Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzypiące wnętrze


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

No dzięki. U mnie to cały boczek rezonuje. Będę walczył ale na razie jest to na tyle dla mnie pierdoła, że nie zajmuje się tym. Jak oddam furę na skrzynię to wtedy zgłoszę znów to rezonowanie.

Z wygłuszeniem się w 100% zgadzam. Kiepsko to wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4/7/2017 o 11:43, Kosmita napisał:

Z wygłuszeniem się w 100% zgadzam. Kiepsko to wygląda.

Ale wtedy już nie będzie 5,8s do setki :wink: Chciałem tylko dodać, że u mnie do tej pory jeszcze nic nie stuka i nie trzeszczy (przebieg ok. 9k i nie mam banga). Może jeszcze zacznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już jestem umówiony jeżeli chodzi o to rezonowanie. Zobaczymy co wymyślą. 

PS. mierzone Race Logiciem najlepszy wynik to 5,2 do setki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy przebiegu ok. 45Tkm cisza. Dosłownie nic, ale to nic nie hałasuje. Aż się dziwię:-)

Ale nie zawsze było tak różowo. Na samym początku coś stukało po lewej stronie kierownicy w okolicach tego głębokiego schowka pod włącznikiem świateł. Cicho, ale wkurzało mnie to na maxa.

Wiedząc, że w ASO nie dadzą rady :-) zdjąłem tą dużą osłonę i co zobaczyłem? Dużą/grubą wiązkę, która nie była przypięta zatrzaskami. Tzn. zatrzaski/spinki były, ale nie wciśnięte w otwory do tego przeznaczone. Takie niedopatrzenie przy montażu:-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no widzisz. U mnie nic takiego nie było. Ale trzaski sorry, że nie napisałem, zostały wyeliminowane. Poprawione wygłuszenie i mocowania. Wszystko już super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A4 B9 generalnie jest OK. Natomiast w Pasacie B8 trzaski, poskrzypywania, odgłosy powietrza przy uszczelkach drzwi, stuki z zawieszenia to powszechny problem. I co ciekawe, jest dużo gorzej niż w Pasku B7. Z pewnością wpływ na to ma też znaczne wygłuszenie wnętrza, poprzez które to co było zawsze ciche nagle się robi nieznośnie głośne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Fedwo napisał:

W A4 B9 generalnie jest OK. Natomiast w Pasacie B8 trzaski, poskrzypywania, odgłosy powietrza przy uszczelkach drzwi, stuki z zawieszenia to powszechny problem. I co ciekawe, jest dużo gorzej niż w Pasku B7. Z pewnością wpływ na to ma też znaczne wygłuszenie wnętrza, poprzez które to co było zawsze ciche nagle się robi nieznośnie głośne.

No w Passku B7 żadnych skrzypnięć nie miałem. Dlatego na Audi tak się wkurzyłem na początku. Ale już ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam fajne porównanie pomiędzy VW a Audi. Od wielu lat ujeżdżałem passaty b6, b7 i ostatnio b8.

Rok temu przesiadłem się na Audi A4 b9 (służbowo) i prywatnie na A5 FL S-Line.

VW zawsze imponował mi myślą techniczną i to pomimo kilku istotnych wpadek jakościowych. Ale Audi - to jednak znacząca zmiana - wyższa jakość jest widoczna na każdym kroku: wygłuszenia, gumki/spinki/zatrzaski, jakość tworzyw sztucznych, dbałość o detale i niewidoczne szczegóły. Mega mi się to podoba i widzę, że każdy element został przez kogoś skrupulatnie zaprojektowany.

Podobnych odczuć nigdy nie miałem obcując z autami japońskimi czy francuskimi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Fedwo napisał:

Mam fajne porównanie pomiędzy VW a Audi. Od wielu lat ujeżdżałem passaty b6, b7 i ostatnio b8.

Rok temu przesiadłem się na Audi A4 b9 (służbowo) i prywatnie na A5 FL S-Line.

VW zawsze imponował mi myślą techniczną i to pomimo kilku istotnych wpadek jakościowych. Ale Audi - to jednak znacząca zmiana - wyższa jakość jest widoczna na każdym kroku: wygłuszenia, gumki/spinki/zatrzaski, jakość tworzyw sztucznych, dbałość o detale i niewidoczne szczegóły. Mega mi się to podoba i widzę, że każdy element został przez kogoś skrupulatnie zaprojektowany.

Podobnych odczuć nigdy nie miałem obcując z autami japońskimi czy francuskimi.

 

Dokładnie. Ale wpadki wszędzie się zdarzają. Ale niemiecka trójka nadaje poziom innym..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.06.2017 o 13:59, Kosmita napisał:

Dokładnie. Ale wpadki wszędzie się zdarzają. Ale niemiecka trójka nadaje poziom innym..

Kosmita udało Ci się wywalczyć naprawienie wszystkich bolączek A4 B9? (czytałem też Twoje inne posty o skrzyni itp)

Czy inne osoby też spotkały się z tym problemem?

Ja akurat ostatnio miałem 2x bmw i jestem teraz przed zakupem nowego auta - rozważam F30 vs a4 b9 właśnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2018 o 12:34, kierowczyk napisał:

Kosmita udało Ci się wywalczyć naprawienie wszystkich bolączek A4 B9? (czytałem też Twoje inne posty o skrzyni itp)

Czy inne osoby też spotkały się z tym problemem?

Ja akurat ostatnio miałem 2x bmw i jestem teraz przed zakupem nowego auta - rozważam F30 vs a4 b9 właśnie..

No ja miałem ten sam dylemat. 430xi albo a4 2.0 quattro 252 (nie było ani s4 ani a5). Wybrałem audi bo nowsze technologicznie i ładniejsze w środku. Ja nie narzekam. Są jakieś pierdoły ale to i w bmw są. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po gwarancji z takimi sprawami tylko do aso, czy moze udac sie do jakiegos warsztatu car audio, zeby wygluszyli?. Problem mam straszny z miejscem gdzie wychodzi pas dla kierowcy. Jest to element regulowany i jak tylko dam muzyke glosniej strasznie trzeszczy. Jestem wysoki i fotel mam tak cofniety, ze ucho jest idealnie tam gdzie ta regulacja. Jazda po lekko kamienistej drodze tragedia w tej samej kolumnie co pas kierowcy i po stronie pasazera pewnie tez, straszne losowanie  sychac, tak jsk by ktos kamieni do tej kolumny wsypal. Kazdy najmniejszy kamyczek wszystko jak oni to mogli zrobic. Mam 20 letnia bmw i tam mozna polem zapierniczac i nic nie slychac. Drazni mnie to strasznie kupa siana wywalona na fure a takie babole. Jakies rady gdzie, co, za ile, czy moze zostawic to bo nie ma sensu robic.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2018 o 06:19, Kevirek napisał:

Po gwarancji z takimi sprawami tylko do aso, czy moze udac sie do jakiegos warsztatu car audio, zeby wygluszyli?. Problem mam straszny z miejscem gdzie wychodzi pas dla kierowcy. Jest to element regulowany i jak tylko dam muzyke glosniej strasznie trzeszczy. Jestem wysoki i fotel mam tak cofniety, ze ucho jest idealnie tam gdzie ta regulacja. Jazda po lekko kamienistej drodze tragedia w tej samej kolumnie co pas kierowcy i po stronie pasazera pewnie tez, straszne losowanie  sychac, tak jsk by ktos kamieni do tej kolumny wsypal. Kazdy najmniejszy kamyczek wszystko jak oni to mogli zrobic. Mam 20 letnia bmw i tam mozna polem zapierniczac i nic nie slychac. Drazni mnie to strasznie kupa siana wywalona na fure a takie babole. Jakies rady gdzie, co, za ile, czy moze zostawic to bo nie ma sensu robic.

Miałem to samo, u mnie problem był w skrzypiących uszczelkach drzwi od zewnątrz. Sprawdź w suchy dzień , czy jak naciśniesz palcem na brzegi  drzwi przy słupku środkowym to skrzypi. U mnie  był dramat i to się niosło do środka. Wazelina do uszczelek i cisza:) 

Edytowane przez grom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zbadam,  ale wydaje mi sie ze to predzej ten mechanizm od pasa ma luzy. Auto juz swoje ma najechane bo z 40k. Glosnik z tylu od basu przy glosniejszym sluchaniu tez trzeszczy, tam wydaje mi sie ze to ta plastikowa obudowa w ktorej siedzi.  Jeli chodzi o te losowanie kamieni w srodkowym slupku to kamienie odbijajace sie o podwozie z jezdni i tak sie niesie.  Moge sie mylic ale postaram sie to sprawdzic. Pewnie w aso zaradzili by temu ale pytanie na jak dlugo na 1000km to mi sie nie oplaca ruszac tematu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był problem z zamkami w drzwiach. Też miałem wrażenie, że to mocowanie pasów skrzypi (trzeszczy). W ASO nasmarowali zamki (niby znany problem) i jest cisza. Czasem się tylko odzywa na mocnych nierównościach, co nie zmienia faktu, że tak nie powinno być.

Dodatkowo mam problem ze skrzypieniem pochodzącym pomiędzy kierowcą a pasażerem (Tak jakby pod lewarkiem od zmiany biegów).  Najczęściej pojawia się podczas ruszania z miejsca i hamowania do zera, lub przy wolnym pokonywaniu nierówności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.05.2018 o 09:49, mskrzypo napisał:

U mnie był problem z zamkami w drzwiach. Też miałem wrażenie, że to mocowanie pasów skrzypi (trzeszczy). W ASO nasmarowali zamki (niby znany problem) i jest cisza. Czasem się tylko odzywa na mocnych nierównościach, co nie zmienia faktu, że tak nie powinno być.

Dodatkowo mam problem ze skrzypieniem pochodzącym pomiędzy kierowcą a pasażerem (Tak jakby pod lewarkiem od zmiany biegów).  Najczęściej pojawia się podczas ruszania z miejsca i hamowania do zera, lub przy wolnym pokonywaniu nierówności. 

Mam to samo, przy lekkim dodawaniu i odpuszczaniu gazu, z tunelu dochodzą takie jakby skrzypiące puknięcia.

Co do zamków w drzwiach, to moje poprzednie b8 przestało dobry miesiąc w serwisie bo skrzypiało przy najmniejszej nierówności jak stara wersalka. Okazało się że to właśnie zamki skrzypiały, po nasmarowaniu cisza.

Edytowane przez grom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie takie skrzypiace stuknięcia. Zgłaszałes to w ASO? Co ci powiedzieli? U mnie nie wiedzą co to jest hehe

Mam to samo, przy lekkim dodawaniu i odpuszczaniu gazu, z tunelu dochodzą takie jakby skrzypiące puknięcia.
Co do zamków w drzwiach, to moje poprzednie b8 przestało dobry miesiąc w serwisie bo skrzypiało przy najmniejszej nierówności jak stara wersalka. Okazało się że to właśnie zamki skrzypiały, po nasmarowaniu cisza.


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie zgłaszałem, bo byłem pewien że tego nie ogarną. Wydaje mi się, że to jest coś pod spodem auta. Jakaś poduszka może postukuje. Obserwuje, jak mi to zacznie przeszkadzać będę ich męczył. 

Edytowane przez grom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczeń z wnętrzem: po przebiegu około 5000 km pojawiło mi się metaliczne cykanie na nierównościach dochodzące z środkowej części konsoli. Pojeździłem z miesiąc, pukałem w różne miejsca i mimo odgłosów ze środka przy "opukiwaniu" uzyskałem podobny dźwięk z tunelu środkowego. Pojechałem do serwisu raczej zrezygnowany, bo to zawsze trudno znaleźć i panowie nie dość, że potwierdzili usterkę to jeszcze naprawili w 2 godziny. Poluzował się moduł z pokrętłem MMI.

Przy okazji dowiedziałem się, że jest procedura na naprawę skrzypienia z okolic zegarów w modelach z VC, co oznacza, że występuje częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...