Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Jak poradzić sobie z tą rdzą?


Arek8888

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, kichy napisał:

To chyba mało widziałeś 

Powodzenia, wspawaj połowę drzwi i wymaluj sprejem. Będzie za***iście.

Takie zgnitki to widzę ale na złomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Powodzenia, wspawaj połowę drzwi i wymaluj sprejem. Będzie za***iście.

Takie zgnitki to widzę ale na złomie.

Dzięki za pomoc, następnym razem nie udzielaj się jak nie masz nic konkretnego do napisania i polecam przejrzeć internet i zobaczyć czy takie auta lądują na szrocie

Edytowane przez kichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kichy napisał:

polecam przejrzeć internet

W takim razie zacznij od siebie. Jakbyś był rozgarnięty to po mojej odpowiedzi domyśliłbyś się, że drzwi lepiej poszukać używek w dobrym stanie (może i w kolorze się znajdą), a dach do roboty, a jak to ?

 

5 godzin temu, kichy napisał:

polecam przejrzeć internet i zobaczyć

:laughing2:

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do usunięcia rdzy polecam tzw. włosy murzynki oczyści dobrze i nie przepalisz blachy.

dysk-krazek-do-usuwania-rdzy-wlosy-murzyna-150-mm-trzpien.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również polecam włosy murzyna. Ale jeśli jest dziura w blasze i widać, że wszystko łuszczy się pod wpływem korozji tak jak na tych drzwiach, to jakakolwiek próba usunięcia rdzy zrobi tylko jeszcze większą dziurę. Tu w grę wchodzi jedynie wymiana elementu lub spawanie nowej blachy lub łata z żywicy, ale to już druciarstwo.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, przem8 napisał:

W takim razie zacznij od siebie. Jakbyś był rozgarnięty to po mojej odpowiedzi domyśliłbyś się, że drzwi lepiej poszukać używek w dobrym stanie (może i w kolorze się znajdą), a dach do roboty, a jak to ?

 

:laughing2:

Drzwi nie ma w takim kolorze, kupno innych wiąże się z przekładniem wszystkiego, następnie malowanie całych, tak więc koszta robią się już bardzo duże, rozumiem że lubisz wkładać tysiąc złotych w 23 letnie auto? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kichy napisał:

rozumiem że lubisz wkładać tysiąc złotych w 23 letnie auto

Jak trzeba to i znacznie więcej. Ja mam podejście, że albo robię coś dobrze albo wcale. Skoro tysiąc złotych to tak dużo żeby ogarnąć to jak należy to może lepiej opchnąć auto i kupić coś "zdrowszego" albo jeździć do momentu aż samo ulegnie całkowitemu rozkładowi.

Poza tym jakby to było moje auto to nie dopuściłbym do takiego stanu :D

Pozdrawiam :hi:

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wymień element.

Szkoda się bawić w to.to nie jest mała parcha.

Tj.kup materiał dasz ponad 200zl.

Lepiej kupić drzwi i pomalować je oddzielnie na stojaku i będzie gitara.fakt przekladka ale będzie to zrobione z głową... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo punktow jest na aucie żeby wyszlo tanio, jedynie pewnie drzwi wymienię a tak będę musiał sam pomalować pytanie czy stosować lakier akrylowy +klar z utwardzaczem czy lakier metalik+ klar z utwardzaczem? Czy może wystarczy sam lakier akrylowy +klar, oczywiście pod podkład akrylowy antykorozyjny

Edytowane przez kichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...