Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwumasa w 1.8T, zamiana na sztywne koło od czego?


noxes

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję konkretnych informacji od czego (model, rok, pojemność etc) będzie pasować sztywne sprzęgło do b6 1.8T skrzynia 5b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztywne i sprzeglo z Audi 80 silnik 1.9 tdi 90 koni.

Kod silnika 1z.

Poczytaj temat wymiana dm na sztywne kolo tam dostaniesz wiecej informacji.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest pewne???

Bo w avg dając sprzeglo z awx nic nie trza przerabiać.

Tak samo po przejsciu na sztywne nic nie trza.

Nie wiedze problemu by wydluzyc ramie z wysprzeglika.

Wiem ze na pewno po przejściu na sprzeglo z 6b trza wydluzac ale to nie zawsze ramie,ale tam jest docisk z s3 lub dostawczaka ltka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, elmo814 napisał:

wysprzeglik bedzie lekko przykrótki

Co proponujesz z tym zrobić?
Rozumiem, że wypadało by wydłużyć, jakaś sprawdzona metoda?

 

Edytowane przez noxes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Ale niech kolega napisze wiecej czy to jest pewne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy niech potwierdzi, chociaz wysprzęglik można zdemontować bez wyciągania skrzyni jakby wrazie coś się działo.
Pozostaje szukać kompletu sprzęgła
oczuwiście śruby do przykręcenia koła muszą być od sztywnego.
Co z łożyskiem oporowym?

Edytowane przez noxes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loysko dajesz normalne jak seryjne szlo.

Sruby do sztywnego sa krutsze wiec albo dasz nowe albo swoje obetniesz.szukaj najlepiej sztywnego ze srubami.

Acha kup nowe sruby do docisku i przygotuj sie na wymiane uszczelniacza walu od strony skrzyni chodz jak Twoj caly bedzie to nie ruszaj go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten watek  rozwieje twoje pytania i wątpliowści

 

 

 

reszta na pw

Zawartość dodana 1 minute later

osobiście  zakładałem awx-a  kompletnego. i to tyle nie ma co kombinowac  zapier... 

Edytowane przez elmo814
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty mieszasz....

Podales watek o przejsciu z 230 na 240mm

tam dajesz tarcze sprzegla z wymiarem na 240 mm.

Musisz zerwac kolki i na sztywnym i nabic je do nowej tarczy..

Kolega nie musi tego robic wystarczy same sztywne i sprzeglo z tdi i spokojnie to bedzie jezdzic.

Bo sprzeglo do 5b skrzyni ma 230mm

Zakladam Kamil ze dwumas masz do wymiany???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn huk wie czy dwumas czy docisk. Problemem jest nierównomierne "branie" sprzęgła przy jego puszczaniu, przez co szarpie budą. Dlatego postanowiłem zmienić na jednomas i stąd to pytanie.

Ech a ja głupi przeczytałem prawie cały temat Deva:facepalm:

Czyli zakładać z audi 80 1.9TDI 1Z i będzie śmigać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile planujesz nm???

Temat Tomka jest o zmianie na wieksze mocniejsze sprzeglo.

Jemu teraz pewnie sie przyda jak wlozyc tam biturbooo.

Wiesz dm w benzynie to musisz targac ciagle ciezary ,by zdechl.

Dm nie przerywa on blokuje i tlucze.

Tak ale nje wiem jak z tym.wysprzeglikiem.

Ale skoro ktos wrzuca skrzynie z paska z pdka do audi vp i nic nie pisze o zmianie wysprzeglika to i go mozliwe nie rusza sie.

Porownaj jak wyglada wysprzeglik z ajm a ten od Ciebie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria zostaje. Nie wiem jak ten samochód jeździł. Taki przyprowadziłem, po za sprzęglem jest wszystko z nim ok. Zadbany z pewnym przebiegiem 240tkm
W temacie Deva jest napisane o różnicy w wysokościach pomiędzy dwumasa, a sztywnym, ale tam jest mowa o 240mm.  Obudowa wysprzęglika jest plastikowa, popychacz raczej metalowy(czy jednak się mylę?)
Ogólnie jeśli da się przykręcić cały komplet z 1Z i będzie to pasować to z wysprzęglikiem sobie poradzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to 240 czy 230 zawsze dm bedzie grubszy sila rzeczy od sztywnego.

Kup nowe sprzeglo z 80 polecam kolege z klubu dzika,

Calosc tj sztywne i sprzeglo poslij na skoczylasa do wwa za 140 zl obija Ci tarcze kewlarem jakbys robil program z bonusami to i tak styknie.

W sumie nawet chyba lozysko oporowe bedzie pasilo z 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam trzpień to tez jakieś tworzywo i po przejściu na sztywne 240 nic nie robisz z wysprzęglikiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nawet w temacie masz ze wydłużali ramie....

Jedni tak inni nie ale nie oznacza ze akurat sie uda:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zakładałem sztywne i nic nie ruszałem kolega w b5 też 

być może tyczy to sytuacji gdzie występuje przekładka 0.5cm pomiędzy skrzynią a silnikiem ale tego nie wiem,ogólnie docisk ze sztywnego zamachu jest wyższy jak z kompletu dwumasy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli robi się śmietnik :D
Zakładam komplet sztywnego z 1Z. Póki co tarcza sprzęgła zostanie seryjna z 1Z zobaczymy jak to będzie latać. To nie jest Quattro aby myśleć o bonusach :)

Zawartość dodana 4 minutes later

A wysprzęglik jak trzeba będzie to się wydłuży :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...