Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AFN] Turbina stoi - co dalej?


Arek8888

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czy te gruby czarny wąż idący z pompy vacum do grodzi oraz ten od grodzi do serwa da się jakoś bezinwazyjnie ściągnąć? Z tego co widziałem są ostro zaciśnięte na króćcach i nie chcę czegoś urwać, a chciałbym wpiąć się w nie wakuometrem i raz na zawsze stwierdzić czy jest to nieszczelność na pompie czy na serwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norlmalne ze spada cisnienie na pompie jak zgasisz silnik.

Masz twardy pedal z rana po nocy przed odpaleniem tak jak po tym pompowaniu 15 krotnym???Tam jest gumowy lacznik w tym przewodzie co mierzyles podc jest zawor on trzyma.

Wymien wezyki jak dalej bedzie lipa na nce to podmien ja.

Mozesz dac nka z awx ale musisz kostki zmienic.

Poza tym nowa nka nie kosztuje takiej kasy.masz na kwadratowa kostke?.napiszndo dzika ile by chcial za taka nke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po nocy rano pedał jest miękki. Robi się twardy dopiero po kilkukrotnym naciśnięciu, a jak odpalę silnik to znowu staje się miękki. Dzięki za rady, zrobię tak jak mówisz. Zacznę od wymiany wężyków, a jak to nie pomoże to wtedy będę się przejmował nką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu na filmikach użytkownika jest omówione i pokazane co i jak z podciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem, dzięki. To co mogę powiedzieć odnośnie tego filmiku, to że u mnie ciśnienie po uruchomieniu silnika narasta szybciej, ale przy hamowaniu pulsacyjnym wygląda to identycznie. I jak to w końcu jest po zgaszeniu silnika? bo widzę, że zdania są podzielone odnośnie tego czy powinno spadać po zgaszeniu silnika czy nie powinno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do konca tyg podepne swojego i nagram filmiki to wsio wyjasni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tego nie mierzyłem ale zmierze.

Mozliwe ze cos pokickałem.

Pompa napedzana jest przez wałek a jak on nie pracuje to i pompa nie pracuje,mozliwe ze trzyma cisnienie w układzie.

Macie racje nie powinno spadac bo inaczej pedał bedzie twardy z rana.

Podepne sie to powiem wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłbym wdzięczny za Wasze pomiary. U mnie spada od razu po zgaszeniu silnika, ale spada do wartości około -0,3 bara a nie do zera i chyba dzięki temu pedał rano nie jest twardy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem sprawdzałem vagiem 11BS i sztanga turbo chodzi bardzo ładnie i nie zacina się. Dzisiaj rano w drodze do pracy przycisnąłem go na trzecim biegu do 3k obrotów i auto zbiera się bardzo ładnie aż wciska w fotel, ale po kilku sekundach jazdy na 3000 obrotów wpada w tryb awaryjny. Tak jakby przeładowuje i nie zamyka w porę kierownic. Czuję w kościach, że to będzie wina N75, bo jakby była nieszczelność wężyków to prędzej byłby problem z niedoładowaniem. Podobnie jakakolwiek nieszczelność na serwie powodowałaby niedoładowanie. Powoli załamuję ręce nad tym problemem, ale chyba będę musiał wymienić nkę i najwyżej pójdzie kasa w błoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien z n18 i sie karnij.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jest problem taki ze masz zaeza podcisnienie i ktos skrocil sztange zeby turbo wstawalo normalnie. Ale ze sztanga jest za krotka to i tak przeladowuje. Bo nawet po pelnym odpuszczeniu gruszki ciegno nie opada tak nisko jak powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Mozgu napisał:

Wg mnie jest problem taki ze masz zaeza podcisnienie i ktos skrocil sztange zeby turbo wstawalo normalnie. Ale ze sztanga jest za krotka to i tak przeladowuje. Bo nawet po pelnym odpuszczeniu gruszki ciegno nie opada tak nisko jak powinno

To może być racja. A da się bez wyjmowania turbo sprawdzić czy sztanga opada na sam dół?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda sztanga jest zabezpieczona farba tzn jej czesc regulowana.

Jezeli masz nie zdarta farbe to znaczy ze powinno byc ok.

Da sie LOGI.....

Zacznij od tej nki wpierw a potem mysl co dalej.

Po woli.wpierw weze potem nka i logi a turbo zostaw na sam koniec.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wesz82 napisał:

Kazda sztanga jest zabezpieczona farba tzn jej czesc regulowana.

Jezeli masz nie zdarta farbe to znaczy ze powinno byc ok.

Da sie LOGI.....

Zacznij od tej nki wpierw a potem mysl co dalej.

Po woli.wpierw weze potem nka i logi a turbo zostaw na sam koniec.

 

Racja, trochę za dużo się tego robi a jeszcze nawet wężyki nie wymienione :D jak wymienię wężyki i być może nkę to dam znać co się zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzyma.

Po wylaczeniu silnika trzyma a wrecz podcisnienie nawet podskoczylo.

Zdejmij ten wezyk z lacznika w grodzi i zatkaj go palcem.

Jak dalej bedzie to samo to vacum nie daje rady albo od pompy vacum do tej grodzi masz nieszczelnosc.

Sprawdz tez czy kierunkowy zaworek dziala poprawnie ten wlasniena przewodzie od vacum pompy do lacznika w grodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, wesz82 napisał:

Trzyma.

Po wylaczeniu silnika trzyma a wrecz podcisnienie nawet podskoczylo.

Zdejmij ten wezyk z lacznika w grodzi i zatkaj go palcem.

Jak dalej bedzie to samo to vacum nie daje rady albo od pompy vacum do tej grodzi masz nieszczelnosc.

Sprawdz tez czy kierunkowy zaworek dziala poprawnie ten wlasniena przewodzie od vacum pompy do lacznika w grodzi.

Dzięki wielkie za sprawdzenie. Tylko nie rozumiem, który wężyk mam zdjąć i zatkać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz za kruccem co mierzyles podcisnienie jest taki gruby kruciec co wchodzi w gumowy lacznik w grodzi silnik.

Mocnym ruchem go wyjmij i zatkaj palcem przed wyl.silnika.

Albo zaloz wezyk na sama vacum pompe i zmierz raz jeszcze czy trzyma.po zgaszeniu.

Stawiam zs vacum puszcza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wesz82 napisał:

Zaraz za kruccem co mierzyles podcisnienie jest taki gruby kruciec co wchodzi w gumowy lacznik w grodzi silnik.

Mocnym ruchem go wyjmij i zatkaj palcem przed wyl.silnika.

Albo zaloz wezyk na sama vacum pompe i zmierz raz jeszcze czy trzyma.po zgaszeniu.

Stawiam zs vacum puszcza.

 

Ten gruby przewód o którym mówisz to właśnie idzie bezpośrednio od pompy. Postaram się go jutro zdjąć i podpiąć wakuometr, aczkolwiek ten przewód wygląda mi na jakiś termokurczliwy i nie wiem czy uda mi się go zdjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale od dołu masz gumowy go zdejmij i dorób przejściówkę pod cienki wężyk.

Ja to robiłem z końcówki do silikonu.

Tego plastiku nie ruszaj tylko odkręć od króćca ten gumowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...