Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 ALT SYCZY POWIETRZE


AdiAdecky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich, mam problem z moim ALT- kiedy silnik pracuje pod maską słychać syczenie, uchodzi powietrze. Oczywiście wiem skąd tylko mam problem bo nie wiem w ogóle co to jest za część i tutaj moja prośba czy ktoś może mi podać prawidłową nazwę części i napisać czy te syczenie to coś normalnego czy nie. 
Dziękuję za pomoc.

 

Na zdj zaznaczyłem prostokątem obszar części skąd uchodzi powietrze ( dodam, że wężyk jest dobrze wciśnięty i dokręcony opaską).

dd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eżektor to się nazywa. Nie powinno nic syczeć, masz gdzieś nieszczelność. 

BTW moja fura :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za nazwanie rzeczy po imieniu , tak zdj podglądowe akurat ;)  dzięki jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, 

po wymianie eżektora syczenie ustało? Też syczy mi w tym rejonie i ustaje jak przydławię wężyk biegnący od przepustnicy. Tez nie mogę namierzyć miejsca nieszczelności chyba ze to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz przedmuchy w silniku które idą w odmę i z syczy , sprawdz ile ci wskazuje przepływomierz na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelek dopiero w tym tygodniu dojdzie wiec wtedy sprawdzę... gdzie te przedmuchy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedmuchy tz jak pierścienie przepuszczają kompresję pod tłok, lub głowicą przez zawory, to ciśnienie idzie w odmę i jest tak dużo powietrza w odmie ze pomijany jest przepływomierz ,silnik bierze powietrze z odmy (za dużo)  a za mało z filtra powietrza ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość powietrza to 2,5 g/s - co to oznacza?

ponadto w bloku 33 Lambda control jest na poziomie 16% co chyba tez nie do konca dobrze,

blad 16684 i 16687

natomiast w readiness brakuje passed w lambda controls i catalytic converter...

prosze znawców o opinie na temat mojej audi,

z gory dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz  po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na  +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry.  ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz  po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na  +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry.  ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest taka wartość średnia na wolnych obrotach zagrzanego auta, mogę zrobić jakiegoś loga zmieniając obroty i włączając odbiornik itd zobacze jak skacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...