Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie w okolicach nóg na 3 4 i 5 biegu drgania lewarka


marky2552

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Mam problem mianowicie na 1 i 2 biegu jest git na 3 w miarę cos tam poszarpuje przy depnięciu pedału gazu ale na 4 i 5 biegu to masakra przez chwile jest szarpanie przy przyspieszaniu i drga mocno lewarek skrzyni jak odpuszcze gaz to jest git jak depnę do konca gaz tak do 2300 obrotów to szarpie są drgania w okolicach nóg przy normalnej jeździe

 

Sprzęgło wymienione

Dwumas nowy

Pompki regenerowane

Turbo nowe

Egr czyszczony

Oliwa Motul

Filtry wszystkie wymienione z paliwa włącznie

Dodam że jak odłączę kabel od przepływki to auto nie ma za bardzo mocy ale przynajmniej nie szarpie więc grupa 003 Vag pokazuje na wolnych obrotach komp chce 250 a przepływka generuje 500 co mogę dodatkowo sprawdzić

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem a ma to związek jakiś z szarpaniem na 4 i 5 biegu ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, poduchy pod silnik wsadzilem ori,odbuj i poducha skrzyni lemforder dalej trzęsie. Przeguby wewnętrzne wymieniłem zero poprawy. A to wszystko się zaczęło po wymianie walka rozrządu bo się wytarł... Wszystko z firmy Ina. Doszły do tego nowe uszczelnienia pd. Przy sprawdzeniu na kompie, pompki były ok. Więc już teraz niewiem, zostaje albo dwumasa albo sprawdzić pd czy niescielo uszczelnienia, normalnie już ręce opadają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to niewiem, takie kupiłem z 4 lata temu. Wszystko było ok na wytartym walku, ale jak było wszystko na Wierchu to chciałem zrobić lepiej i przy okazji wymienić uszczelnienia. Teraz na 4,5 biegu przy mocnym dodaniu gazu od 1700-2100 drży całe auto i lewarek od biegów mało co nie wypadnie , a potem cisza, tak samo jest jak się delikatnie dodaje gazu to nie trzęsie. I to nie jest takie uczucie jak by brakowało paliwa i obrotami szarpało. Tylko obroty idą płynnie a w tym przedziale tak trzepie, więc temu wymieniłem przeglyby wewnętrzne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomogło wymiana przegubów wewnętrznych czy dalej drży 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeguby wewnętrzne wymieniłem i nic nie pomógł. Zostaje mi chyba sprawdzenie softu albo skrzynia (tylko jak by się supal 4 i 5 bieg czy mechanizm różnicowy to by raczej waliło cały czas) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, padł pompowtrysk, chociaż na logach było wszystko ok, korekcję w normie, biby niskie. Nic nie wskazywało na jego uszkodzenie, aż w tamtym tygodniu auto zgaslo i tylko na plaku dało się je uruchomić, po wymianie na kaplet używanych autem nie szarpie na 4 5 biegu podczas gwałtownego przyspieszania w owym zakresie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...