinien, ale za cholerę nie wiem od czego.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka



U mnie to samo.
Silnik przenosi drgania na nadwozie nie przez poduszki bo silnik z nich podniosłem a przez wszystkie podzespoły z którymi jest połączony ze skrzynią czyli półosie, przewody od chłodnicy, przewody od wspomagania, i drążki skrzyni biegów.
Można powiedzieć ze silnik nie miał połączenia z nadwoziem przez poduszki a wibracje i tak generował na budę i caly uklad wydechowy.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie poduszki robią co mogą ale wibracje są zbyt silne

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...