Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - Prośba o analizę logów


dedulia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o pomoc. Mam dwie problemki:  

1. Do 2500obr/min nie jedzie normalnie.

2. Przy dynamicznym logowaniu około 4000obr/min pojawil sie limp.

Ok, limp rozumiem, grozi czyszczeniem, ale czemu nie jedzie do 2500 obr/min.

 

Basic  
BS-000 http://vaglog.pl/log-000_JwaXGP.html
BS-003 http://vaglog.pl/log-003_F1Cdg.html
BS-011 http://vaglog.pl/log-011_VwTD0L5.html

Statyczne
S-001-011 http://vaglog.pl/log-001_011_kBDRU.html

Dynamiczne
D-003 http://vaglog.pl/log-003_Wn94y.html
D-008 http://vaglog.pl/log-008_PDKzg8.html
D-011 http://vaglog.pl/log-011_66XbPx4.html
D-003-010-011 http://vaglog.pl/log-003_010_011_M525z49.html
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo z dołu nie wstaje a gorą mocno przeładowuje.

nie ma sie co dziwic jak nie ma doładowanie z dołu, dawka jest cieta więc auto nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczyść przepływkę. Potrzebne Ci bedzie alkohol izopropylowy w spray'u + sprężone powietrze też w spray'u . Na przemian kilkakrotnie pryskasz alkoholem na czujnik przepływu powietrza przepływki ( drucik ) i wydmuc**jesz sprężonym powietrzem. Czekasz aż alkohol wyparuje z czujnika lub osuszasz suszarką. Jak to nie da rezultatu to czujnik masy powietrza do wymiany. 

I przy okazji podreguluj kąt poczatku wtrysku bo masz zbyt opózniony ( wynosi ok. 40 jednostek ) a ustaw na ok. 49-54

Edytowane przez tedi
przypomnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3/24/2017 o 22:28, tedi napisał:

Przeczyść przepływkę. Potrzebne Ci bedzie alkohol izopropylowy w spray'u + sprężone powietrze też w spray'u . Na przemian kilkakrotnie pryskasz alkoholem na czujnik przepływu powietrza przepływki ( drucik ) i wydmuc**jesz sprężonym powietrzem. Czekasz aż alkohol wyparuje z czujnika lub osuszasz suszarką. Jak to nie da rezultatu to czujnik masy powietrza do wymiany. 

I przy okazji podreguluj kąt poczatku wtrysku bo masz zbyt opózniony ( wynosi ok. 40 jednostek ) a ustaw na ok. 49-54

Przeczyściłem - nie pomogło. Wtedy zrobiłem tak:

u kolegi takie samo auto z takim motorem, więc zrobiłem logi jak u niego przepływka pokazuje. Wydała ponad 1000 przy potzebnych 850.

Postawiłem jego przepływkę na swoje auto i max co u mnie bylo, to 780....  Nierozumiem czemu tak. Czy wie kto czemu tak może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie logu 003 BS wygląda jakby EGR się nie domykał bo w trybie OFF wartość powinna przekraczać 400, a według 011 BS wygląda jakby kierownice turbo stały w miejscu (powinna być różnica w wartości doładowania w trybie ON i OFF). Jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 nie pracuje. Sprawdz to szybko bo momentalnie zapieczesz kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...