Skocz do zawartości
IGNOROWANY

procedura adaptacji EGR A4 B8 LIFT


Audik cjca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,

miałem problem z szarpaniem silnika na zimno przy ok.2000 obr/min przez ok.2-3 min.Szukałem problemu i okazało się że jest uszkodzony EGR. Zamówiłem nówkę,zleciłem wymianę i procedurę adaptacji i ...dalej jest tak samo..Jedyne co przychodzi mi na myśl to może mechanik źle przeprowadził procedurę adaptacji(mówił,że pierwszy raz to robi),chociaż na własne oczy widziałem,że zakończyła się ona prawidłowo.Czy ktoś wie co może być przyczyną??

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Krzysiek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o to,że wtryski są ok.A EGR faktycznie  był uszkodzony mechanicznie. Nie chodziło jedno ustrojstwo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to nie wiem ale wiele razy podłączałem komputer i błędów w związku z wtryskami nigdy nie było..Wracając do tematu zauważyłem,że jak kilka razy podgrzeję świece przed uruchomieniem problem jest jakby mniejszy.Ciekawe jest też to,że problem występuje tylko przy pierwszym uruchomieniu danego dnia.Później nawet po wielogodzinnym postoju wszystko jest ok.

Edytowane przez Audik cjca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może właśnie sprawdź świece czasem jest tak że wypali się tylko część i świeca grzeje ale nie tak jak powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy w B8 robi sie adaptacje egr???? Przepustnicy tez sie nie adaptuje w tym silniku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzisz w silnik, później adaptacje i tam jedną z procedur jest adaptacja EGR. Postepujesz zgodnie z opisanymi krokami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak dla mnie to rozwiązałeś jeden z problemów. Skoro adaptacja zakończyła się pomyslnie to raczej to bym odpuścił. Kiedy miałeś filtr  paliwa zmieniany ? Wtryski na korekcjach nawet jeżeli wyglądają OK to nie muszą być zdrowe. zalej mu profilaktycznie diesel Spulung z Liqui molly. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, edraven napisał:
55 minut temu, edraven napisał:

wchodzisz w silnik, później adaptacje i tam jedną z procedur jest adaptacja EGR. Postepujesz zgodnie z opisanymi krokami. 

 

Ok.A silnik musi chodzić czy na zgaszonym?

Edytowane przez Audik cjca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, edraven napisał:

ale jak dla mnie to rozwiązałeś jeden z problemów. Skoro adaptacja zakończyła się pomyslnie to raczej to bym odpuścił. Kiedy miałeś filtr  paliwa zmieniany ? Wtryski na korekcjach nawet jeżeli wyglądają OK to nie muszą być zdrowe. zalej mu profilaktycznie diesel Spulung z Liqui molly. 

Filtr zmieniałem w styczniu po zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź korekcje wtryskiwaczy. Błędy od wtryskiwaczy długo nie zobaczysz nawet jak ewidentnie któryś będzie kulał. A zanim mechanik zmienił EGR byly inne błędy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, edraven napisał:

Sprawdź korekcje wtryskiwaczy. Błędy od wtryskiwaczy długo nie zobaczysz nawet jak ewidentnie któryś będzie kulał. A zanim mechanik zmienił EGR byly inne błędy? 

Tak,były jeszcze błędy pakietu komfortu,ale myślę,że to nie w temacie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...