Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8t AJL zwiększenie mocy.


Daaron

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy ostatnio dzięki programowi wyciągnął niecałe 180km w swoim Sharanie 1.8t (fabrycznie 150km) i zastanawiałem się czy można bez ogromnych wydatków podnieść nieco moc w zdrowym silniku A4B5 1.8T 180km (AJL) gdzieś do 200- 210hp? Nie koniecznie program, może jakieś części? Turbina? Wtryski? Downpipe? Jestem zielony w temacie, ale trochę brakuje mi mocy.

Edytowane przez Daaron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegos takiego jak nie koniecznie program bo jak zmienisz czesci a nie zrobisz programu to bedzie d*pa. Przeczytaj podwieszony post, jestale wszystko napisane

Zawartość dodana 3 minutes later

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zapoznamy z tym tematem, ale tam celują w spore wartości a nie interesuje by łatwo zwiększyć moc do 200-210hp bez nadmiernego obciążania silnika. Oczywiście jeżeli program jest wymagany to nie będzie z tym problemu pytanie co technicznie można zmienić dla tych 20-30 kucy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technicznie to nie ma miejsca dla oszczednosci. Chocbys wrzucil turbo od scani V8 to i nie zrobil programu to mpcy nie przybędzie. Umow sie z tunerem to ci powie co trzeba. Ogolnie mozesz sie zaopatrzyc w wieksze wtryski i gdybys mial dp ic i tip mozna sie spodziewa wiekszego przyrostu bo zakladam ze nie chcesz turbo wymieniac a fmic jest drogi wiec pewnie wyjdzie ze wywalisz kata wieksze wtryski i program i twoje oczekiwania beda spelnione. Bez fmic auto bedzie slablo w gorace dni ale 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach