Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - prośba o analizę logów dynamicznych i statycznych


Frezzuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Oto moje logi:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_AP3uo.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_KDaGc2.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_3SD1l87.html

 

Podejrzewam walniętą przepływkę, ponieważ auto czasem podczas przyspieszania łapie tak jakby czkawkę. Objawia się to tym, że auto ciągnie i przy 120km/h przestaje, wtedy na chwilkę odpuszczam gaz i znów go wciskam do dechy i ciągnie dalej do 140-150km/h i znów dziura, znowu odpuszczam gaz i wciskam do dechy i ciągnie dalej...

Na kompie poza tym wyskoczyły dwa błędy: 519 oraz 575

519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) lub jego obwód

575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym

Proszę bardziej doświadczonych kolegów o pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez Frezzuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob jeszcze raz log 003  bo Ci cos nie wyszedl, noi turbo przeładowywuje ... sztanga do sprawdzenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dopiero w domu zobaczyłem, że 003 coś nie wyszedł... Jutro jeszcze raz zrobię, poza 011 i 003 zrobić jeszcze jakieś? Czy możliwe jest, że gruszka się przycina? Bo z tego co widzę to turbo przeładowuje już od około 2k rpm później pompuje w miarę równo i około 4k rpm znów zaczyna przeładowywać. Mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak masz racje , widac ,ze cos tam działa tylko moze sie przycinac i to trzeba sprawdzic i rozrzuszac... mozesz w vagu jeszcze sprawdzic   w BS -011 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj korzystając z chwili pojechałem zrobić logi.

Nadpisywałem poprzednie logi stąd też na górze są stare. Po otworzeniu trzeba zejść niżej i tam są te ostatnie...Wybaczcie za zamieszanie.

Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Fn9C0g0.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_B06ja.html

Grupa 000 BS: http://vaglog.pl/log-000_B4UX00w.html

Dodatkowo wrzucę jeszcze jeden 003, lecz zaznaczę, że tutaj przy 4k rmp auto się przydławiło na ułamek sekundy, lecz nie wpadło w tryb awaryjny

Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Lxf0ftQ.html

Chciałem jeszcze zrobić 011 BS, ale wyskakuje mi error, nie wiem dlaczego..

 

error.jpg

Edytowane przez Frezzuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, Turbo źle.

AFN do '97 nie obsługuje BS 011. 

Zdejmij gruchę turbo i zobacz ręką jak chodzi sztanga turbo - 2 minuty pracy będziesz wszystko wiedział. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować ręcznie to rozruszać a potem katowanie turba do czerwoności i moze pomoże.

Z tymi 2 min to przesadziliście :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc byłem dzisiaj na szybko zrobić mały test. Strzykawka 100ml, kawałek wężyka 3mm do gruchy i jazda. Zaobserwowałem, że cięgno gruszki idzie do góry, po chwili jest takie jakby lekkie przycięcie i idzie dalej. Wniosek prosty - na 99,9% łopatki do czyszczenia, no chyba, że grucha się przycina w co wątpię.

Chciałem nagrać film, ale ciemno już było i nie byłoby nic widać. Może jeszcze jutro zrobię to samo i nagram. Zawsze to jakiś temat/materiał dla potomnych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych to mógł byś nagrać jak ustawić sztange aby ruch zaczął sie przy -0,2 bar a oparcie o zderzak nastąpiło przy -0,64 albo podać wartości dla poszczególnych turbin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...