Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wyciek oleju


kaczor10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio zauważyłem małą plame oleju po prawej stronie w okolicach turbinki, czy ktos wie co może być powodem tego wycieku, mechanik sprawdzał turbine ale jest w porządku, stan oleju na bagnecie jest mały, także lało od dłuższego czasu dopiero po ściągnięciu osłony silnika plamy zaczęły sie pojawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio zauważyłem małą plame oleju po prawej stronie w okolicach turbinki, czy ktos wie co może być powodem tego wycieku, mechanik sprawdzał turbine ale jest w porządku, stan oleju na bagnecie jest mały, także lało od dłuższego czasu dopiero po ściągnięciu osłony silnika plamy zaczęły sie pojawiać.

zrob fotke ..... bedzie wiadomo dokladnie o co Ci chodzi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na nie dokrecona rurke od smarowania turbinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na nie dokrecona rurke od smarowania turbinki.

tez tak mysle ... ale jak bedzie fotka to bedziemy pewni .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaczor10, a moze puscil Ci uszczelniacz na wale, a nie uszczelka.

Umyc dokladnie, pojezdzic i sprawdzic jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaczor10, a moze puscil Ci uszczelniacz na wale, a nie uszczelka.

Umyc dokladnie, pojezdzic i sprawdzic jeszcze raz.

Dokładnie umyś i troszke pojezdzic ale nie za szybko bo zawirowanie powietrza czasem moga nieżle zmylić co do żródła wycieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , z tego co wiem to przy wymianie uszczelki misy jest troche roboty bo trzeba podnieść cały silnik do góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana miski olejowej to demontaż całego przodu, podniesienie silnika i obniżenie zawieszenia. Ogólnie pełen dzień roboty.

[ Komentarz dodany przez: zdeniu: 15-04-2007, 20:53 ]

dziękujemy za informacje kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się po temat:

mam wyciek na 90% spod podstawy filtra oleju (z tego co widzę od góry silnika ).

Wiem że jest tam metalowa uszczelka a sama podstawa jest na 3 śruby.

Czy ktoś wie jak się zabrać do tego (jaki dostęp do śrub - jedną widze 2 chyba a 3 nie mam pojęcia gdzie szukać i czy do niej dojdę)

Czy z tego miejsca zdarza się cieknąć w A4.

Jak wymieniałem olej powiedzieli że być może jakiś o-ring puszcza tam na weżach ale z tego co widze raczej nie bo cieknie dokłądnie po bloku od tego miejsca (od podstawy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś pewny miejsca wycieku, zamów uszczelkę (nawet w ASO nie powinna być droga) jak nie to przemyj silnik benzynką estrakcyjną (tylko zimny motor) i sprawdzaj.

Co nieco może tu zobaczysz:

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1998/218/49/2615757/wide/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelkę już mam - w sklepie jakieś grosze (nie wiem 4-5 PLN chyba) ASO chyba chcieli koło 20-30 ;).

Tylko nie wiem czy dojdę do śrubek wszystkich 3 - stąd pytanie.

Na pewno zbiorniczek płynu do wymontowania bo inaczej w ogóle dojścia nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie wiem czy dojdę do śrubek wszystkich 3 - stąd pytanie.

Poradzisz sobie , troszke cierpliwosci i usterka bedzie naprawiona :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...