Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T na hybrydzie K03s - mało mocy


lukaz10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ma ktoś  jakiś pomysł dlaczego  na wysokich obrotach mocno przytyka przyrost mocy ?

setup :

K03s - hybryda na wirnikach  od RS4/ RS6

Fmic

wtryski 440.

DP.

Wydech seryjny.

 

Podczas strojenia, tuner powiedział mi ze na wysokich obrotach jak by przytykał kolektor wydechowy.

Czy wymiana kolektora wydechowego na HI- flow  - żeliwo pomoże?

Widziałem wykresy bez problemu łamiące 250KM na hybrydach k03s.

Nie wiem gdzie szukać przyczyny.

Wieksza przepustnica ?,  kolektor? wydech? DV ?

 

1.8t wykres.jpg

Edytowane przez lukaz10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po świetach. czekam na kabelek.

jakie dokladnie zrobic?

115 118 02 020  033 ?

 

 

Edytowane przez lukaz10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lukaz10 napisał:

robiłem na 3 biegu. mam skrzynie 6. i troche szybko  zamykam obrotomierz. moge zrobic na 4

zwracam honor:P

jak w 8 sekund zamykasz 3 bieg to rakiete tam masz pod maską:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, WYSKUN napisał:

zwracam honor:P

jak w 8 sekund zamykasz 3 bieg to rakiete tam masz pod maską:)

 

Logi robione na 3 biegu. używałem polskiego vag-com. Nie wiem może wolno logował, może gdzieś trzeba przestawić częstotliwość logowania.

Jeśli nic nie da sie wyczytać z tych logów, to zrobie na 4 biegu. 

Co zauważyłem, to miedzy 5-6 tyś obr jak by było zadane mniejsze doładowanie?

oraz w logu 115 miedzy 5-6 tyś Load -  maleje.

Edytowane przez lukaz10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest goraca strona tej hybrydy m.in wirnik?  

Czy tam przypadkiem nie jest seryjny wirnik z k03/k03s ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wampir napisał:

Jaka jest goraca strona tej hybrydy m.in wirnik?  

Czy tam przypadkiem nie jest seryjny wirnik z k03/k03s ? 

 

wg firmy robiacej turbo jest :

strona zimna od rs6

strona goraca od rs4.

tyle wiem z dokumentu jaki dostałem.

sama turbina jaka poszla na modyfikacje to k03s

 

Tak sie zastanawiam, jeśli  w rs4 jest k04-025  to wirnik jest -40.50 /45 mm Turbine Wheel

Teoretycznie w k03s tez mam wirnik 40/45mm .

Możliwe ze została wymieniona tylko strona zimna ?

 

Nie wiem, czy nie zaczynam rozumieć twojego toku myślenia, czyli na wysokich obrotach spaliny nie nadążają przepływać przez wirnik turbiny i wydech się "zatyka"  ? w tym przypadku aby spaliny nie cofało tuner zdławił doładowanie na wysokich obr.  zeby nie bylo stukowego ?
 

Edytowane przez lukaz10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że strojenie jest poprawne, wszystko szczelne i osprzęt sprawny to sa 2 opcje: turbina za ciasna po stronie gorącej, albo masz głowice do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...