SebastosWolski 0 Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Tak jak w temacie , nie działa skrócony dolot kolektora dolotowego . Wymieniłem przewody podciśnienia , wężyki podłączone . Elektrozawór sprawny sprawdzany na krótko jak i przez Vaga działa . Ciśnienie podłączając na krótko działa zasysa i przestawia się dolot... jak wyczytałem na necie jedynym warunkiem spełniającym otwarcie jest rpm 4100 . cytat " Aby jednak takie parametry zostały osiągnięte Audi zastosowało skracanie kolektora dolotowego. Typowa jego długość to 78cm, natomiast przy ok. 4100 rpm komputer otwiera jeden z zaworków elektromagnetycznych sterujący siłownikiem podciśnieniowym (znajduje się przy filtrze powietrza "pod" przepływomierzem), którego zadaniem jest przełączenie klapek kolektora na skrócony obieg (38cm) o większej średnicy dzięki czemu zmieniają się parametry "dostawy" powietrza i zarówno moment jak i moc wzrasta przy większej prędkości obrotowej. Prędkość rpm jest tutaj jedynym parametrem decydującym o otwarciu klapek. " Obroty powyżej 4100 i nic ..... ręce opadają . Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludi77 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Może walnięty czujnik sterujący. Nie wiem jak w A4 ale w 80 przy filtrze są dwa czujniki a kostki idące do nich mogą być zamiennie (nie mam pewności, wiedza przed chwilą wyczytana) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastosWolski 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 dzięki dam znać jak tylko sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastosWolski 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 sprawdziłem i wszystko dobrze podłączone. Dalej będę szukać przyczyny dlaczego nie działa ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajmanovsky 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dnia 15.04.2017 o 13:09, SebastosWolski napisał: sprawdziłem i wszystko dobrze podłączone. Dalej będę szukać przyczyny dlaczego nie działa ..... ktorym kanalem sprawdziles ten elektrozawor? sprobuj rozebrac te gruszke przy kolektorze, bo moze masz to ciegno urwane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastosWolski 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Dnia 17.04.2017 o 18:40, kajmanovsky napisał: ktorym kanalem sprawdziles ten elektrozawor? sprobuj rozebrac te gruszke przy kolektorze, bo moze masz to ciegno urwane... jak podłącze przewód omijając elektrozawór to gruszka działa więc gruszka sprawna . Może coś nie tak z komputerem silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moja197 0 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 przyjacielu spotkałem się z taką sytuacją w audi S4 , ktoś ściągał kolektor ssący-kolektor wtryskowy i oddzielne klapy, były 2 elementy na głowice ( kolektor ssący główny na wszystkie głowice)i oddzielny element wtryskowy , i oddzielny element ssący w którym występowały klapki, które jak wspomniałem wcześniej zaparły się o prowadnice kierunkowe powietrza, ktoś demontował to i źle złożył, porowiłem to i auto odzyskało resztę mocy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastosWolski 0 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 dzięki za info w wolnym czasie zobaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się