Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b6 1.8t++ spadek mocy, stukowe


gelus

Rekomendowane odpowiedzi

witam, audi a4 b6 1.8t turbo hybryda,fmic,tip, wtryski BAM, kolektor hiflow,mocniejsza gruszka, wydech przelot zniklo mi okolo 30mg/s z przeplywki czyli sporo...

na szybko zrobilem kilka logow
http://vaglog.pl/log-002_020_031_4Kw7l.html - pierwsza czesc na pb druga czesc logow zrobiona na gazie, stukowe mniejsze ale i tak slabo to wyglada
-  http://vaglog.pl/log-003_020_115_J23kVvS.html log na pb

http://vaglog.pl/log-002_031_91eOyW.html i http://vaglog.pl/log-003_020_0A63UzA.html - stare logi zrobione na krotko po strojeniu

 

po wymianie swiec, filtrow powietrza, przemyciu przeplywki, zmiany miejscami cewek bez wiekszych zmian
jakies pomysly? wtryski i pompe chyba mozna wykluczyc bo AFR w normie ? szczelnosc chyba tez bo doladowanie trzyma, ale skad stukowe i przeplyw mniejszy o 30mg/s ? zauwazylem pekniecie na kolektorze wydechowym przy turbo - 

nie zadawajcie kto i gdzie i kiedy stroil bo nie o tym jest temat, prosze o sugestie co posprawdzac, czego sie doczepic.

Edytowane przez gelus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przeplywka moze taki burdel robic w zaplonie ze stukowce nawalaja?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak mniej mierzy to ecu wylicza mniejsze obciazenie a kat zaplonu jest dobierany w zalesnosci od obciazenia.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to musze sobie przeplywke podmienic...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmienilem przeplywomierz, niestety bez rezultatu, co moge jeszcze podmienic/sprawdzic?
taki log znow na szybko: http://vaglog.pl/log-002_003_020_7NwQH.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi na 3biegu w zakresie 2-3tyś obrotów. Zapisz dane. Wymień zawór DV zrób logi jak wyżej i banan na twarzy.
Sugeruje też podmienić zaworek skrzyni korbowej.
Powodzenia


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawor dv? cisnienie zadane utrzymuje , problemu z boostem nie ma...

zawor skrzyni korbowej niecale 2 lata temu byl nowka zakladany ori ASO, szczelnosci sprawdzone jest OK,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wystarczy poszukac , 035103245G , dosc duzo tematow na forum, m.in:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieczor sie zrobil, wiec porobilem troche lepsze logi
logi na pb:
http://vaglog.pl/log-002_033_IJvmhW.html
http://vaglog.pl/log-003_020_HE84M14.html
http://vaglog.pl/log-115_118_F9N04Y.html
http://vaglog.pl/log-090_093_ywooKo5.html
logi na lpg:
http://vaglog.pl/log-003_020_115_aNwn2.html

jakby stukowe sie uspokoilo, ale przeplyw i tak maly...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawor dv? cisnienie zadane utrzymuje , problemu z boostem nie ma...
zawor skrzyni korbowej niecale 2 lata temu byl nowka zakladany ori ASO, szczelnosci sprawdzone jest OK,

Jest problem z brakiem mocy, więc DV nie ustępuje w odpowiednim momencie. Ciśnienie będzie trzymać, dlatego napisałem zrób logi na 3 biegu w obrotach 2-3tyś. Podmień DV ponownie logi i odczujesz różnice.
Co do zaworka skrzyni korbowej ja wymieniałem dokładnie 2 lata temu i...... 3 tygodnie temu- szrot choć był Ori z ASO.
Jak turbo czasem puści to robi syf na podciśnieniu bo po jakimś czasie zasklepia dławiki w zaworkach. Sprawdzisz na odmie, jak jest syf to zaworek skrzyni do wymiany. To samo DV.


Tapnięte z iPhone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazylem pekniecie na kolektorze wydechowym przy turbo - 

Nie doczytałem [emoji848] to zacznij od kolektora, idzie zwrotka.

Prawdopodobnie w chwili pedał podłoga dławi Ci się niezależnie od obrotów?

Jeżeli tak zrób test obciążeniowy. Drugi bieg podciągnij do 4tyś. obrotów, wrzuć 4bieg i but. Jak będzie zbierał zbyt wolno wspomniane zawory do wymiany, jak zbyt szybko kolektor.

Zresztą kolektor i tak będziesz musiał zmienić prędzej czy później jeśli jest walnięty.

Coś musi być na rzeczy.

 

Tapnięte z iPhone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z niskich obrotow auto jest zwinne, problem jest wlasnie powyzej 5 tys obrotow, tam sie nic nie dzieje , nawet nie ma sensu go krecic tak wysoko, jezdzi mi sie jak dieslem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nic się nie dzieje powyżej 5tyś obrotów, między 4-6tyś jest największy skok, chyba że ON ale nie w Twoim przypadku. Uuuuu kolego grubsza sprawa. Jak przeanalizuje logi to może coś mądrego wpadnie mi do głowy.



Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie u mnie auto z dolu jedzie fajnie, ale od 5 tys mam wrazenie ze niewiele sie dzieje i nawet nie mam ochoty krecic go dalej, zreszta czuc delikatniuskie przyhamowania nawet..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...