Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z piasta i dystansem


muunv

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem felgi z przekonaniem o ich otworze 57.1mm. Oddalem je do malowania. Po zalozeniu na auto okazalo sie, ze maja otwor 66.6. Ale dystanse byly juz kupione! :facepalm: Dystanse sa z 57.1 na 57.1.

 

Zalozylem na felgi pierscienie 66.6mm. Oczywiscie wszystko wlazlo i siedzi w miare. W miare, bo sa delikatne wibracje.

 

Pytanie czy po zamowieniu dystansow z 57.1mm na 66.6mm bez zabawy w pierscienie, wyeliminuje drgania? Dystom robi takie dystanse. Czy szkoda zabawy bo to i tak nic nie da?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem taką sytuację w poprzednim aucie. Brakowało około 1.5 mm na pierścieniu dystansu do otworu w feldze. Oddałem je do porządnego tokarza który zrobił mi z aluminium pierścienie i na gorąco je wpasował. Efekt ? Wszystko było idealnie nic nie bilo itp.

Wysłane z mojego HTC6525LVW przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zeby sie nie bawic w pierscienie, chce zamowic dopasowane dystanse. Tylko czy to pomoze? Bo kuoca na obecne dystanse mam ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli felgi są proste i dobrze wyważone z oponami to nie będzie biło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No felgi sa proste. Sa po kompletnej renowacji. Wywazam zawsze w tym samym miejscu i nigdy problemow nie bylo. Dodam, ze opony dwie maja latki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez różnicy, czy dystans z centrowaniem, czy pierścień - i jedno i drugie musi dobrze leżeć w otworze felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez różnicy, czy dystans z centrowaniem, czy pierścień - i jedno i drugie musi dobrze leżeć w otworze felgi.


Jest scislo, nie ma luzow. Musialem podwazac dystanse, zeby wyszly z felgi bo reka bylo to nie mozliwe.

Sprzedalem juz dystanse, ktore mialem bez straty $. Zamowione juz sa dystanse z odpowiednim centrowaniem 57.1/66.6mm.

Lata nie ma wplywu na drgania/ wibracje?

W takim razie, gdzie szukac przyczyny?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz na łożysku albo na piascie. Może masz za długie szpilki ?

Wysłane z mojego HTC6525LVW przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tomastbg napisał:

Może masz za długie szpilki ?

Szpilki ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o śruby do kół. Może są za długie i nie mają się gdzie schować przez co nie jest felgi dobrze przykrecona ? To tylko moje gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, sruby sa dobrze dobrane.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tomastbg napisał:

Może są za długie i nie mają się gdzie schować

Trochę tam miejsca jeszcze jest także długość tu akurat nie wchodzi w rachubę.

I na przyszłość.

Na szpilkę nakręcamy nakrętkę a w otwór wkręcamy śrubę, nie mylcie tego bo to podstawowa wiedza.

Edytowane przez Fido
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszly dystanse z centrowaniem 57.1 / 66.6. Zalozylem i wibracje jakby ustaly... Pierscienie mierzylem i sa z 57.1 / 66.6. Niby nowe pierscienie ale cos z nimi bylo nie tak. Dystanse kupilem w Dystomie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...