koozik2 0 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Pacjent audi a4 b5 95r, silnik 2.6 v6. Silnik trzyma wysoko o obroty ok. 2 tysiecy jakby ciagle pracowal na ssaniu, obroty czasem faluja 1.7-2.1 tys. Raz zdarzylo sie, ze w ogole nie chcial wejsc na obroty i gasl po odpaleniu. Jakies pomysly? Wymieniony silniczek krokowy (mechanik powiedzial, ze ma sie sam uregulowac, a jedyne co sie zmienilo to to, ze czasem obroty trzyma na 1100 czyli normalnie bo obrotomierz przeklamuje delikatnie,a czasem stale na 1500) Posiadam instalacje LPG STAG,lecz problem występuje zarowno na gazie jak i benzynie. Sprawdzone wszystko co zwiazane z podciśnieniem, wszystko szczelne i wyszczone. Bledow nie ma przy podpieciu pod komputer bo zmieniany akumulator niedawno. Licze na jakies propozycje bo moj mechanik juz się poddal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 jaki silniczek krokowy wsadzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koozik2 0 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Jeśli chodzi o firme to zmienni oryginalnego Maxgear. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 to nowy może być wadliwy.kup używkę ori albo podmień od kogoś sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 podpinałes vaga? bez tego ani rusz. troche watpie ze to silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 w 2.6 niewiele się zdiagnozuje vagiem.miałem tak że na mrozie zawieszał mi się na 3tyś obrotów.przeczyściłem krokowca i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) No i jak problem rozwiązany?? Bo ja mam podobnie, że mi obroty weszły na 17000 obrotów i się tak trzymają. Program jaki dysponuję to Polski Bag 4.9 i błędy w silniku jakie ma to: Dodam jeszcze, że wymieniłem silniczek krokowy. Wcześniej obroty miałem na 3.5 tyś. Ale te 1.7 tyś to nadal za dużo. Ktoś miał podobny problem albo czy z tych błędów coś może być powodem , że są takie obroty?? Dodam, że jak kasuje błędy to niby wszystko znika ale gdy podpinam VAG to w błędach mam tylko: 65535 - Uszkodzony moduł sterujący. A po odpaleniu nadal obroty trzyma na poziomie 2000. Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez denveco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się