Skocz do zawartości
IGNOROWANY

coś stuka


Jacek31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z audi a4b5  97 r silnik afn

problem polega na tym że coś strasznie stuka w zawieszeniu , na małych dołkach jest ok ale gdy wjedzie się na płyty albo trochę szybciej w dołki to jest jak w wozie drabiniastym :)

wahacze górne wszystkie ok , dolne banany ok ,końcówki ok ,drążki sprawdzałem i wydają się ok  stuk dochodzi gdzieś z okolic maglownicy 

do tej pory było cichutko , czy możliwe że przekładnia padła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Jacek31 napisał:

Witam mam problem z audi a4b5  97 r silnik afn

problem polega na tym że coś strasznie stuka w zawieszeniu , na małych dołkach jest ok ale gdy wjedzie się na płyty albo trochę szybciej w dołki to jest jak w wozie drabiniastym :)

wahacze górne wszystkie ok , dolne banany ok ,końcówki ok ,drążki sprawdzałem i wydają się ok  stuk dochodzi gdzieś z okolic maglownicy 

do tej pory było cichutko , czy możliwe że przekładnia padła ?

Na kierownicy czujesz te stuki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam na któryś z wahaczy albo łączniki stabilizatora, jedz na stacje diagnostyczną i dokładnie sprawdz zawiechę bez tego to wróżenie z fusów bo stukać tez mogą np. amorki itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czuć te stuki na kierownicy , każdy wachacz wyjmowałem i są ok ,nie ma w ogóle luzu na kierownicy ,amorki raczej nie bo super się jedzie i wyglądają na to że nie są stare ,nie z ciąga w żadną stronę ,podczas jazdy po drodze asfaltowej  rzadko to słychać .Gorzej jest po nierównościach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Mogę jechac po koleinach, studzienkach, gwałtownie ruszać, hamować, robić slalom i cisza. Wjadę na kostkę i stuka, wszystko sprawdzone, łaczniki nawet w imadle były i mechanik próbował wyrwać tuleje. U siebie obstawiam stuki z magla, albo szybciej z krzyżaka kiery. Jak regulacją ustawie pod samą deskę i gwałtownie ruszam kierą to słyszę te stuki. Wystarczy, że ciut obniżę i na postoju cisza, a na takiej kostce brukowej albo drodze sito stuki na kierownicy.

Edytowane przez mszark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam drugą audi a4 i też są stuki na maglu ale tylko na zgaszonym silniku ,podczas jazdy po żadnej drodze nic nie stuka  więc to chyba normalne , tylko czemu w tej tak stuka? czy może to być   silenblock wachacza w bananie ? tej gumy ? nie jest porwana ale jakaś miękka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jacek31 napisał:

tak czuć te stuki na kierownicy , każdy wachacz wyjmowałem i są ok ,nie ma w ogóle luzu na kierownicy ,amorki raczej nie bo super się jedzie i wyglądają na to że nie są stare ,nie z ciąga w żadną stronę ,podczas jazdy po drodze asfaltowej  rzadko to słychać .Gorzej jest po nierównościach 

Wjeżdzasz na drobne poprzeczne nierówności typu kostka, przejazd kolejowy, płyty betonowe i czujesz stuk na kierownicy i słyszysz z przodu auta, tak? Luz na listwie magla, typowe objawy. Nie musi być luzu kręcąc szybko w miejscu

Edytowane przez Bruuuum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie coś takiego , ale czy tak z dnia na dzień by się wysypała 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zacząć spróbować od samego wyregulowania listwy i zobaczyć czy jest różnica (ale będzie ciężej pompa chodzić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ta sruba na klucz chyba 22 albo 24 ,troche to dziwne wczoraj nie stukalo a dzisiaj stuka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem regulować maglownice lecz śruba nawet nie drgnie(omyka się) , w nakrętce jest gumka ,po jej wyjęciu leci olej ........ tak ma być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a może klocek hamulcowy w jarzmie ma luz i to jest powodem dolegliwości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pozostaje do sprawdzenia gama na kolumnie makpersona.  Może ona wybita ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie dalej stuka i to strasznie , wahacze wszystkie ok tylko łączniki stabilizatora wydają się słabe  ale czy to by tak mocno

stukało  ?

Na dodatek podczas szybkiej jazdy gdy nacisnę hamulec  to czasem ale nie zawsze jest takie bicie i  stukanie jakby było koło luźne 

 

 

 

Edytowane przez Jacek31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...